כריסי טיגן. לא חוששת לשתף

"אני כ"כ נרגשת מהשתלת הגבות": ההליכים הקוסמטיים שכריסי טיגן עברה

הליכים אסתטיים תופסים מקום נכבד בשגרת הטיפוח של הסלבס, ולצד זה גדלה גם הציפייה מצד קהל העוקבים לשקיפות. בחוד החנית של המשתפים עומדת כריסי טיגן, שמספרת בהומור ובזמן אמת על הליכים קוסמטיים שאותם היא עוברת. הנה כמה מהמסקרנים שבהם

פורסם:
הליכים אסתטיים תופסים מקום נכבד בשגרת הטיפוח של הסלבס, ולצד זה גדלה גם הציפייה מצד קהל העוקבים לשקיפות. הכוכבים כבר לא מרגישים צורך להכחיש ומצלמים סלפי מחדר הטיפולים או נחשפים בעמוד האינסטגרם שלהם. בחוד החנית של המשתפים עומדת כריסי טיגן, שמספרת בהומור, פתיחות ובזמן אמת על הליכים קוסמטיים שאותם היא עוברת. הנה כמה מהמסקרנים שבהם.
עוד כתבות טיפוח ויופי בערוץ לאשה:

השתלת גבות

ממש לאחרונה העלתה טיגן סלפי שבו היא נראית בשיער גבות ארוך וסורר פלוס הכיתוב: "ברכה וקללה ההליך הזה". ההליך שאליו התכוונה הוא השתלת גבות, שעליה דיברה כמה פעמים בהתלהבות בסטורי שלה. "אני מעדיפה להימנע מאיפור כשאני יכולה, לכן אני כל כך נרגשת מהשתלת הגבות הזו", כתבה על תמונה שהעלתה מהקליניקה של הרופא המטפל שלה, והוסיפה "לוקחים בשביל זה שיער מהעורף!" מדובר בטיפול חד־פעמי שאורך כשלוש שעות ומתבצע בהרדמה מקומית באזור שממנו לוקחים את השיער, לרוב האזור שמעל העורף. לאחר שמוציאים את השורש והשערה בשלמותה, מבצעים נקבים, מחדירים את השתלים, וגוזרים בהתאם לאורך הרצוי.
הערכת מחיר להליך: 8,500-6,500 שקל
6 צפייה בגלריה
כריסי טיגן
כריסי טיגן
השתלת גבות. ברכה וקללה
(צילום: Gettyimages/Dimitrios Kambouris)

הוצאת שומן ממרכז הלחי

בשנה שעברה שיתפה טיגן בסטורי באינסטגרם שהיא עברה הליך להסרת השומן העודף הנמצא בכיס הלחי, וזאת כדי לחטב את פניה. "מדובר בהליך שנועד לחדד את קווי המתאר בפנים, ולהקנות לפנים מראה צר יותר", מסביר ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית. "הוא נעשה בהרדמה מקומית ולוקח שעה לכל היותר. זמן ההחלמה הדרוש הוא כמה שבועות – אך התוצאה היא לצמיתות".
הערכת מחיר להליך: החל מ־14,000 שקל
6 צפייה בגלריה
כריסי טיגן
כריסי טיגן
פנים חטובות
(צילום: Gettyimages/Frazer Harrison)

הזרקות בוטוקס למניעת הזעה

לטיגן הוזרק בוטולינום טוקסין (בוטוקס) לבית השחי כדי לטפל בהזעת יתר באזור ולטענתה (גם) זה הדבר הכי טוב שעשתה אי פעם: "אני יכולה ללבוש משי שוב מבלי להזיע", כתבה, וכשנשאלה אם ההליך כואב ענתה: "האמת היא שזה לא כאב בכלל, אבל אני עושה שם גם הסרת שיער בלייזר כך שהסבילות שלי לכאב עשויה להיות די גבוהה". ד"ר סיון מרסר, מומחית ברפואת עור, אסתטיקה ולייזר, מסבירה על הטיפול: "הזעת יתר היא הזעה המוגדרת כהזעה חריגה ביחס לתנאי מזג האוויר, וסובלים ממנה 3% מהאוכלוסייה בעולם. בוטולינום טוקסין הוא רעלן הגורם לשיתוק זמני של בלוטות הזיעה, וכשמזריקים אותו הוא מפחית את ההזעה במקום למשך כחצי שנה עד עשרה חודשים והשפעתו פגה בהדרגה. זהו אחד הטיפולים העיקריים באזור בתי השחי, קל מאוד לביצוע ולא נדרשת בו החלמה מרובה".
הערכת מחיר להליך: 3,500-4,000 שקל
6 צפייה בגלריה
כריסי טיגן
כריסי טיגן
הזרקות בבית השחי
(צילום: Gettyimages/Astrid Stawiarz)

