ולנטיינ'ס מתוק

לחגוג את ולנטיינ'ס לבד עם עוגה ורודה ובשיא הסטייל

נפל עלייך בידוד בול ב"ולנטיינ'ס"? זוגיות לא בראש שלך כרגע? ארגנו לך ערב עם עוגות מהאגדות ובגדים של נסיכות

פורסם:
"אבא שלי הוא איש חיל האוויר, וכשהייתי בכיתה ו' הוא נשלח לתפקיד נספח אווירי בשגרירות ישראל בוושינגטון ועברנו לשם. אמנם הרווחתי את השפה האנגלית, אבל כשחזרתי אחרי שלוש שנים היו לי קשיים בלימודים וגם מבחינה חברתית, כי כולם כבר היו מאורגנים בחבורות", מספרת עמית דן (23) שמככבת בהפקת הולנטיינ'ס שלנו. "כיום אני מדגמנת, יוצרת תוכן דיגיטלי בתחום האיפור ועובדת כדיילת אוויר".
5 צפייה בגלריה
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
חולמת להיות וטרינרית. עמית דן
(צילום: רותם לבל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

טיסות בתקופת הקורונה לא מלחיצות אותך?
"אנחנו מאוד מקפידים על עטיית שתי מסכות, אחת על השנייה, מחליפים כפפות לעתים קרובות, מוודאים שכל הנוסעים עוטים מסכות, עושים בדיקות שגרתיות ומאוד דואגים לעצמנו. זה מלחיץ, אבל בעיניי זה לא שונה מלהסתובב בקניון, כי אני יודעת שאני מגינה על עצמי".
מה היעד הרומנטי ביותר שבו ביקרת?
"פריז. בזכות האדריכלות המהממת, מזג האוויר, האוכל, האנשים והאווירה ברחוב. אני חושבת שגם רומא תהיה רומנטית בעיניי, פשוט עוד לא ביקרתי בה. נחתתי בה כמה פעמים, אבל לא יצאתי מהמטוס".
5 צפייה בגלריה
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
(צילום: רותם לבל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

ומה הלאה?
"אני חולמת להיות וטרינרית. תמיד הייתה לי גישה טובה לחיות, אפילו שבגיל חמש נשך אותי כלב והגעתי לבית חולים. אגב, אין לי שום בעיה לטפל בפצע של כלב, אבל מדם של אנשים אני יכולה להתעלף, ובאמת התעלפתי כשחברה שלי עשתה עגיל באף ובכתה מכאב".
אז איפה תלמדי וטרינריה?
"אני מתכננת ללמוד באירופה, שם יחסית פשוט להתקבל ללימודים האלה, צריך רק לעבור מבחן מינימלי בביולוגיה ובפיזיקה. זה כנראה יקרה רק בעוד שנתיים, אני צריכה לחסוך לזה כסף".

5 צפייה בגלריה
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
(צילום: רותם לבל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

מה דעתך על הקונספט של לחגוג את ולנטיינ'ס לבד?
"בעיניי זה קטע מאוד מעצים ומחזק: אנחנו צריכות לאהוב את האדם שתמיד מסתובב איתנו, שזה אנחנו, לפני הכל! בלי אהבה עצמית לא נגיע לאן שאנחנו חולמות. זה תהליך ארוך וקשה, אבל חשוב מאוד, ואני בטוחה שכולנו נמצאות במסע הזה".
איך הייתה ההפקה?
"כיפית מאוד! צילמנו בבּר בשם 'רוזה פארקס' בדיזנגוף, הצוות היה כולו נשי, וזה הרגיש אחרת לגמרי. הכל מאוד זרם, והייתה אחוות נשים פמיניסטית כזו. אפילו היצירתיות הייתה נשית, אולי גם קצת יותר רומנטית. הלבישו אותי מאוד 'מארי אנטואנט' כזה, שמלות, מלמלות, פאייטים, נצנצים, פרוות. היו עוגות מהממות של טל אבוטבול, שכמובן טעמנו, והיה מדהים".
5 צפייה בגלריה
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
הפקת אופנה וולנטיינ'ס
(צילום: רותם לבל, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

דוגמנית: עמית דן ל"יולי". איפור ושיער: גיטלה ברושל. הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי. צילום: רותם לבל. ארט: ספיר גולדמן. לוקיישן: Josephine, הבר הנסתר בקומה השנייה של "רוזה פארקס", ת"א. עוגות: cake_sweetal, טל': 054-8234234
איפה משיגים? רשתות/אתרים. mother of all, אול אין לאב, מרזוק ועזר 11 יפו. קסארה, אילת 45 ת"א. Petit Pois, שבזי 23 ת"א. גמלא, דיזנגוף 150 ת"א. קרן וולף, שבזי 1 ת"א. מישימונו, באתר.
הפריטים לפי סדר הופעתם בכתבה:
  1. שמלה (229 שקל, H&M), מכנסי תחרה (270 שקל, אול אין לאב), סיכת ראש מאורגנזה (180 שקל, Petit Pois), עגילים (780 שקל, קרן וולף, בכל התמונות), נעליים (550 שקל, סטיב מאדן)
  2. מעיל (700 שקל, מנגו), שמלת משי (990 שקל, mother of all)
  3. קימונו (699 שקל, מישימונו), שמלה (3,600 שקל, גמלא), טבעות ציפורניים (290 שקל לטבעת, קרן וולף)
  4. שמלה (3,600 שקל, גמלא), בגד גוף שקוף (575 שקל, Petit Pois), גרביים וסנדלים (אוסף אישי)
  5. שמלת תחרה (700 שקל, אול אין לאב), טבעות (520 שקל לטבעת, קרן וולף)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button