לעצב את הבית בקלות ובנוחות. עיצוב מבית VOX

מעצבים את הבית ואת הרהיטים לבד, מהבית, בקלות ובהנאה

רוצים לשדרג את הבית? מחפשים עיצוב חדש? הכירו את VOX - ענקית הריהוט המעוצב מפולין, שתעזור לכם לעצב את חללי הבית בקלות וללא עזרת איש מקצוע, בעזרת האפליקציה הנוחה שלה

מוגש מטעם VOX
פורסם:
כל מה שצריך לדעת על VOX. לחצו על הסרטון לצפייה
אם אתם חפצים לשדרג ולחדש את הבית, חשוב שתכירו את VOX, ענקית הריהוט המעוצב מפולין, שתעניק לכם חוויית קניה שונה מכל מה שהכרתם עד היום. VOX קיימת זה כ־30 שנה, ובעזרת האפליקציות שלה תוכלו לעצב את חללי הבית ואת כל הרהיטים בבית בקלות וללא עזרת איש מקצוע. כל שדרוש הוא מחשב, להיכנס לאתר ומשם לאפליקציות של VOX ולהתחיל במלאכה. קל, יעיל, ידידותי למשתמש ועם תוצאות מדהימות שאפילו אתם לא תאמינו שיש לכם את זה. על מחירים טרם דיברנו, כי העלות זולה משמעותית והתוצאה לטעמכם האישי.

5 צפייה בגלריה
ריהוט מבית VOX
ריהוט מבית VOX
חוויית קניה שונה מכל מה שהכרתם
(צילום: רשת VOX )


מה חדש לשנת 2021?

בימים אלה נכנסת הקולקציה החדשה של רשת Creative ,VOX, ואיתה אפליקציה חדשה לעיצוב הרהיטים מהקולקציה. בבית, בזמנכם החופשי ולטעמכם האישי. Creative היא סוג של רעידת אדמה בתחום הריהוט בארץ הכולל 2,500 פריטי ריהוט לכל חללי הבית. האפליקציה החדשה, שהיא טכנולוגיה פורצת דרך, מאפשרת לכם לעצב לפי צורכיכם וטעמכם כל פריט ריהוט שתחפצו – למשל, ארון בגדים.

5 צפייה בגלריה
ריהוט מבית VOX
ריהוט מבית VOX
אפשר לעצב כל פריט ריהוט שתחפצו
(צילום: רשת VOX )


באילו אפליקציות מדובר?

עד היום VOX הייתה ידועה בזכות אפליקציית Vox Box (מערכת מציאות מדומה), לעיצוב אישי של חדרי הבית, הנגישה בחינם לכל הלקוחות. בעזרתה ניתן למקם רהיטים בחללי כל חדר, ובעזרת משקפי תלת ממד להתרשם מהתוצאה. עכשיו, עם כניסת קולקציית Creative, נוספה אפליקציה נוספת שמצעידה את VOX צעד נוסף קדימה ושמה אותה בראש רשתות הריהוט בישראל.

5 צפייה בגלריה
ריהוט מבית VOX
ריהוט מבית VOX
אפליקציות חדשניות עם מערכת מציאות מדומה
(צילום: רשת VOX )

איך זה עובד?

"בוא ניקח לדוגמה ארון בגדים", אומר יאן, הבעלים של הרשת. "תוכלו לבנות ולעצב לבד את ארון הבגדים שלכם שיהיה יוניק וייחודי, להגיע לרמות רזולוציה של כמות המדפים, מיקום גובה מוט התלייה, הצבעים. בעצם – הכל".
האפליקציה תלווה אתכם בכל שלב. תחילה יש לבחור את גודל הארון, למקם מדפים, מחיצות, אזור תלייה, סוג הדלתות, ידיות לדלתות, רגליים לארון ואפילו אביזרים נוספים כמו תאורה פנימית.
השלב הבא – הצבע. זה הזמן להתפרע: להחליף ולשנות עד לקבלת הצבע המושלם. את הארון או כל רהיט שתעצבו, ניתן לראות בתלת ממד ולסובב לכל זווית שתבחרו. התוכנה מונעת ומתריעה על טעויות עיצוב, כמו דלת לא מתאימה, ומאפשרת הפקת כתב כמויות להזמנה מדויקת.
בסיום תהליך עיצוב הרהיט ניתן להיכנס לאפליקציית VOX BOX ולמקם את הארון במקומו החדש בחלל החדר. פשוט וקל.

5 צפייה בגלריה
ריהוט מבית VOX
ריהוט מבית VOX
תהליך פשוט וקל
(צילום: רשת VOX )

יתרונות הקנייה ב־VOX

  • היכולת לעצב בעצמכם ולעצמכם.
  • לייצר פריט ריהוט ייחודי שאין לאף אחד אחר בעולם.
  • לעצב בזמנכם הפנוי תוך שיתוף והתייעצות עם בני משפחה וחברים.
  • בסוף תהליך העיצוב להתרשם מהחלל הסופי, עם אפשרות לשנות ולהזיז.
עכשיו אפשר להתקשר ליאן ולהזמין טלפונית. הפריט ישלח עד דלת ביתכם. ואם אתם מסוג האנשים שחייבים לראות בעיניים, לגעת ולמשש, אין בעיה. אתם מוזמנים להגיע לחנות בפתח תקווה.
ענקית הריהוט VOX מנגישה לכם עידן חדש וחוויה חדשה ברכישת רהיטים לבית. מעצבים לבד ובמחיר אטרקטיבי. לא תאמינו כמה אתם מוכשרים.
אולם תצוגה, VOX בן ציון גליס 18 פתח תקווה, מתחם M סנטר
טלפון: 03-6610033
פתוח: 19:00-10:00.
לרכישה ישירה מהאתר http://www.vox.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button