הסרת "השד הנוסף"

"זה היה קל כל כך, גרם לי להרגיש טוב יותר בשמלות ונתן לי ביטחון", סיפרה טיגן בשנת 2017 בריאיון למגזין Refinery29 על ההליך שעשתה כדי לטפל ברקמה הבולטת מקו החזייה ובית השחי. "זה הדבר הכי טיפשי ודבילי שעשיתי, הכי. אבל אני אוהבת את זה! אין לי שום חרטה", הבהירה הכוכבת. ד"ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסביר כי מדובר בניתוח שד נוסף שנמצא בבית השחי, הנעשה לרוב כאשר התופעה מפריעה אסתטית למטופלת. "זו בעיה מוכרת של לא מעט נשים, אם כי מעטות בוחרות לטפל בזה באופן כירורגי. תופעה זו עלולה להופיע אצל כל אישה בכל גיל ובכל משקל גוף, כשהתלונה החוזרת היא על בליטת שומן הנותרת מחוץ לחזייה או לבגד הים. מדובר בניתוח פשוט יחסית באזור בית השחי, המסיר את רקמת השד הנוסף המיותרת במהירות ובקלות יחסית ועם זמן החלמה קצר של כמה ימים. ההליך מתבצע בחדר הניתוח, תחת הרדמה מלאה".
הערכת מחיר להליך: 11,500–30,000 שקל, תלוי בגודל האזור
6 צפייה בגלריה
כריסי טיגן
כריסי טיגן
אין שום חרטה
(צילום: Gettyimages/Amy Sussman)

הוצאת שתלים והזרקת שומן עצמי

במאי 2020 התוודתה טיגן שאחרי 14 שנים היא נפרדת מהשתלים בחזה: "אני פשוט אגיד את זה - אני מוציאה את השתלים שלי", כתבה טיגן בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם. "הם היו נהדרים אליי במשך הרבה שנים, אבל התגברתי על זה. אני רוצה להיות מסוגלת לרכוס שמלה במידה שלי ולשכב על הבטן בנוחות". ד"ר רווה מסביר שטרנד הסרת השתלים הגיע בשל הרצון המתחדש של המטופלות למראה ולתחושה טבעיים של השד: "התהליך להסרת שתלים הוא פשוט וקצר ולא משאיר צלקת נוספת על השד. ישנן שיטות חדשות להגדלת החזה, כשאחת מהן היא על ידי הזרקת שומן. בשונה מהגדלת חזה עם שתלי סילקון, מדובר בניתוח קצר יותר, פחות מורכב ומתקבל בו נפח טבעי. בניגוד לשתלים שיש להחליף כל עשר שנים, תוצאת הניתוח להגדלת חזה בעזרת שומן נשמרת לכל החיים. תהליך הניתוח מתבצע באמצעות שאיבת שומן מאזורים בגוף, לאחר מכן הוא עובר זיקוק ואז מוזרק לשד תוך כדי פיסול בהתאמה לרצון המטופלת ולגופה. כמובן שריכוז שומן באזור מסוים בגוף הוא תנאי הכרחי לביצוע הניתוח הפלסטי".
6 צפייה בגלריה
כריסי טיגן
כריסי טיגן
תחושה טבעית
(צילום: Gettyimages/Frazer Harrison)
הערכת מחיר להליך: הוצאת שתלים, מ־20,000 שקל; הזרקת שומן, מ־28,000 שקל
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button