סתיו הרשקו

סתיו סטרשקו: "מחכה לחיסון השני ולחבק את סבתא שלי"

הדוגמנית והשחקנית מצטלמת להפקת אופנה (עם הכלב שלה), מספרת על הגדלת החזה שהיא עומדת לעבור ("זה יהיה משהו עדין"), ומצפה ליום שאחרי הקורונה: "יש מקומות בעולם שרק מתים לקבל חיסון ואין להם. לנו יש הזדמנות להתחסן, אז למה לעזאזל שלא נעשה את זה?"

פורסם:

מי הדוגמנית: סתיו סטרשקו, 28, דוגמנית ושחקנית, הטרנסג'נדרית הראשונה שהייתה מועמדת לפרס אופיר (בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר, על תפקידה בסרט "הנשף"), עלתה לארץ מאוקראינה בגיל שנתיים, גרה ברמת־גן.
כשסטרשקו נשאלת מה הסגנון האהוב עליה ביומיום, היא לא חושבת הרבה. "הכל תלוי באיך אני מתעוררת בבוקר. יש ימים שבהם אני קמה ובא לי לוק ספורטיבי ואז אני הולכת על טרנינג עם איזה טופ, ויש ימים שבא לי להיות יותר סקסית ואז אני לובשת שמלה או סקיני ג'ינס עם מעיל גדול ומגפי עקב". אז זרמנו איתה בהפקת האופנה.
הצטלמת גם עם הכלב שלך, מילקי.
"נכון. אני לוקחת אותו איתי לכל מקום ומאוד רציתי להצטלם איתו. הצעתי את זה לאיתן הצלם, והוא עף על הרעיון. מילקי היה מדהים. איך שהמצלמה התחילה לעבוד, הוא ישר נכנס לפוזות. זו הפקה ראשונה שלו והוא הוכיח את עצמו כמקצוען. אולי זה מרוב שהוא הסתובב איתי על סטים, הסתכל ולמד".

8 צפייה בגלריה
סתיו הרשקו
סתיו הרשקו
עם הכלב מילקי. לוקחת אותו לכל מקום
(צילום: איתן טל, סטיילינג: חומי פולק)

יש לוק בהפקה שאהבת במיוחד?
"התחברתי להכל, אבל אם אני צריכה לבחור משהו אחד, אהבתי מאוד את השמלה האדומה, שהייתה פשוט מהממת בעיניי".

8 צפייה בגלריה
סתיו הרשקו
סתיו הרשקו
(צילום: איתן טל, סטיילינג: חומי פולק)

8 צפייה בגלריה
סתיו הרשקו
סתיו הרשקו
(צילום: איתן טל, סטיילינג: חומי פולק)

מאיפה את הכי אוהבת לקנות בגדים?
"רוב המלתחה שלי היא מחנויות בחו"ל, בעיקר מלונדון ומניו־יורק. אני פחות אוהבת לקנות אונליין. קשה לי עם דחיית סיפוקים. אם אני קונה משהו, אני רוצה להשתמש בו עכשיו. מה גם שאני תמיד מעדיפה למדוד לפני שאני קונה. מאוד קשה לדעת איך הבגדים ייראו עלייך פיזית כשאת בוחרת אותם לפי תמונה".
"כל המלתחה שלי מוכנה עבור ההגדלה הזו. לדעתי כל הבגדים שיש לי ייראו עליי טוב יותר אחרי. זה גם לא שאני הולכת לעשות הגדלה רצינית"
הבנתי שבחודשים הקרובים את עומדת לעבור הגדלת חזה. זה עומד לשנות את המלתחה שלך?
"האמת שכל המלתחה שלי מוכנה עבור ההגדלה הזו. לדעתי כל הבגדים שיש לי ייראו עליי טוב יותר אחרי ההגדלה. זה גם לא שאני הולכת לעשות הגדלה רצינית. זה יהיה משהו עדין. הרבה שנים ניסיתי להימנע מלעשות בעצמי שינויים, אבל עכשיו אני מרגישה יותר בוגרת ויותר שלמה עם ההחלטות שלי. בדיוק כמו שלא מיהרתי לצאת מהארון כאישה בגלל שבמשך שנים חששתי איך אנשים יגיבו, ככה זה היה גם בעניין החזה. אבל לאחרונה הבנתי שאם אני יכולה לעשות את זה וזה יגרום לי להרגיש יותר טוב, אז למה לא בעצם?".

