"אני חשה חרדת קודש כשאדם מניח בידיי את הפרויקט הכי גדול של חייו, בניית בית לו ולמשפחתו". רות דבורה

"אני מאחלת לעצמי להמשיך להגשים לאנשים חלומות גדולים"

מה מייחד את הפעילות העסקית שלה ומה גורם לה לגאווה בעבודה? רות דבורה, הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים, חושפת את כל הסודות להצלחה

מוגש מטעם רות דבורה
פורסם:
רזומה מקצועי ורקע אישי:
הנדסאית אדריכלות ועיצוב פנים בהכשרתי, למדתי לפני תשע שנים במכללה למינהל ולאחר מכן הקמתי משרד אדריכלות ועיצוב פנים מצליח.
במה משרדך עוסק ומהם שירותיו?
אני מתמחה בפרויקטים יוקרתיים כגון: פנטהאוזים, בתים פרטיים ודירות מפנקות, ומעצבת את כל הפרויקט. אני נותנת מענה הן תכנוני והן עיצובי לכל פרויקט, וכך הלקוח נהנה משירות מקיף ושלם. התפיסה שלי הינה הוליסטית ועוטפת את הלקוח בהקשבה לצרכיו האדריכליים הייחודיים ובמתן שירות אישי לכל אורך הדרך.
4 צפייה בגלריה
רות דבורה עיצוב פנים
רות דבורה עיצוב פנים
הלקוח זוכה להיות במקום הראשון.
(צילום: אלעד גונן)
מה מייחד את פעילותך העסקית?
התפיסה השלמה שלנו נותנת ללקוחותיי מרחב לביטוי אישי, כדי שיוכלו להגשים את חלומם הגדול לבית. אני שמה דגש על מעטפת שלמה ללקוח שמחפש לבנות את בית חלומותיו, הן מהפן התכנוני והן מהפן העיצובי. בגלל אופי העבודה הבוטיקי של המשרד, הלקוח זוכה להיות במקום הראשון, אני אדאג לכל בקשותיו הכי קטנות והוא לא ייפול בין הכיסאות.
האם את רואה בעבודתך שליחות?
בהחלט! אני חשה חרדת קודש כשאדם מניח בידיי את הפרויקט הכי גדול של חייו, בניית בית לו ולמשפחתו. על הכף מונחים חלומותיו, כסף שלעתים חסך שנים רבות והרבה התרגשות. יש משהו מאוד ממלא בלשפר לאדם את איכות חייו, בית זה הכול.
4 צפייה בגלריה
רות דבורה עיצוב פנים
רות דבורה עיצוב פנים
תפיסה הוליסטית.
(צילום: אלעד גונן)
מה גורם לך לגאווה בעבודתך?
כשהלקוח נהנה מהדרך המשותפת יחד ולא רק מהתוצאה; כשאני מתמרנת נכון בין מה שהוא חולם ורוצה, ובין הפן התכנוני והכספי כדי להשיג לו את מה שהוא מבקש, ובענק! לקוח מרוצה זו גאווה ענקית.
מה ההישג שאת גאה בו במיוחד?
המוניטין והשם שרכשתי בתחום גורמים לכך שלפעמים הפרגון מגיע מכיוונים לא צפויים, אנשים ששמעו עליי או ראו אותי ברשת חברתית ומפרגנים במילים טובות. האחריות שהלקוח מפקיד בידיי היא גם משהו שאני מחשיבה מאוד כהישג שלי.
4 צפייה בגלריה
רות דבורה עיצוב פנים
רות דבורה עיצוב פנים
אני שמה דגש על מעטפת שלמה ללקוח.
(צילום: אלעד גונן)
כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?
המקצועיות סופר חשובה לי, הדיוק בפרטים הקטנים, ההתעדכנות כל העת בחידושים בתחום ובעיקר, להיות אנושית, עם רגליים על הקרקע, להסתכל תמיד בגובה העיניים ללקוחות, לעובדים, לספקים ולקולגות, ולשמור על סביבת עבודה מקצועית ונעימה.
מה חשוב לך שלקוחותייך ידעו עלייך?
יש לי קשר אישי עם כל לקוח ואני נותנת מעצמי 110% לכל פרויקט. אני לוקחת אחריות מלאה על כל הפרטים ומתמסרת לבדיקות הכי קטנות שיש, כדי לא לתת לדבר להפריע או לעכב את הפרויקט שלא לצורך.
עם קריירה מצליחה, איך נראה הזמן שלך?
כאשת קריירה ואמא במשרה מלאה אין לי הרבה פנאי לבילויים. בזמני הפנוי אני אוהבת מאוד לבשל ולאפות, לצאת בערבים, ואף לטוס לחו״ל להתאוורר.
מה תאחלי לעצמך לשנה החדשה?
קודם כול אאחל לכולם שנה טובה ורגועה, ולעצמי אאחל להמשיך את מה שאני עושה הכי טוב, לצמוח בתחום ולהתעסק בעשייה המבורכת של המשרד. אני מאחלת לעצמי להמשיך להגשים לאנשים חלומות גדולים.
רות דבורה | נייד: 054-5623011 | אינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button