דורין (באמצע) עם ההורים טלי חדד ומאיר אטיאס רגע לפני הטיסה לטיול הגדול. "

דורין אטיאס נרצחה במסיבה שבה עבדה כברמנית, כדי לחסוך כסף למתנת חתונה לאחיה

דורין, מדריכת פילאטיס מגני תקווה, הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-24 בחודש הבא. אחיה הגדול ניב, אמור היה להתחתן ב-24 באוקטובר. "קבענו לעשות טאץ' אחרון לשמלות החתונה", מספרת אמה, טלי חדד

פורסם:
דורין אטיאס (23), מגני תקוה, מדריכת פילאטיס, נרצחה במסיבת "נובה" סמוך לקיבוץ רעים
דורין, בת הזקונים של טלי חדד ומאיר אטיאס, הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-24 בחודש הבא. אחיה הגדול ניב (27), אמור היה להתחתן ב-24 באוקטובר. "קבענו לעשות טאץ' אחרון לשמלות החתונה", מספרת אמה של דורין, טלי חדד

"דורין כל כך התרגשה לקראת החתונה", מספרת אמה, טלי. "היא הלכה לעבוד כברמנית במסיבת 'נובה', כדי שיהיה לה כסף לתת לאחיה כמתנה לחתונה.
דורין למדה בתיכון 'בן צבי' בקרית אונו. בצבא שירתה כתצפיתנית באוגדת עזה. תמיד חששנו לביטחונה בנסיעות, העדפנו להסיע אותה לבסיס, הלוך-חזור, כדי שלא תיסע לשם באוטובוסים.
בחודשים האחרונים היא למדה הדרכת פילאטיס. ביום ראשון למחרת המסיבה, ב-8 באוקטובר, הייתה אמורה לקבל את תעודת ההסמכה. בדיוק ביום ההולדת שלי. קבענו שהיא תחזור הביתה מהמסיבה, תתקלח ותנוח, אקח אותה לטקס קבלת התעודה, ואחר כך נלך לאכול ביחד ונחגוג לי את יום ההולדת. קבענו אפילו ללכת יחד לתופרת, אחר הצהריים, כדי לעשות טאץ' אחרון לשמלות של החתונה.
דורין הייתה צעירה יפהפייה ואנרגטית. אהבה מאוד בעלי חיים, אהבה לרקוד, לשחק כדור עף חופים ולעשות ספורט אתגרי. אחרי הצבא, בפברואר 2022, נסעה עם חברה טובה לדרום אמריקה. כאן בתמונה, רואים אותי ואת אבא שלה מלווים אותה בנמל התעופה, רגע לפני שעלתה למטוס. אני מחזיקה בכוס חד-פעמית, כדי שנוכל לשפוך עליה מים. זה מנהג שנועד להגן על הנוסע, שיחזור הביתה בשלום.
במשך כל הטיול שלה היינו לחוצים ודאגנו מאוד. אחרי שבעה חודשים, כשהיא חזרה לארץ, הרגשנו שאנחנו סופסוף יכולים לנשום לרווחה. לא תיארנו לעצמנו שנאבד אותה דווקא כשהיא פה בבית, במדינה שלה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button