סיון תם ואוראל צברי. "אין לי את הקשר הרגשי המטורף הזה לאיזה ילד עתידי שלי"

השחקנית סיון תם תרמה ביציות 3 פעמים. כיצד הגיב לכך בן זוגה, כוכב הרשת אוראל צברי?

עשרות אלפי העוקבים של כוכב הרשת אוראל צברי נדהמו לקרוא שארוסתו השחקנית, סיון תם, תרמה ביציות כבר שלוש פעמים לאנשים שלעולם לא תפגוש. בריאיון זוגי הם מספרים על הצעד יוצא הדופן (וגם מגלים למה הוא הציע לה נישואים פעמיים)

פורסם:
לפני כמה שבועות חזרה סיון תם (26) משהות של חודש בארצות־הברית, לשם נסעה כדי לתרום ביציות בפעם השלישית מטעמים אלטרואיסטיים. ממיטתה בבית החולים האמריקאי כתבה לעוקביה ברשתות החברתיות: "זהו, עשינו את זה. תרומת ביצית אחרונה... תודה לחברים ולמשפחה שתמכו בי לאורך כל הדרך. איזה כבוד עצום היה לקחת חלק בתהליך הזה ובמסע של כל הזוגות שהצלחנו לעזור להם להפוך למשפחה. המשפחה הבאה שנקים תהיה שלנו".
סיון היא שחקנית ומדובבת. בן זוגה, אוראל צברי (28), הוא כוכב רשת (תשאלו את הילדים) ושחקן. בדרך להקמת משפחה משלהם נרשמו לא רק תרומה יוצאת דופן, שתכף נרחיב עליה, אלא גם שתי הצעות נישואים.
אוראל: "נסעתי לצילומי 'גולסטאר' למרוקו (לעונה שטרם שודרה, ד"ח), וסיפרתי ביי דה ווי שאני רוצה להציע לסיון נישואים. בהפקה שאלו, 'למה שלא תציע לה בתוכנית?'. אמרתי, 'למה לא באמת?'. היא הייתה אמורה להיות מופתעת, אבל בפועל, כשהיא מצאה את עצמה לבד על המטוס למרוקו, היא הבינה".
סיון: "ברור שהבנתי, כי למה רק אותי הטיסו למרוקו, ואת שאר בנות הזוג לא? ידעתי שהוא מתכנן להציע באופן כללי, אז תיארתי לעצמי".
אוראל: "אבל זה לא היה כמו שהיא חלמה".
סיון: "תוך כדי שהוא כורע ברך, סיננתי לו בשקט: 'ברור שתציע לי שוב'. אוראל קיבל רשימה מפורטת איך אני רוצה לקבל את הצעת הנישואים שלי, אין דבר מפורט וספציפי יותר ממה שהוא קיבל, ושום דבר מזה לא קרה".
סיוון: "אוראל קיבל רשימה מפורטת איך אני רוצה לקבל את הצעת הנישואים שלי, אין דבר מפורט וספציפי יותר ממה שהוא קיבל, ושום דבר מזה לא קרה"
מה היה כתוב ברשימה?
"שאני רוצה שזה יקרה בהופעה של טיילור סוויפט, בשיר 'לאב סטורי', או בדיסנילנד, עם מלא נצנצים. אה, ורק אנחנו. הביך אותי במרוקו שהיו סביבנו מיליון אנשים שאני לא מכירה".
למה לדעתך הוא עשה את זה במרוקו ולא כמו שביקשת?
סיון: "הוא ראה את זה מהצד התימני, של טיול חינם למרוקו, וזה לחלוטין בסדר, אבל לא מה שרציתי".
אוראל: "הבאתי בחשבון שכנראה אצטרך להציע לה עוד פעם, אבל אמרתי, ננסה, מה יכול להיות? מקסימום יהיה לה טיול נחמד במרוקו".
ואז עברה עוד חצי שנה עד להצעה השנייה.
