נועה קירל בחליפת קניה ווסט בטקס פרסי MTV

מניקול קידמן ועד נועה קירל: אושיות אופנה בוחרות את תמונת השנה

מיצג תמיכה ייחודי בנשים האיראניות, והאמן איאן ברי באתר הטמנת פסולת טקסטיל- 10 אושיות אופנה מקומיות בוחרות בפוסט האינסטגרם הכי חזק של 2022

פורסם:

מיצג תמיכה בנשים האיראניות

הבחירה של האוצרת וחוקרת האופנה יערה קידר: "המיצג של האמן הצרפתי JR בניו־יורק מביע תמיכה בנשים האיראניות. מאות נשים התאספו לצד הדיוקן של ניקה שהקראמי האיראנית בת ה־16, שנעלמה ומתה לאחר שהשתתפה בהפגנה בטהרן כחלק מ'מחאת החיג'אב' נגד המשטר. הנשים בתמונה הפכו כביכול לשיער של ניקה וקראו בשמה במשך שעות".


ניקול קידמן בשער מגזין "פרפקט"

הבחירה של צלמת האופנה רותם לבל: "אחד האימג'ים שהכי עניינו אותי השנה היה הצילומים של ניקול קידמן למגזין פרפקט על ידי הצלמת זונג לין. קידמן לבושה ומצולמת בהם בהשראת טרנד ה־Y2K שהוביל את 2022 מבחינה אסתטית והעביר לפרונט מותגים כמו דיזל. הצלמת הטייוואנית כיכבה השנה במגוון גדול של מגזינים, והשפה הייחודית שלה נתנה לי הרבה השראה".

נועה קירל בחליפת קניה ווסט בטקס פרסי MTV

הבחירה של מעצב השיער מיקי בוגנים: "קירל משתמשת בגימיק בלי להתנצל, מצליחה להיות חביבת הקהל הישראלי שאוהב פרובוקציות ומבינה את המשמעות של להיות כוכבת פופ בינלאומית".

האמן איאן ברי באתר הטמנת פסולת טקסטיל

הבחירה של החוקרת והמרצה בנושאי אופנה ואקלים מיטל פלג מזרחי: "מדבר אטקמה בצ'ילה הפך לאתר הטמנת פסולת טקסטיל מהגדולים בעולם. האמן, שמשתמש בשאריות ג'ינס ליצירותיו, פרסם באופן חריג סדרת תמונות של הפסולת, רובה בגדים במצב מצוין שהושלכו כי יצאו מהאופנה. זה מדגיש את חשיבות העבודה שלו ומעורר מודעות לנזקים הקשים של אופנה מהירה, בצורה שהיא לא פחות מבוקס בבטן".

מראות מהמלחמה באוקראינה

הבחירה של הסטייליסט תומר אלמוזנינו: "קשה לי לבחור רגע אופנתי עם כל מה שקורה באוקראינה. זה התחיל בתחילת השנה וזה עדיין קורה, יש מלחמה ממש מתחת לאף שלנו, אנשים מתים, ומדינה שלמה פשוט נהרסת. המצב הזה מוריד את ההתעניינות שלי באופנה ובטרנדים, ואני מנסה לעשות ככל יכולתי לעזור להעלאת המודעות למצב".

עורכת האופנה קארין רויטפלד

הבחירה של מעצבת האופנה מאיה נגרי: "קארין רויטפלד בת ה־68, עורכת ה'ווג' הצרפתי המיתולוגית, היא כיום בעלת מגזין האופנה CR שאף מעצב לא מרשה לעצמו לדלג עליו. היא ממשיכה להתפתח וליצור ומבטאת את סגנונה הייחודי במסגרת המגזין. היא מייצגת בעיניי שיק נונשלנטי יחד עם סגנון נשי ואצילי ומהווה אידיאל של התבגרות נשית טבעית, כמעט ללא איפור".

קורטני קרדשיאן וטרוויס בארקר אחרי החופה

הבחירה של המעצבת שמרית בן יעקב ל"מישימונו": "השמלה של דולצ'ה וגבאנה שקורטני בחרה ללבוש היא פשוט סיפור שלם של אסתטיקה, נשיות לא מתנצלת ויציאה מתוך ההבניה של מהי שמלת כלה, וכן, קיבלתי הרבה השראה ממנה לקולקציה שעתידה לצאת בתחילת השנה".

זנדאיה ביציאה מטקס האמי

הבחירה של מעצבת האופנה שחר אבנט: "זנדאיה היא אייקון אופנה מופלא בעיניי - היא מצליחה תמיד להיות גם מהממת, גם בסטייל וגם אמיתית לגמרי. בתמונה עם הפרס שזכתה בו היא מעבירה מסר חשוב: 'אני בן אדם, בדיוק כמוך. כואבות לי הרגליים ואני מותשת, אבל שמחה בחלקי'. מעין מסר מדהים, כזה 'תאהבי את עצמך, תשמחי בשמחתך ותעשי מה שטוב לך, תמיד'".

ד״ר לין סלייטר בעלת החשבון iconaccidental

הבחירה של המעצבת דורין פרנקפורט: "סלייטר היא מרצה באקדמיה ומשפיענית בת 69 שיש לה 758 אלף עוקבים באינסטגרם. היא עוסקת בשינויים בעקבות הגיל, במהפך שעובר עליה עם הפרידה מפעילותה המקצועית ובתמורות בסדרי החשיבות בחייה. חלק מהעוקבות שלה הן נשים צעירות הרואות בה סמל לתובנה שזִקנה כפי שהוצגה להן בעבר מיושנת. אני מזדהה עם הנושאים שמעסיקים אותה, ולראיה, שותפתי ואני התחלנו כבר ב־2017 להיערך לשלב הבא, לתכנן דרך חדשה שבה נוכל להגשים חלומות ומיזמים שהמתינו ושבתובענות היומיומית של מפעל וייצור לא היה ניתן להרחיבם".

התצוגה של avavav במילאנו

הבחירה של נתלי יצחקוב וליאור פישר שילוני מסוכנות החיזוי The Visionary: "בתצוגת הבכורה של המותג ביימו כל הדוגמניות נפילה בשלב המכריע, והיא נעשתה ויראלית ברשת בזכות זה. לראייתנו, זהו רגע של 'נפילה המונית' מטאפורית שמייצגת את שלוש השנים האחרונות, הסוערות, המשבריות, ועם זאת אנחנו ממשיכים קדימה. התמונה עזרה לנו לגבש את תחזית הטרנדים ל־2023/24 שגורסת שאנחנו נכנסים לעתיד שיהיו בו הרבה קטבים: התכנסות מול חשיפה, טכנולוגיה מול התנתקות, התנהגות של I don't care מול Extreme Care".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button