סגירת מרפסת בלחיצת כפתור. תשפיע גם על שווי הנכס

מגוון פתרונות הצללה - מוצר אחד

"צללית סוככים” משתפת אותנו מהם הפתרונות היעילים ביותר המיועדים לימי החורף. מסתבר שסוככים זה לא רק לעונת הקיץ

מוגש מטעם צללית
עודכן:
סוככים, כך מתברר, אינם מיועדים רק לעונת הקיץ, והם עשויים להביא עמם פתרונות חדשניים של ממש גם בימי החורף. “סוככים שונים מתאימים לתנאים שונים של מזג האוויר, אך חשוב לדעת כי לא כל הסוככים מתאימים לכל עונות השנה”, מסבירים בחברת “צללית סוככים”, המתמחה בתכנון, יבוא, ייצור והתקנת סוככים בטכנולוגיה מתקדמת. “כך למשל, סוככי זרועות אינם מתאימים לעונת החורף, אומר לנו רוני הבעלים של החברה. עם זאת, קיימים סוככים חדשים המתאימים לשימוש בחורף ומציעים עמידות גבוהה בפני גשמים ורוחות עזות”.
פרגולת סנטק היא שילוב של יתרונות. סוככים ופרגולות התאחדו למוצר אחד מעוצב, איכותי ומרהיב שמתאים לכל בית או בית עסק. עם גג שנפתח, מרזבי מים ותאורה מובנית הסנטק מוביל את שוק הפרגולות בישראל.
יתרונו הגדול של הסנטק טמון בהיותו עמיד בכל תנאי מזג האוויר, לרבות תנאים קיצוניים של שמש, גשם ורוחות. בלחיצת כפתור אחת תוכלו להחליט אם להיות בחוץ או בפנים, כי עם סנטק בחוץ זה הבפנים החדש.

3 צפייה בגלריה
אפשר לבלות באוויר הפתוח ועדיין לשמור על הפרטיות
אפשר לבלות באוויר הפתוח ועדיין לשמור על הפרטיות
אפשר לבלות באוויר הפתוח ועדיין לשמור על הפרטיות
(יח"צ)

הסנטק הוא מותג בינלאומי הנמכר בארצות רבות ברחבי העולם, בהן רוסיה, בריטניה, טורקיה, אוסטרליה ועוד, וכמובן גם בישראל, ביבוא בלעדי של “צללית סוככים”. “לסוכך הסנטק מבחר רב של אפשרויות עיצוב, סגנון ויופי במוצר אחד. יש מבחר דגמים לבחירה כשההבדלים בין הדגמים השונים נמצאים במבנה הדגם. הדגמים נחלקים לשלוש קבוצות עיקריות: דגמים קלאסיים, דגמים שנתמכים על קיר ללא צורך בעמודים ודגמים עצמאיים – הנתמכים על עמודים ללא צורך בתמיכת קיר”. בכל דגם נבחר ניתן לבחור הן את צבע השלד והן את צבע כיסוי הבד (הגג). ניתן גם לבחור בסנטק שצבע השלד שלו דמוי עץ ובכך ליהנות מסוכך אלומיניום עמיד שצבעו אינו דוהה, עם גג מתקפל ועמיד בכל מזג אוויר לאורך שנים, וכלפי חוץ ייראה כאילו יש לכם פרגולה מעץ.
“פתרון נוסף הוא סוכך מסך מדגם מקסי זיפ מתוצרת חברת Florida Tenda האיטלקית”, מסבירים בחברה. “ייצור הסוככים נעשה בטכנולוגיה מתקדמת ובסטנדרטים הגבוהים ביותר באירופה”.

“הסנטק עשוי שלד אלומיניום איכותי במיוחד ועמיד בכל מזג אוויר, לרבות בתנאים קיצוניים של גשם, שמש ורוחות. מדובר למעשה בדור החדש והמתקדם של פרגולות אלומיניום מתקפלות”


3 צפייה בגלריה
סגירת בד רשת Reflect Air מעוגנת בפטנט
סגירת בד רשת Reflect Air מעוגנת בפטנט
סגירת בד רשת Reflect Air מעוגנת בפטנט
(יח"צ)

סוככי מסך מספקים הגנה טבעית אנכית (ורטיקלית), כלומר הפתיחה והסגירה של הסוככים נעשית כלפי מעלה ומטה. הצללה אנכית זו מתאימה במיוחד למרפסות בעלות גג וללא סגירה קדמית או צידית. סוככי מסך משלבים בין יתרונות הסוככים באופן כללי לבין יתרונות מסך כווילון. סוכך מסך הוא סוכך אשר משמש במקרים שבהם מעוניינים ליצור הסתרה מהשמש או הגנה מגשם. מדובר בסוכך אשר בשונה משאר סוגי הסוככים מספק הגנה צידית או קדמית ולא קירוי מעל. סוכך מסך מאפשר לסגור או לתחום מקום חיצוני, עסק, מרפסת, חצר ועוד. הוא ניתן להתקנה על גבי פרגולות או סוככים קיימים ומתאים במיוחד למרפסות מקורות”.
מה שמייחד את הסוכך הוא הבד שבו צללית משתמשת לקירוי הסוכך, בד רשת מיוחד המשלב הצללה אופטימלית והגנה מקרני השמש עם אפשרות לראות מבעד לבד בלי להסתנוור מקרני השמש.
יתרונות הבד: הגנה מקסימלית מקרני UV, שליטה באקלים החדר, הפחתת חום עד 10 מעלות צלזיוס של המקום המוצלל בבד זה, חיסכון באנרגיה ובעלויות הודות לרשת המאפשרת כניסה חלקית של אור השמש.
כדאי לדעת עוד כי סוככים נוספים המתאימים לעונת החורף הם סוככי מרקיזה וסוככים קבועים. באתר www.tzlalit.co.il ניתן למצוא מידע נוסף בנושא.

למידע נוסף ותיאום פגישה:
צללית סוככים בע”מ | אבן גבירול 7 יהוד, 5604
טל’ : 1-800-22-1640 | 03-5362955 | 03-562952
אימייל: sales@tzlalit.co.il
פורסם לראשונה: 08:48, 28.11.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button