"כי הייתי עסוק וגם יש קורונה, אבל לפני כמה שבועות התפנה לי קצת זמן, הצעתי לה שניסע לפריז, והיא לא חשדה. נעזרתי בבני דודים שלי שגרים שם, הם תלו תמונות שלנו על הפסל של ז'אן ד'ארק, שמו נצנצים כמו שהיא רצתה, לקחתי איתי רמקול נייד עם השיר 'לאב סטורי', וכשהגענו שמתי את השיר והיא אמרה, 'יא, תראה, שמו את השיר שלנו'. ואז היא ראתה את הבן דוד שלי ואמרה, 'יא, הנה בן דוד שלך', ועוד לא קלטה. היא ממש הופתעה".


ההיכרות: שווארמה בדייט הראשון

סיון ואוראל הכירו לפני כשלוש שנים באמצעות כוכבת הרשת עמנואל לוי, חברת פייסבוק משותפת, ששיתפה סרטון שלו מחקה את גילי ויזל ("המירוץ למיליון"). סיון עשתה לו לייק, ומאוחר יותר הוא קפץ לה ב"אנשים שאולי את מכירה", והיא שלחה לו בקשת חברות.
אוראל: "אמרתי, 'וואלה, נחמדה'. עשיתי לה עוקב באינסטגרם וראיתי שהיא גולשת גלים מגניבה כזאת, אז שלחתי לה הודעה: 'איך אפשר להצטרף לחוג שלך? אני רוצה להיות יפה ומגניב כמוך'".
סיון: "זה היה חמוד, אז זרמתי איתו".
אוראל: "היא ענתה לי, 'יש קריטריונים, צריך להיות חצי תימני ולהביא אישור הורים'. כתבתי, 'בול, אני חצי תימני', וכבר באותו יום נפגשנו בים. היא ראתה שאני בחוף הצוק, ולמרות שזה לא החוף הקבוע שלה, היא באה לשם ונפגשנו כאילו במקרה, 'אהלן, אהלן, מה נשמע'. היא מאוד מצאה חן בעיניי, אז קבעתי איתה דייט ליום ראשון".
סיון: "נפגשנו בבר ברחובות, ישבנו שם איזה חמש שעות. על הדייט הראשון הוא תקע לי שווארמה".
אוראל: "שלא תחשבי שהזמנתי איזה לאפה... שווארמה אלגנטית, בצלחת".
סיון, איך התרשמת ממנו?
"הוא סקרן אותי והצחיק אותי. התחברתי אליו מהמקום של המשקל והקשיים סביבו. גם אף פעם לא יצא לי לצאת עם מישהו מהתעשייה, היה לי כיף לספר לו על אודישנים שעשיתי".
אוראל: "אני מודה שבהתחלה היה לי קשה עם זה שהיא רוצה להיות בתעשייה הזאת, רציתי שתהיה לי אישה מתחום אחר, כי זה לא פשוט להתקיים כלכלית כששנינו עוסקים בתחום כל כך לא יציב. זה אפילו מלחיץ. איך אפשר לגדל ככה ילדים?"
אוראל: "איך שהכרתי את סיון ישר ידעתי שזה לונג ראן, משפחה, ילדים. זה מה שחיפשתי כל הזמן, ואמרתי לה את זה מההתחלה, אבל היא לא זרמה. רק אחרי שעברנו לגור ביחד, היא אמרה, 'אוקיי, אני מוכנה לדבר על זה'"
כבר היית מפורסם כשהכרתם?
"הייתי מוכר, אבל עדיין לא מצליח. סיון הכירה אותי לפני הפסטיגל, ובפסטיגל ממש עליתי. היא די חוותה איתי את כל הפיצוץ".
סיון: "הוא הרגיש רע עם זה שהוא מצליח ואני עדיין לא. למשל, עשינו אודישן לאותה סדרה, אוראל התקבל ואני לא".
מתי עברתם לגור ביחד?
אוראל: "אחרי איזה שנה. גרתי בדירת חדר קטנה, רציתי כבר שייגמר החוזה ואוכל לעבור משם, ואז התפנתה הדירה של סבתא שלי ברחובות והצעתי לה לעבור איתי לשם. הייתי ממש כמה לזוגיות הזאת".
