אירית מיטראן

משלבת את אהבתה לספורט ומקימה מועדון צרכנות גדול לספורטאים

אירית מיטראן, מומחית להקמת מועדוני לקוחות, אחרי ההצלחה הגדולה של "מועדון אמא", מועדון הלקוחות שבבעלותה, היא כובשת יעד נוסף: פלטפורמת תוכן צרכנית לספורטאים, שתהיה גם כוח כלכלי וגם בית למתאמנים. ריאיון על ספורט, עסקים וניפוץ תקרות זכוכית

מוגש מטעם אירית מיטראן
פורסם:
כשאירית מיטראן (בת 47 מגני־תקווה, אמא לעומר, 20 ורון, 17 ), הפכה להיות אמא, היא הרגישה את הוואקום הצרכני – היעדר כוח כלכלי להורים צעירים. אז היא עזבה משרה בכירה ובטוחה והקימה את "מועדון אמא" – מועדון לקוחות גדול ומשתלם המציע לאבות ולאמהות שבדרך ושכבר, מידע שהוא כוח והנחות שוות.
היום, למעלה מעשור אחרי, היא מקימה את מועדון הלקוחות הצרכני “אילת ספורט קלאב”, פלטפורמה אינטרנטית שתעצים כל ספורטאי – מתחיל, חובב או מקצועי - ותרכז בתוכה מידע, אירועים, הטבות, קופונים ותוכן איכותי שיעזור להם להשתפר, לחסוך וליהנות מכל תחומי הספורט הלא אולימפי בישראל.
וכן, מיטראן היא ספורטאית בעצמה. "ספורט הוא חלק משמעותי מאוד בחיי, הן מנטלית והן פיזית", היא אומרת. "אני רצה מרתון ועשיתי חצי איש ברזל ואני רצה בקבוצת ריצה באופן קבוע. חשוב מאוד בעיניי להיות חלק מקבוצה שנותנת מעטפת טובה ותוכנית מסודרת, ולהתאמן ביחד עם שותפים לחיידק ועם מאמן (נדב שאול) שמכיר אותך ודואג ליעדים, משמעת ואימונים. מאמן טוב מחזיר אותך למסלול, גם אם לפעמים יש אתגרים מנטליים או פיזיים".
מה הצרכים הייחודיים של ספורטאים, שהמועדון החדש עונה עליהם?
"כיום גם הספורטאים החובבים מייחסים חשיבות לתזונה, לציוד איכותי ולשאיפה להישגים. המועדון יעזור להם לקבל את הצרכים שלהם במקום אחד, שגם יחסוך להם כסף, גם יעזור להם להשתפר וגם ייתן להם מידע בזמן אמת על אירועים מתאימים לענף שלהם. המועדון יהיה כוח קנייה משמעותי ובכך יוכלו הספורטאים ליהנות מהמשמעות של קהילה משפיעה ונחשבת. המועדון הוא בית וירטואלי לספורטאים".
כבר יש מועדוני ספורט בארץ.
"קיימות כל מיני פלטפורמות קטנות בארץ, אבל שלנו היא פלטפורמה גדולה. 'אילת ספורט קלאב' מרכז בתוכו המון תחומי ספורט ולא תחום ספציפי אחד, ואפשר למצוא בו ריכוז גדול של מידע, הטבות, אירועים וכל מה שספורטאי צריך בבית אחד".
3 צפייה בגלריה
אירית מטריאן
אירית מטריאן
עם המשפחה, אירית מיטראן
(צילום: אלבום פרטי)
מהו סוד ההצלחה של "מועדון הלקוחות אמא"?
"הקשבה מלאה לצרכים של האמהות, הבנה ודיוק הצרכים של העסקים המפרסמים, והחיבור בין מפגשים פנים מול פנים ובין תקשורת וירטואלית - כל זה יוצר קהילה מגובשת, מעורבת ונאמנה לאורך השנים הרבות שהמועדון קיים".
את עזבת משרה בכירה בתחום השיווק והמכירות והקמת את "מועדון אמא". ספרי על ההחלטה לעשות שינוי. מהו האתגר הכי גדול שהיית צריכה להתגבר עליו?
