כדי לעשות את הכניסה המאוחרת שתמיד חלמתם עליה

על שלוש מחלקות דיבר המשביר: אופנה, ביוטי וכלי בית

רגע לפני שאתם מכתתים רגליכם בחיפוש אחר המתנה האולטימטיבית לפסח, לעצמכם או לקרובים לכם, ורצוי שתהיה מקורית וייחודית, או אם בא לכם להתחדש בכלי בית לשולחן החג או למצוא את האאוטפיט המושלם והאביבי שיוציא לכולם את העיניים, היכנסו לאחד מסניפי ה־MASHBIR. לא לפני שתקראו על מה הפרזנטורים החדשים ממליצים.

מוגש מטעם MASHBIR
מוגש מטעם ה-MASHBIR
פורסם:
אז מה לובשים לערב החג? שלמור שטרוזמן, אושיית האופנה והפרזנטורית החדשה של המשביר ממליצה:
כדי לעשות את הכניסה המאוחרת שתמיד חלמתם עליה בערב החג ולסובב ראשים, כדאי שתדעו שלרשת המשביר נכנסו מותגים בינלאומיים חדשים בבלעדיות כמו: קנת קול, מורגן, GEOX, טימברלנד, LEE, רנגלר ועוד.
מומלץ לנסות ולגוון מראות שונים בעזרת Mix & Match בין המותגים. כי אם יש מגוון כל כך גדול ורחב, אז למה להסתפק רק באחד?
4 צפייה בגלריה
שלמור שטרוזמן
שלמור שטרוזמן
למה להסתפק רק באחד?
(צילום: תום סיימון)
לכבוד פסח, הרשת יוצאת במבצעים מיוחדים על כל המותגים, ואתם אלו שמרוויחים ונהנים. אתם עדיין פה??

מחלקת כלי בית וטקסטיל בניצוחו של השף המסוקס טום אביב:

אביב 2022 מביא עמו קולקציות חדשות של חומרים מהטבע כמו עץ, זכוכית וברזל, בסגנון ה"בוהו שיק" על גווניו הרכים והבהירים, קולקציות בסגנון מודרני וקולקציות ים תיכוניות בניחוח יווני. בעזרת הפריטים הנכונים תוכלו לייצר פינות חמות ורכות בבית, בין אם אלו פינות באווירה רגועה של צבעי החול והלבן, באווירה ים תיכונית בסגנון יוון או באווירה מודרנית בסגנון מינימליסטי.
ובמיוחד לכבוד ערב החג, תוכלו לערוך את השולחן במראה אלגנטי וקלאסי שיסחוט קריאות "וואו" מהאורחים. המגוון הוא אינסופי, ראו הוזהרתם, יהיה קשה לבחור. ניתן לערוך את שולחן החג במראה המסורתי יותר, עם מפה לבנה, כלי אוכל בצבע קרם, פלייסמטים ומפיות בצבע לבן וכוסות יין ושתייה שקופות. יחד עם נרות רומנטיים וזרי שושנים לבנות, השולחן הופך חגיגי ואביבי.
4 צפייה בגלריה
טופ אביב המשביר
טופ אביב המשביר
המגוון הוא אינסופי, ראו הוזהרתם
(צילום: תום סיימון)
את המראה המינימליסטי תוכלו לשלב גם בחללי הבית, בחדר השינה עם סדין בצבע שחור, כריות ושמיכות לבנות, או להפך. ואפשר גם ארוניות שחורות מינימליסטיות בעלות רגלי ברזל דקות לצידי המיטה, כריות בשחור־לבן ופריטי ריהוט מעץ. ואם אתם בקטע של פינוקים, רכשו מגש שחור בעיצוב מודרני, להביא את ארוחת הבוקר למיטה לאהובים.
ומה במחלקות הבישום והקוסמטיקה? דנה זרמון עושה לנו סדר (פסח):
המגוון הוא עצום, עד שלא תדעו מה לבחור. יש מבצעים מיוחדים על הבשמים של המותגים המובילים כמו מיסוני, קשארל, לנקום, טד לפידוס, DKNY ועוד, במחירים הנעים בין 89 ל־159 שקל.
4 צפייה בגלריה
דנה זרמון
דנה זרמון
המגוון הוא עצום, עד שלא תדעו מה לבחור
(צילום: תום סיימון)
בנוסף, בישום לגבר ולאישה של מותגי העל כמו ג'יבנשי, גוצ'י, COACH, זאדיג וולטר, נרסיסו רודריגז ועוד, מוצע במחירים אטרקטיביים. מארזי טיפוח וקוסמטיקה של מותגים כמו גרנייה, לנקום, אסתי לאודר, ג'ייד, אהבה ועוד, מוצעים במארזי מתנה מיוחדים, והחגיגה גדולה.
ולא שכחנו את הבשמים החדשים של טום פורד, ALIVE CK לגבר ולאישה, טרי מוגלר וקליניק, שתוכלו למצוא במחירים מיוחדים לכבוד הפסח.

חג אביב שמח!

להשיג ברשת MASHBIR בכל רחבי הארץ וגם באתר האונליין 365mashbir.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button