הייתה לך זוגיות משמעותית לפני סיון?
"לא משהו רציני, פה ושם בקטנה. סיון היא הראשונה ששבתה אותי בקסם שלה, בזה שהיא מקבלת אותי איך שאני, עם המשקל, אצלה זה אף פעם לא היה אישיו".
סיון: "לי הייתה מערכת יחסים רצינית אחת, אבל היא לא הייתה טובה, סבלתי בקשר".
מתי הבנתם שנועדתם זה לזו?
אוראל: "איך שהכרתי את סיון ישר ידעתי שזה לונג ראן, משפחה, ילדים. זה מה שחיפשתי כל הזמן, ואמרתי לה את זה מההתחלה, אבל היא לא זרמה. רק אחרי שעברנו לגור ביחד, היא אמרה, 'אוקיי, אני מוכנה לדבר על זה'".
סיון: "הבנתי שאנחנו משלימים אחד את השני: אני לא אוהבת לנקות אבל אוהבת סדר, והוא מאוד מבולגן אבל אוהב לנקות".



שמנופוביה: "נכנסו לנו לצלחת"

צברי גדל ברחובות ולמד בישיבת הדרום. בן בכור של גננת ומורה, אח בכור לאחות אחת. אחרי שירות צבאי במודיעין, עשה תואר ראשון במזרח תיכון ומדיניות חוץ באוניברסיטת אריאל ועבד במשרד הביטחון. "בתקופת הלימודים באוניברסיטה עשיתי סרטונים עם יוני חרל"פ ב'שרוטונים', והייתה לי פינה בתוכנית של אסף הראל", הוא מספר. "תמיד הייתי מצחיק את המשפחה ואת החברים. בכיתה י"ב הלכתי לאודישנים ל'כוכב נולד' רק כדי לעמוד מול מרגול ולחקות אותה. היא אמרה לי, 'אתה מרגלית צנעני מהשאול'. אבל לא קיבלתי את התמיכה והדחיפה מהבית ללכת על הכיוון הזה. אמרו שאין בזה פרנסה, וגם לי היה חשש ללכת אל הלא נודע. לא הייתה לי סוכנות, ולא ידעתי איך העולם הזה עובד, אז הלכתי למצוא פרנסה מסודרת. בדיעבד אני שמח שיש לי תואר, ליתר ביטחון".
בעקבות הסרטונים שהעלה לרשת הכיר אוראל את כוכב הרשת קווין רובין, שהזמין אותו להשתתף בוולוגים הפופולריים שלו, שזוכים למאות אלפי צפיות. בתוך זמן קצר הפך בעצמו לכוכב רשת ולשחקן טלוויזיה.
באיזה שלב החלטת שבטוח מספיק לעזוב את משרד הביטחון?
"כשהבנתי שכעובד משרד הביטחון אני לא יכול להעלות שום דבר לרשת, החלטתי לעזוב. היו לי המון לבטים, אבל בסופו של דבר אמרתי, 'פאק איט, אני הולך עם החלום עד הסוף כי אחרת לא אסלח לעצמי'. ראיתי מולי את אוראל בן ה־40 מסתכל על ההזדמנות שהייתה לי ולא ניצלתי, זה היה שובר אותי. בהתחלה התפרנסתי קצת ממלצרות וקצת מתחקירנות בטלוויזיה. כלכלית זו הייתה החלטה נבונה, היום אני מרוויח יותר, הבאסה היחידה היא שאין ודאות".
חצי שנה אחרי שעזב את משרד הביטחון כבר לוהק לפסטיגל 2019. "קווין עשה את הפסטיגל באותה שנה, והם ראו אותי בוולוגים שלו. אחרי חנוכה מצאתי את עצמי באמצע הקורונה בצוות הבידור בערוץ הילדים, ב'מסיבה עם איתי לוי' בערוץ 24 וב'דו"ח היומי' בערוץ 13".
