סירים מבית נעמן

בנעמן מספקים לכם את כל הכלים להצלחה מושלמת במטבח

וגם טיפים פרקטיים שיסייעו לשמור על כלי הבישול לאורך זמן

מוגש מטעם נעמן
פורסם:
מי שרכש פעם סיר או מחבת של נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול והאירוח בישראל, יודע שרכש כלי איכותי לשנים רבות. מוצרי החברה עשויים מהחומרים הטובים והמתקדמים ביותר, עמידים בחום ובמים והם שותפים אמינים ליצירת מטעמים מהמטבח הביתי והמקצועי.
כתמיד בנעמן לא מפסיקים להפתיע, ובחג הקרוב הם מציגים שתי פריצות דרך מעניינות. גבי אזור, מנהל תחום הבישול בחברה, מספר כי המותג נעמן משיק את סדרת Thermo Touch עם הסימון החכם שמופיע כשהכלי חם – פיתוח ששם סוף לניחושים ומבטיח בישול בטוח יותר ונוח. בנוסף, מציגים בנעמן את הדבר הבא בתחום העיצוב - סדרת TOMBY LUXURY, סירי נירוסטה עם טכנולוגיית צביעה חיצונית ייחודית מרהיבה המותאמת לבישול ולהגשה. ביקשנו מגבי אזור טיפים לבישול ולטיפול נכון בכלי הבישול:
3 צפייה בגלריה
סירים מבית נעמן
סירים מבית נעמן
סירים ומחבתות חדשניים לחג הפסח מבית נעמן
(צילום: תמי בר-שי)

בישול חכם

חשוב מאוד להתאים את גודל הלהבה לקוטר הסיר/המחבת. פעולה זו תשמור על כלי הבישול שלכם ותמנע מהכלי ומהתבשיל מלהישרף, מה גם שזו כמובן דרך בישול בטיחותית יותר.

לא להתעצל – לנקות

בגמר הבישול מומלץ להעביר את המזון לכלי קיבול או אחסון ולשטוף את הסיר/המחבת ידנית בפנים ובחוץ במים חמים עם סבון כלים. הקפדה על שני כללים אלו תסייע לשמור על הכלי כחדש לשנים רבות.

כלי נירוסטה – תשכחו מאבקת הכביסה

הנירוסטה ידועה בזכות עמידותה בפני שריטות וברמות חום גבוהות מאוד. מאידך עם זאת לעיתים המזון עלול להיחרך, במיוחד במקרה של חום גבוה ומעט נוזלים. בכדי לנקות לכלוך עיקש יש להשרות את הסיר במים חמים ולנקותו בעזרת ספוגית עם סבון כלים. במקרה והמזון שהמזון עדיין לא יורד, ניתן להיעזר בסודה לשתייה או במלח לימון אך לא בכימיקליים חזקים.
3 צפייה בגלריה
סירים מבית נעמן
סירים מבית נעמן
להתחדש לחג עם הסדרה החדשה של נעמן
(צילום: תמי בר-שי)

נון סטיק – זהירות, ציפוי עדין

ידוע כי כלי הבישול בעלי ציפוי נון סטיק איכותי, המונע הידבקות מזון, מתנקים בקלות. עם זאת הציפוי כה עדין שהוא עלול להישרט במקרה של ניסיון לנקותו בעזרת כלים חדים או ברזלית. גם לניקוי כלי הבישול עם ציפוי נון סטיק אסור להשתמש בחומרים כמו אבקת כביסה, אקונומיקה או כל חומר כימי חזק שעלול לפגוע בציפוי לצמיתות. גם כאן ההמלצה היא לשטוף את הכלי בעזרת מים חמים וסבון כלים.
לאתר נעמן לחצו כאן

חג שמח וטעים!

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button