טופ מחוך: זארה, מכנסיים: שיר אופיר, נעליים: אלדו, שרשרת: Ivet Ben Joseff

הולי שיר: לפני שנתיים היא הייתה חיילת, היום היא כוכבת בלוס אנג'לס

שיר חיימוב כבר הגיעה להישג שמעטים האמנים הישראלים שיכולים להתגאות בו: בת ה־21 כבר הספיקה לעבוד עם לייבל מצליח בארצות הברית, והיום היא חוזרת אלינו כאמנית עצמאית שיודעת מה היא רוצה, עם דרך חדשה ובלתי מתפשרת

פורסם:
בגיל21 שיר חיימוב כבר הגיעה להישג שמעטים הם האמנים הישראלים שיכולים להתגאות בו: תחת שם הבמה SHEER היא עובדת עם מיטב המפיקים ואנשי המוזיקה בלוס אנג’לס, וזוכה להצלחה בינלאומית. לרגל גיליון השינוי הגדול שלנו שאלנו את חייימוב על השינוי הגדול שעברה, מחיילת לזמרת חוצת יבשות.
4 צפייה בגלריה
שיר חיימוב
שיר חיימוב
כובע: on/off, גופייה ומכנסיים: סאקס, נעליים: אלדו
(צלם: איתן טל, סטיילינג: פיני זומר)
“אני נהנית מאוד מהעשייה, והיצירה היא באמת זכות גדולה בשבילי”, אומרת חיימוב. “אני עובדת עם אנשים שלא חלמתי בכלל שאוכל להגיע ולפגוש אותם פנים אל פנים. ישבתי באולפן עם מפיקים שהפיקו זמרים שאני באמת מעריצה. זה לא נתפס. כרגע אנחנו עובדים על שיר חדש שייצא ממש בקרוב”.
4 צפייה בגלריה
שיר חיימוב
שיר חיימוב
גוזייה ירוקה: H&M, מכנסיים: עדיקה, נעליים: אלדו, עגילים: Petite Delights
(צלם: איתן טל, סטיילינג: פיני זומר)
מה התוכניות שלך לעתיד?
“להמשיך לעבוד עם האנשים הכי טובים שאוכל להקיף את עצמי בהם, לבנות קהל יעד גם בארץ ובעולם ולא רק בארצות הברית, ולהוציא עוד שירים. המקצוע שלי הוא כזה שיש בו דרך לעבור. זה לא קורה בלילה אחד, זו קריירה של שנים, ואני פה כדי לעבוד, להתמיד ולהשיג את החלומות שלי”.
ספרי לנו על השינוי הגדול שעשית בחייך.
“השינוי הכי גדול שעשיתי היה כנראה בגיל 20, כשהעברתי את כל חיי לארצות הברית. אחרי שקיבלתי הצעה מחברה בחו”ל, לא חשבתי פעמיים. התשובה הייתה ברורה. שלושה ימים אחרי שהשתחררתי מלהקה צבאית כבר עליתי על מטוס. ההתחלה הייתה לא פשוטה בכלל, עברתי בשיא הקורונה למדינה זרה שמדברת שפה אחרת, ועברתי לבד, בלי המשפחה. נתקלתי בהמון אתגרים בדרך. ובכל זאת אני חושבת שלא הייתי משנה כלום. בתקופה האחרונה אני נמצאת במקום הרבה יותר טוב ופחות מתפשר מבחינת עשייה, אני כותבת לבד ומנגנת, לומדת לרקוד, ועושה המון כדי לשפר את עצמי בכל יום שעובר, במטרה להגיע למקומות שבהם אני באמת רואה את עצמי”.
איזה שינוי היית רוצה לראות בעולם?
“בתחום שלי הייתי רוצה לראות יותר ייצוג נשי בתעשייה. לדעתי עדיין יש תת־ייצוג נשי במוזיקה. יש המון יוצרות וזמרות מדהימות, ועדיין בחו”ל רוב המופיעים בפסטיבלים הגדולים יהיו גברים. לחלוטין יש המון גברים מוכשרים, אבל כנראה שהם יקבלו יותר במה מהנשים. לצערי אני חושבת שעדיין יש הבדל גם בתפיסה של החברה. בהמון חברות מוזיקה הנשים יהיו פחות מעורבות בשיח מאחורי הקלעים מאשר גבר, ודעתן תישמע פחות. אנחנו בשנת 2022, והגיע הזמן להתקדם. אנשים צריכים להתרגל לראות נשים חזקות שיודעות מה הכיוון שלהן ומה הן רוצות, ולהתחיל לחבק את זה”.
4 צפייה בגלריה
שיר חיימוב
שיר חיימוב
כובע: on/off, בגד גוף: זארה
(צלם: איתן טל, סטיילינג: פיני זומר)


צילום סטילס: איתן טל, צילום וידאו: אילן זרביב, עריכת וידאו: איתי ויינברום, הפקה: רחלי גאוי, סטיילינג: פיני זומר, איפור ושיער: שי בן יקר ל״סולו״ ע׳ צלם: דיויד רוז
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button