הוא השתתף גם ב"שמשון גיבור" בערוץ הילדים, ב"שבאבניקים" ב־HOT ("המלהקת אמירה בוזגלו כתבה: 'מחפשת מישהו סטייל דקל וקנין בגיל 20 פלוס', וזה בול אני"). בימים אלה, הוא מספר, הוא מצטלם ל"שנות ה־90" של שלום אסייג (סדרת המשך ל"שנות ה־80"), ובחנוכה יגלם את אנטיוכוס במחזמר "המכבים" של רינת גבאי. עמנואל לוי, שהכירה לו את סיון, תשחק במחזמר את אשתו.
אוראל: "כשהבנתי שכעובד משרד הביטחון אני לא יכול להעלות שום דבר לרשת, החלטתי לעזוב. היו לי המון לבטים, אבל בסופו של דבר אמרתי, 'פאק איט, אני הולך עם החלום עד הסוף כי אחרת לא אסלח לעצמי'"
סיון נולדה וגדלה במושב בית־עריף ליד לוד. אמה בעלת עסק לשילוט, אביה מורה. לפני ארבע שנים השתתפה בסדרה הדוקומנטרית "שמנופוביה" (HOT), לשם הגיעה לאחר שמלהקת ראתה צילום שלה בבגד ים בפרויקט של "זמנים מודרניים" ("ידיעות אחרונות"), ובו הצטלמו נשים במידות גדולות. "הייתי אז בצבא, והייתי כל כך אובר ווייט, שלא רציתי שיראו אותי בכלל, בטח לא בטלוויזיה. לא רציתי שזו תהיה הגרסה שיכירו אותי בה, כי מגיל שבע בערך אני מתכננת להיות מנחה בטלוויזיה. מגיל תשע אני בחוגי תיאטרון ולמדתי משחק בשיטת צ'בק. בגל השני והשלישי הייתה לי פינה בתוכנית הבוקר של גלית גוטמן ויואב לימור, אבל אני שואפת לפריים־טיים. אני אסי עזר, רק בבחורה. בסופו של דבר החלטתי אז להשתתף ב'שמנופוביה' כי הרגשתי שזו שליחות. כל ההתנהלות של המשפחה שלי מולי היא מראה מטורפת לכל כך הרבה משפחות אחרות. זה גם עזר לי באופן אישי. סיון שלפני הסדרה היא לא אותו אדם שאחריה, זה היה כמו טיפול פסיכולוגי טוב".
בסדרה אמרת: "גדלתי עם הורים מקסימים שנתנו לי הכל, והבית היה מלא שמחה וצחוק, אבל כנראה שכשזה הגיע לשומן שלי, זה הפסיק להצחיק". מתי התחלת להרגיש שמנה?
"עד גיל עשר הייתי רזה, אבל אז התחלתי להעלות קצת במשקל, ואצלנו במשפחה כולם מאוד רזים. לא ידעו איך לאכול את זה, התחילו כל מיני עקיצות ששברו אותי. כל הזמן הסתכלו לי בצלחת והעירו, עשו לי קולות 'מו' בארוחות, מנעו ממני דברים שקשורים לאוכל, למשל אחי היה מקבל ממתקים ואני לא. נתנו במכולת של המושב הוראה שאסור לרשום לי. בכיתה ו' שלחו אותי לחדר הכושר. ואז הגעתי לחטיבה בכיתה ט', עברתי מחינוך דתי לחטיבת ביניים חילונית בשוהם שאבא שלי מלמד בה, וזו הייתה התרסקות נפשית. הייתה שם התעסקות גדולה במראה, המקובלות היו רזות ויפות, הרגשתי שאבא שלי מתבייש בי".
ניסית לשנות את המראה שלך?
"בכיתה י' הורדתי 13 ק"ג, והיה לי כיף. פתאום הרגשתי איך זה להיות משוחררת, בגדים עולים עליי, בנים מסתכלים עליי, היו לי מלא חברים, וההורים פרגנו. בצבא העליתי הכל בחזרה כפליים, הגעתי ל־80 קילו, כי הייתי מורה חיילת, לא אהבתי את התפקיד, וממש סבלתי. אחרי הצבא ניסיתי לרדת במשקל, עשיתי ספורט והלכתי לקורס גלישה שנהניתי בו ממש, אבל אחרי ארבעה חודשים המדריך אמר לי שאני שמנה מדי בשביל לגלוש, ופשוט לא באתי יותר, הפסקתי לגלוש למשך שנה.