"אחרי הרבה שנים שבהן הייתי שכירה בחברה גדולה, הבנתי שעם הידע והניסיון שצברתי אני יכולה להקים מיזם בעצמי בקצב שלי, תוך כדי היותי אמא מאוד מעורבת ומשקיעה בילדים שלי. היה לי חשוב גם למצות את היכולות שלי וגם להיות שם בשביל הילדים. כשכירה הייתה לי מעטפת תומכת וביטחון כלכלי מסוים. המעבר לעצמאות מלווה בהרבה חששות ואתגרים. אחד מהם הוא אתגר ניהול הזמן. בתחילת הדרך עבדתי בשעות הבוקר, מהצוהריים הייתי מתפנה לילדים ואחר כך עובדת עד השעות הקטנות של הלילה. זה אתגר גדול מאוד, לנהל את הזמן שלך נכון - גם להספיק להיות אמא וגם להספיק להיות בת זוג ולנהל את העסק שלך ולעשות דברים שמפתחים אותך אישית, אבל כשעוברים את ההתחלה המאתגרת זה משתלם ומתגמל".
איזה מסר יש לך לנשים שמתלבטות אם לעשות את הצעד ולצאת לעצמאות?
"אני רוצה לתת להן רוח גבית. אני פונה אלייך שמתלבטת, שיש משהו שאת רוצה מאוד לעשות ומתחברת אליו אבל לא יודעת אם לקפוץ למים, ואני אומרת לך: תקפצי. יש סיכון לא קטן שלא תצליחי, אבל יש גם סיכוי שתצליחי בגדול. תעשי את זה בכל הכוח, לא בחצי קלאץ'. לכי על המטרה ועל החלומות שלך באומץ. ובאומץ מבחינתי אומר לא לעשות את זה חלקית. אם את מאמינה במשהו, תהמרי עליו עד הסוף. תשקיעי בו את כל המשאבים שלך, את הזמן, את הכסף, את הכל, ותלכי על זה בכל הכוח. הרגשת הפספוס על שלא עשית הרבה יותר גדולה מהכישלון האפשרי".
3 צפייה בגלריה
אירית מטריאן
אירית מטריאן
"תקפצי. יש סיכון לא קטן שלא תצליחי, אבל יש גם סיכוי שתצליחי בגדול", אירית מיטראן
(צילום: אלבום פרטי)
מה למדת מהניסיון שלא ידעת בתחילת הדרך?
"להוציא למיקור חוץ דברים שאני מתקשה בהם, זה מקצר תהליכים. כל מה שכרוך באדמיניסטרציה קשה לי מאוד ולוקח לי הרבה זמן. במקום להיפגש עם לקוחות ולהניע מהלכים בעסק הייתי מתעסקת בניירת. זה לא משהו שאני מאוד אוהבת לעשות ותמיד הייתי מושכת את הזמן, וזמן יקר היה מתבזבז. עד שהבנתי שזו נקודה חלשה אצלי והחלטתי לקחת עזרה. את הזמן היקר שלי אני משקיעה במפגשים עם לקוחות ובפיתוח פרויקטים".
מה העצה שלך כאשת קריירה ואמא, לנשים שרוצות לשבור את תקרת הזכוכית?
"לשים לב להזדמנויות. יש לנו נטייה להציב לעצמנו יעדים ומטרות ולהיות מפוקסות על זה, אבל בדרך נקרות בפנינו הזדמנויות שלא תמיד קשורות בצורה ישירה למטרה שהצבנו לעצמנו, וכדאי להיות ערניות עם ראש פתוח ולמנף אותן. דבר נוסף ומאוד מאוד חשוב לי הוא להקיף את עצמי באנשים שמאמינים בי, תומכים ועוזרים, שאני יכולה להתייעץ איתם, לשתף ולחלוק בקשיים ובהצלחות".
איפה תהיי בעוד חמש שנים?
"מבחינה מקצועית אני רואה את עצמי ממשיכה לפתח את העסק שלי ומתרחבת למקומות נוספים בארץ ובעולם. בספורט אני מקווה להמשיך להציב לעצמי מטרות ויעדים ולהשתפר. וכמובן, אני מאחלת לעצמי להקדיש זמן למשפחה, לזוגיות ולחברים".

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button