8 צפייה בגלריה
סתיו הרשקו
סתיו הרשקו
"לא הולכת לעשות הגדלה רצינית"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: חומי פולק)

לאחרונה גילמת תפקיד בינלאומי בסרט "ציפור גן עדן" בהפקת אמזון פריים. כמו ב'הנשף', גם בו את מגלמת טרנסית. לא היית רוצה תפקיד של אישה נטו?
"ברור שכן. אני פועלת לכיוון הזה ומקווה שבקרוב מאוד אוכל לספר לך על תפקיד כזה. מצד שני, אני אסירת תודה על כל תפקיד שאני מגלמת. אני גם חושבת שמאוד חשוב להעלות כמה שיותר מודעות לטרנסג'נדרים כי לא הרבה יודעים מה זה בדיוק אומר, ועל הקשיים שהם חווים. ככה שכל סרט או יצירה בנושא זה דבר מבורך בעיניי, ואני שמחה מאוד להיות חלק מזה".

8 צפייה בגלריה
סתיו הרשקו
סתיו הרשקו
"אסירת תודה על כל תפקיד שאני מגלמת"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: חומי פולק)

השנה האחרונה הייתה לא פשוטה עבורך.
"זו בהחלט הייתה שנה קשה. גם בגלל הקורונה שהביאה לירידה משמעותית בעבודה, גם בגלל הפרידה מבן הזוג שלי (השחקן עמית גל, שאיתו הייתה קרוב לשנתיים). מצד שני, זו שנה שבה גם הגעתי לתבונות לגבי מה באמת חשוב בחיים ומה אני מחפשת מהזוגיות הבאה שלי. בזכות הקורונה הבנתי עד כמה זה חשוב לקחת הפסקה מהחיים ולטפל בעצמך. לפני שהיא הגיעה, החיים שלי התנהלו בקצב מטורף. לא הקדשתי מספיק זמן לעצמי ולנפש שלי. היום אני מבינה עד כמה זה חשוב".
8 צפייה בגלריה
סתיו הרשקו
סתיו הרשקו
מחכה לחיסון השני
(צילום: איתן טל, סטיילינג: חומי פולק)

מה לגבי חיסון נגד קורונה? מתכוונת להתחסן?
" כבר התחסנתי. עשיתי את החיסון הראשון ואני מחכה לחיסון השני. מלבד כאב קל ביד לא סבלתי מאף תופעת לוואי. אני מודה שלפני שהלכתי להתחסן קצת חששתי. אבל בסופו של דבר אני בחורה של מדע והיגיון. אנשים ממהרים להחליט על פי משהו שראו בפייסבוק, ולא לוקחים כמה דקות בלהשקיע ולקרוא באמת. לפנות חצי שעה ולקרוא מאמרים מדעיים. אז אני קראתי, התייעצתי עם כל מיני חברים רופאים וביולוגים שיש לי, והבנתי שאין סיבה לדאוג. שאם כבר צריך יותר לדאוג מהקורונה.
"מודה שלפני שהלכתי להתחסן קצת חששתי. אבל בסופו של דבר אני בחורה של מדע והיגיון. אנשים ממהרים להחליט על פי משהו שראו בפייסבוק, ולא לוקחים כמה דקות בלהשקיע ולקרוא באמת"
"הסבא החורג שלי נפטר מקורונה באוקראינה. אני מכירה אנשים שחלו בקורונה ועדיין סובלים מתופעות מאוד לא נעימות. ויש לדעתי למחלה עוד תופעות לוואי לטווח הארוך שנשמע עליהן רק בהמשך. העדפתי להיות על הסייף סייד. אנחנו גם הראשונים בעולם שקיבלו את החיסונים. יש מקומות בעולם שרק מתים לקבל חיסון ואין להם, כמו המשפחה שלי באוקראינה. לנו יש הזדמנות להתחסן, להיות בטוחים, לחזור לחיים נורמליים ולא לסכן את הקרובים שלנו. אז למה לעזאזל שלא נעשה את זה?".
מה הדבר שאת הכי מחכה לו כשכל הסיוט הזה ייגמר?
"לחבק את סבתא שלי. יצא לי לפגוש אותה כמה פעמים מאז הקורונה, אבל זה היה תמיד עם שמירת מרחק וקשה לי עם זה. וכמובן גם לנסוע לחופשה בחו"ל או לשבת עם חברה על קפה בבית קפה ולא על השדרה".

8 צפייה בגלריה
סתיו הרשקו
סתיו הרשקו
(צילום: איתן טל, סטיילינג: חומי פולק)


איפה משיגים? Roche, roche–studio.com. Moi Collection,moi–collection.com .Fucci, פרטים בטל': 054–5203354.The Fluff, thefluff.com. MIA DO, אינסטגרם miadoofficial. סטודיו ג'ניפר קים, אינסטגרם, studiojenniferkim. מרק קיין, קניון רמת אביב ת"א. Soleil jewelry, אינסטגרםSoleil_jewelry. Petit Pois, petitpoistudio.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button