"לקח לי זמן להבין שבעיית המשקל שלי לא נובעת מזה שאני גרגרנית או עצלנית, אלא מבעיה רפואית. יש לי שחלה פוליציסטית שמובילה להשמנת יתר. כשהתחלתי לקחת גלולות, זה הסתדר".
את מתארת את ההורים שלך כאנשים שמוטרדים מענייני משקל. איך הם קיבלו את אוראל?
"ההורים שלי עדיין שמנופובים, אבל זה מה שבחרתי, תקבלו את זה וזהו".
אוראל: "אנחנו באים אליהם לשבתות, לרגע הם לא נתנו לי להרגיש לא רצוי. אני מאמין שכשנקים משפחה, נעבור לגור לידם במושב".
אוראל: "אני מביא לצילומים בגדים מהבית. זו לא אשמת המלבישות, זו אשמת רשתות האופנה שמפלות אנשים כמוני במודע. לצילומים אני צריך לקנות מלא בגדים בחו"ל"
היית ילד שמן?
"עכשיו, כשאני רואה תמונות, אני מבין שלא הייתי שמן בשום צורה, אבל זה מה ששידרו לי. אמנם הייתי יותר מלא מאחרים, אבל לא הייתי שמן. אמא שלי הייתה נכנסת לי לצלחת, היו הערות בלתי פוסקות, וזה יצר מריבות וחיכוכים".
זה הוריד לך את הביטחון?
"זהו, שלא. תיעלתי את המשקל להומור, וזה הפך אותי למסמר חברתי. הייתה תקופה שגרתי עם המשפחה בבלגיה ובצרפת. שם הייתי פחות מקובל, כי היהודים שם עשירים, ומי שלא לובש מותגים, לא ספרו אותו. הייתי צופה בקלטות של 'ארץ נהדרת' בלופים, וככה התחלתי עם החיקויים. השתמשתי בזה כשחזרתי לארץ כדי להיכנס לחבר'ה. תמיד כשהייתי מגיע למקום חדש, הייתי מחקה את מרגול, והקרח מיד היה נשבר".

3 צפייה בגלריה
אוראל: "אני קונה בגדים רק ב'אסוס', וזה מבאס. למה הכסף שלי ושל אנשים שנראים כמוני צריך להגיע לחו"ל?"
אוראל: "אני קונה בגדים רק ב'אסוס', וזה מבאס. למה הכסף שלי ושל אנשים שנראים כמוני צריך להגיע לחו"ל?"
אוראל: "אני קונה בגדים רק ב'אסוס', וזה מבאס. למה הכסף שלי ושל אנשים שנראים כמוני צריך להגיע לחו"ל?"
(טל שחר)
עשית דיאטות?
"רק בצבא התחלתי עם דיאטות, נכנסתי בראבכ והורדתי 25 קילו בחצי שנה. נהניתי לשמוע את המחמאות, אבל כשהפסקתי לקבל תוצאות, ירדה המוטיבציה, ותוך חצי שנה העליתי את הכל בחזרה. עם ריבית".
סיון: "הייתי שמחה אם הוא היה יורד קצת, רק בשביל הבריאות שלו".
אוראל: "אני שלם עם הגוף שלי וטוב לי ככה, הורים עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי שאני מודל לילדים שלהם, אבל יש גם כוכבית קטנה: *זה לא בריא. המשקל שלי לא מפריע לי. זה מפריע לי רק מבחינה בריאותית. לפעמים קשה לי לעשות פעולות יומיומיות, להתכופף. אני חושש שכשיהיו לי ילדים לא אוכל לרוץ אחריהם ולשחק איתם. אני לא רוצה לרזות כדי להיות רזה יותר אלא כדי להיות בריא יותר".
