מאמא לאמא: סתיו שפיר בשיר הקורא לאמהות בכל העולם לסייע בשחרור הילדים החטופים

למעלה מ-120 אימהות ישראליות, ובהן חילוניות, דתיות, יהודיות וערביות, השתתפו בקליפ לשיר Children Need to Be Home, שכתבה והלחינה סתיו שפיר, כחלק מקמפיין הקורא להחזרת הילדים החטופים. "מקוות שאת הקריאה הפשוטה הזו, מאימהות לאימהות, אפשר יהיה לשמוע בכל מקום"

פורסם:
למעלה מ-120 אימהות ישראליות, ובהן חילוניות, דתיות, יהודיות וערביות, הצטרפו ליצירת הקליפ Children Need to Be Home. את השיר הלחינה וכתבה סתיו שפיר, בעצמה אם לתינוקת בת תשעה חודשים, והפיק תומר כץ. את הקליפ ביימו במשותף שפיר ועומר צוברי. מטרת הקמפיין היא להגיע לאימהות ברחבי העולם, בבקשה שיפעילו לחץ על ממשלות ועל ארגונים בינלאומיים, כמו הצלב האדום, כדי שיפעלו ויגיעו לילדים, יבטיחו את שלומם ויחזירו אותם בהקדם הביתה.

"כתבתי את השיר, באחד הלילות הלבנים של החודש האחרון", מספרת שפיר. "כמו כל אמא בישראל, אני לא יכולה לישון מאז אותה שבת שחורה. בכל פעם שאני מנשקת את הילדה שלי, אני חושבת על הילדים שנמצאים שם, בשבי, ועל האימהות והאבות שלהם, שהנשמה שלהם נקרעת בדאגה. השיר הזה הפך לתפילה שלי.
"כשפנינו לאימהות לבוא ולהשתתף בהקלטת הקליפ, הגיעו המוני 120 נשים עם ילדיהן בתוך שעות. אחת מהן עם תינוק בן עשרה ימים, אחרת נסעה עם ארבעה ילדים כל הדרך מהכפר חורפיש שבגליל. כולן באותו מצב - מנסות להיות שלוות ליד הילדים שלהן, לעשות כאילו הכל כרגיל, אבל המבט בעיניים קרוע מדאגה. כולן רק רוצות, שהעולם ישמע את הקול שלנו, ויבין שאי-אפשר להשלים עם העובדה שישנם עשרות ילדים, ועוד כ-200 צעירים, הורים, סבות וסבים, בשבי חמאס. שהדבר החשוב ביותר הוא לשחרר אותם ולהביא אותם הביתה בשלום, ועכשיו.
"בתוך הוויכוחים עם הקהילה הבינלאומית וההפגנות נגד ישראל בעולם, אנחנו מקוות שאת הקריאה הפשוטה הזו, מאימהות לאימהות, אפשר יהיה לשמוע בכל מקום".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button