יפעת מנהרדט. לצאת לדרינק, ולא עם עצמך

איך למצוא חברות חדשות אחרי הגירושים

לא משנה אם יש לך חמש או חמישים, אחרי שהתגרשת, את חייבת חברה בסטטוס שלך. וזה, מתברר, לפעמים קשה יותר ממציאת בן זוג

פורסם:
התגרשת? חוששת איך תכירי גברים? הסירי דאגה מלבך. בעולם האפליקציות הנוכחי אפשר להכיר ולצאת בשפע. אבל מה שבהחלט צריך להדאיג אותך זה איפה תכירי חברות.את בטח אומרת עכשיו: "חחח, על מה מדברת זאתי? לי יש חברות בטונות!". ובכן, אם אף אחת מהן לא פנויה, זה לא משנה אם יש לך חמש או 50. כי אחרי שאת מתגרשת, את מגלה שאת חייבת חברה בסטטוס שלך, וזה, מתברר, לפעמים קשה יותר ממציאת בן זוג.
למה זה חשוב? נתחיל בכך שאחת לשבועיים את מבינה שיש לך סופ"ש פנוי. הילדים עם הגרוש, ואת חושבת אולי לקפוץ עם חברה לסרט או לבית קפה. רק שאופס, כל החברות שלך מסבירות שמדובר בסופ"ש משפחתי. הרי רחמנא ליצלן, הן לא יכולות לנטוש לשעתיים את הבעל והילדים. הן מגמגמות שאת כמובן יכולה לקפוץ אליהן, רק שאצלן זו הפולניות שמדברת, ואצלך מדברת המציאות: הדבר האחרון שבא לך זה ילדים של אחרים.
זה ממשיך לנושאי שיחה: פתאום את מגלה שלך ולחברות הוותיקות יש פחות ופחות מכנה משותף. בהתחלה הן עוד סקרניות, שואלות אותך על החיים החדשים, אבל מהר מאוד מאבדות עניין. ובעוד שאת רוצה לספר להן על עוד דייט לא מוצלח, או על ההוא שעשה גוסטינג, הן עדיין ירצו לדבר בלהט על החלפת ריצוף או מתכון חדש לחמין.
וכמובן, יש את חיי הלילה. בא לך לצאת לדרינק, לקפוץ למסיבה, מי יודע? אולי אפילו תפגשי שם מישהו? סביר שבשלב הזה חברותייך יצחקו לך בפנים. בעשר בלילה הן עמוק בפיג'מה מול נטפליקס. אחרי הכול, בשביל מה הן התחתנו?
הבדידות החברתית היא אחד הדברים הפחות מדוברים בעולם הגרושים. פתאום, באמצע החיים, מגלים שצריך לרכוש חברים חדשים, והקושי הגדול הוא שזה לא קורה בצורה אורגנית. את מוצאת את עצמך יוצאת לבילוי עם השכנה רק כי היא גרושה, או עם החברה של החברה, מאותה סיבה. במקרים רבים התחושה היא בדיוק כמו דייט כושל. העובדה ששתיכן באותו סטטוס לא מספיקה, את רוצה שיהיה קליק.
מניסיוני, בסוף מצליחים. את מוצאת מישהי גרושה כמוך, שגם חושבת כמוך ונראית כמוך. רק שברוב המקרים היא גם נמשכת לאותם גברים כמוך... ומה קורה אחרי זה? נסכם ששוב את מוצאת את עצמך בדרינק עם השכנה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button