סיון: "איך אוראל יגדל ילדים כשהוא לא יכול לשבת איתם על הרצפה? אני לא אביא לו ילדים עד שהוא יוכל לטפל בהם. אני אוהבת שהוא שמנמן, אבל אני לא אוהבת שהוא מוגבל, ועד שזה לא ישתנה, לא יהיו לנו ילדים"
הגודל הוא סימן ההיכר שלך. אתה חושש שזה ייעלם אם תרזה?
"גם אם ארד 25 קילו, אני עדיין אהיה שמן, אין מה לדאוג. הדבר היחיד שמבאס אותי זה שבהפקות אין בגדים במידה שלי. זו לא אשמת המלבישות, זו אשמת רשתות האופנה שמפלות אנשים כמוני במודע. לרוב ההפקות אני מביא בגדים מהבית, ובשביל זה אני צריך לקנות מלא בגדים. אני הולך לקניון ולא מוצא כלום גם ברשתות שבחו"ל מחזיקות מידות כמו שלי".
אז איפה אתה קונה?
"רק ב'אסוס', וזה מבאס. למה הכסף שלי ושל אנשים שנראים כמוני צריך להגיע לחו"ל?".
סיון: "עכשיו הוא בטוטאל־לוק בגדים שקניתי לו בארצות־הברית, גם התחתונים אגב".
3 צפייה בגלריה
אוראל וסיון. הוא רוצה ילדים אתמול היא בעוד שנה
אוראל וסיון. הוא רוצה ילדים אתמול היא בעוד שנה
אוראל וסיון. הוא רוצה ילדים אתמול היא בעוד שנה
(טל שחר)

תרומת ביציות: "אישה בהיריון שהיא לא באמת בהיריון"

הרעיון לתרום ביציות צץ כשסיון רצתה לתרום כליה בעקבות כתבה שראתה בטלוויזיה. "התברר שאני לא יכולה לתרום כליה כי אני לא עומדת בקריטריונים. ואז פתאום קפצה לי מודעה של חברה שמחפשת תורמות ביציות עבור יהודיות מארצות־הברית. תרמתי דרכם כבר שלוש פעמים בפורטלנד, בניו־יורק ובלוס־אנג'לס. הפעם הראשונה הייתה ביולי 2020, והאחרונה בספטמבר האחרון".
למה לך בעצם לתרום ביציות?
"אם אני יכולה לעזור למישהו להקים משפחה, אז למה לא?"
לא מפריע לך לדעת שיסתובבו בעולם שלושה ילדים שהם שלך ביולוגית וגנטית?
"אני לא רואה את זה ככה. זה לא אישיו מבחינתי, אין לי את הקשר הרגשי המטורף הזה לאיזה ילד עתידי שלי, יכול להיות שזה בגלל שאני עדיין לא אמא".
הם יוכלו לדעת מי את אם הם ירצו, כמו במקרה של תורם זרע אמריקאי?
"לא. יש חוזים משפטיים ברורים, וזה בא בעיקר מהצד של ההורים, שלא מעוניינים שהילד יתחיל לחפש את האמא הגנטית שלו. בשביל מה זה טוב?"
קיבלת על זה כסף?
"יש פיצוי של עשרת אלפים דולר על כל תרומה, אבל זה כלום לעומת ההשקעה שלי. לא עושים דבר כזה בשביל כסף. כל תרומה כרוכה בנסיעה לארצות־הברית למשך חודש, הייתי צריכה לעזוב את העבודה ואז לחזור לארץ ולמצוא את עצמי מחדש. יש כמובן גם פרוצדורה רפואית לא פשוטה, שאיבה בהרדמה מלאה, הזרקות הורמונים והשמנה - ידעתי שההורמונים יגרמו לי להעלות במשקל, אבל לא ידעתי עד כמה. בכל שאיבה העליתי איזה שישה קילו ועכשיו אני עם 18 קילו עודפים".
סיון: יש פיצוי של עשרת אלפים דולר על כל תרומה, אבל זה כלום לעומת ההשקעה שלי. לא עושים דבר כזה בשביל כסף. כל תרומה זה חודש בארצות־הברית, שאיבה בהרדמה מלאה, הזרקות הורמונים"
אוראל: "לא יודע למה היא עשתה את זה. אני ממש לא הייתי בעד".
