פונה לנשים בכל תחנות החיים. המותג הצרפתי ETAM במשביר

השתלטות: מותג ההלבשה התחתונה הנחשק ETAM - מתרחב בישראל!

בשורה משמחת לחובבות השיק הפריזאי של מותג הלנז'רי הצרפתי ETAM, שהתחדש עם 12 נקודות חדשות בסניפי המשביר ברחבי הארץ. אז מה הסיפור שלך - תחרה סקסית, בגדי גוף לוהטים, קולקציית משי או בעצם הכל?

מוגש מטעם המשביר
פורסם:
בחורף או בקיץ, הלבשה תחתונה איכותית מתחת לבגדים יכולה לשנות את כל היום, לגרום לך להרגיש סקסית מבעד לשכבות ואם אפשר - כמו שאוהבים במותג ההלבשה התחתונה הצרפתי ETAM - להפוך את הפריט הנסתר לגלוי - זה בכלל שילוב מנצח. המותג שנחשב מהמובילים בעולם, משווק באופן בלעדי על ידי המשביר וזוכה לאור הביקוש ל־12 נקודות מכירה חדשות בסניפים ברחבי הארץ. אלו מצטרפות לפינות הקיימות כבר בקניון הגדול בפתח־תקווה, בקניון מלחה בירושלים ובאונליין של 365.
אז מה הפך דווקא את הרשת הזו לסיפור הצלחה בינלאומי עם 860 חנויות ביותר מ־50 מדינות מלבד ישראל? ראשית, היא פונה לנשים מתחילת ההתבגרות שלהן ומעניקה מענה לצורכי הגוף המשתנה, דרך כל תחנות החיים. הדגש, לצד העיצובים הייחודיים שתמיד מתכתבים עם הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה, הוא על טווח מידות רחב בין 34 ל־46, כדי לאפשר לכל אחת למצוא את הפריט המתאים לה.
5 צפייה בגלריה
ETAM במשביר
ETAM במשביר
הלבשה תחתונה איכותית מתחת לבגדים יכולה לשנות את כל היום
(צילום: יח"צ)

לקטגוריות של ETAM קוראים סיפור, כי מאחורי כל ליין שכזה יש דמות של אישה עם לייף סטייל משלה: ספורטיבי, קלאסי או חושני, שמכתיב את הרצונות שלה. לחובבות נוחות ורכות סקסית, הקו של קבוצת PURE FIT הוא בלתי נראה מתחת לבגדים, הודות לגימור של תפרים פנימיים נחבאים בכל דגמי החזיות, בגדי הגוף והתחתונים בשלל הגזרות. קבוצת Cherie Cherie לעומתה מתאפיינת בתחרה גרפית עדינה, המקיפה את הגוף במפתחים מיוחדים ובריפוד קל מחוזק.
5 צפייה בגלריה
ETAM במשביר
ETAM במשביר
לחובבות נוחות ורכות סקסית
(צילום: יח"צ)

5 צפייה בגלריה
ETAM במשביר
ETAM במשביר
מאחורי כל ליין יש דמות של אישה עם לייף סטייל משלה
(צילום: יח"צ)

קבוצת SUBLIME מעניקה אחיזה מושלמת לחזה ותחושה של עור שני בתחרה יפהפייה. החידוש של קולקציית החזיות האלו היא בהתאמה העצמית שלהן לגוף ללא צורך בחוט תחתון, בעוד שהריפוד האוורירי מספק צורה מעוגלת מבלי להוסיף נפח. הפריטים של קבוצת PANAMA מעוטרים בתחרה עדינה וצעירה בעיצובים קלילים וגולת הכותרת היא הקאמבק של בד המשי היוקרתי, 100% טבעי. יש לו תכונות תרמיות ייחודיות שבמסגרתן הוא שומר על חמימות ורכות בחורף ואז מלטף בקיץ, מה שהופך אותו לרב עונתי. הקולקציות המשלימות מציעות בגדי ספורט, בגדי ים והלבשת בית ולילה, וכולן מבוססות על נראות שיקית ועל נוחות בלתי מתפשרת.
5 צפייה בגלריה
ETAM במשביר
ETAM במשביר
שילוב של טכניקות חדשניות, כמו תחרה גמישה
(צילום: יח"צ)

בדגמים היפהפיים ובגזרות המדויקות משולבים בדים המיוצרים בטכניקות חדשניות, כמו תחרה גמישה (FLEXI LACE) שפותחה עם סיב מיוחד, כביס, נמתח ועמיד. חובבות הקיימות ישמחו לגלות ש־ETAM התחייבה לייצר 85% ממוצריה מסיבים ממוחזרים או אורגניים עד 2025, כך שיחד עם מוצר מדהים מגיעה גם גישה אקולוגית במחיר משתלם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button