אמרת לה את זה?
"בטח, היו לנו הרבה שיחות. כשהרעיון עלה היינו רק בהתחלה שלנו כזוג, ואני מודה שהיה לי קשה לקבל את זה. לחשוב שלאישה שתהיה אמא של הילדים שלי יהיו עוד צאצאים בעולם, זו מחשבה מאוד קשה, אבל אני ממש לא במקום של להחליט בשבילה. אין ספק שזה מרתיע, אבל זה הגוף שלה וזו בחירה שלה. זה עורר בי סימני שאלה לגביה, האינסטינקט הראשוני היה להתנגד. שאלתי את עצמי אם אני יכול לחיות עם זה שיש לה צאצאים בעולם, זה היה מבחינתי צומת דרכים. בעקבות השיחות שלי איתה הבנתי את המשמעות של זה עבורה, והשתכנעתי שאני צריך לתמוך בה. הבנתי שהיא עושה חסד עם משפחה שאין לה ילדים, וכשהבנתי שזה בא מטוב לב, התאהבתי בה עוד יותר. אמרתי לעצמי, 'וואלה, אני רוצה אישה כזאת'".
אוראל: "לא יודע למה היא תרמה ביציות. אני לא הייתי בעד. לחשוב שלאישה שתהיה אמא של הילדים שלי יהיו עוד צאצאים בעולם, זו מחשבה קשה. אבל אני ממש לא במקום של להחליט בשבילה. זה הגוף שלה וזו בחירה שלה"
איך הרגשת כשהיא הודיעה שהיא נוסעת לתרום בפעם השנייה?
"כאן כבר התנגדתי כי ראיתי איזה מחיר גופני ונפשי היא משלמת, ואני חווה את זה יחד איתה. אפילו העניין של המשקל, אני רואה כמה היא מתבאסת כשהיא חוזרת ומנסה ללבוש בגד שכבר לא עולה עליה. אמרתי לה, 'אחלה, תרמת, למה עוד פעם?', אבל היא התעקשה ונסעה, ואז ביקשו ממנה לבוא בפעם השלישית. בהתחלה היא לא רצתה, אבל הם שכנעו אותה, והחלטנו ביחד שזו תהיה הפעם האחרונה. די, קשה לי להכיל את ההורמונים שהיא חוזרת איתם משם".
סיון: "יו, מסכן. את לא מבינה מה אני עושה לו".
אוראל: "אני מקבל אישה בהיריון שהיא לא באמת בהיריון. היא בוכה משטויות, יום אחד היא התקשרה אליי מארצות־הברית בבכי ואמרה, 'אתה חייב לבקש ממני סליחה'. אמרתי לה 'על מה?'. מתברר שהיא חלמה שהלכתי לדיסנילנד עם כל החברים ולא לקחתי אותה. היא כל כך בכתה, 'אתה חייב להתנצל ולהבטיח לי שזה לא יקרה יותר בחיים'. התנצלתי, אלא מה? זה אמנם תהליך שהיא עוברת, אבל למעשה אנחנו עוברים אותו ביחד, אז החלטנו שלא עוד. בסופו של דבר אנחנו רוצים תכף ילדים משלנו".
סיון: "אוראל רוצה ילדים אתמול ואני רק מחר־מחרתיים, אפילו שנה־שנתיים. אני מסתכלת עליו ואומרת שוואלה, איך הוא יגדל ילדים כשהוא לא יכול לרוץ איתם ולא יכול להרים אותם מהרצפה, וגם לא לשבת איתם על הרצפה. אני לא אביא לו ילדים עד שהוא יוכל גם לטפל בהם. אמרתי לו את זה חד־משמעית. אני אוהבת שהוא שמנמן, אבל אני לא אוהבת שהוא מוגבל, ועד שזה לא ישתנה, לא יהיו לנו ילדים".
רגע, מתי החתונה?
"רצינו להתחתן ביוני הקרוב, אבל הכל כבר תפוס. כנראה ניאלץ לחכות לקיץ הבא".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button