נוי וניצן. "ידעתי שזה הסינדרלה־מומנט שלי"

נישאו בחתונה מהאגדות: "בחופה הרגשתי כמו נסיכה שמגיעה לנשף"

נוי וניצן הכירו כשעבדו בחנות פיות, ובדייט הראשון ראו את "היפה והחיה", אז מה הפלא שהחתונה שלהם נראתה כמו סרט של דיסני, כולל נעלי זכוכית כמו ב"סינדרלה" ושיר חופה מ"אצבעונית"?

פורסם:
היא: נוי לנדאו (30), מורה לתיאטרון בבית ספר יסודי
הוא: ניצן בן־ארי (33), מהנדס מכונות בחברה בתחום החקלאות הימית
החתונה: מאי 2021, נשף נסיכותי ב"ערוגות".
ההיכרות: נוי וניצן הכירו לפני שבע שנים, כשנוי התחילה לעבוד בחנות של פיות ("תמיד היה לי פֶטיש לנסיכות ולסיפורי אגדות") וגויסה לעבוד באירועים שערכה החנות בימי הולדת ובמסיבות רווקות, בתפקיד נסיכה או פיה, בהתאם לסיפור ההפעלה. באירוע הראשון הכירה את ניצן, ששיחק בתפקיד של נסיך, אביר או פיראט. "ראיתי מישהו חתיך עם עיניים כחולות, דומה לאריק הנסיך מ'בת הים הקטנה', זה היה ניצן". וניצן נזכר: "היה בה משהו מיוחד שתפס מיד את העין. יש לה אנרגיות של פיה, וילדים מרגישים את זה".
הם הפכו לידידים טובים. "בהפעלות שעשינו, לפעמים ניצן הציל אותי או העיר אותי בנשיקה על המצח", היא מספרת. כשנוי עברה פרידה כואבת מבן זוג, "ניצן אמר לי שאני יפה וחכמה ושלא אדאג, האהבה עוד תגיע. הוא היה בזוגיות, אז לא יכולתי להרשות לעצמי לחשוב עליו".

5 צפייה בגלריה
נוי
נוי
אנרגיות של פייה
(צילום: קובי בכר)

שינוי הסטטוס: כעבור שלוש שנים של ידידות ניצן נפרד מחברתו, ואחרי שלושה חודשים הודיע לנוי שהוא מוכרח לדבר איתה. "נפגשנו בפארק ברעננה, והוא אמר לי שהוא מרגיש אליי משהו ושהוא חייב לנסות את זה", מספרת נוי. "עדיין הייתי פגועה מהפרידה הקשה שחוויתי ואמרתי לו: 'אתה ממש לא רוצה להיכנס לזה. יש לי הרבה דרקונים להילחם בהם'. הוא כרע ברך ואמר: 'תני לי להיות הנסיך שיילחם בהם'". כעבור חודש הסכימה נוי לפגוש אותו בביתה. "ראינו יחד 'היפה והחיה'. אצלי סרט של דיסני פעם בשבוע זה מאסט. אחר כך התנשקנו בפעם הראשונה. זה היה טוב מכדי להיות אמיתי".
פרידה וחזרה: בתוך זמן קצר עברו השניים להתגורר יחדיו - והופתעו. "חשבנו שהכרנו אחד את השנייה, ופתאום אני כבר לא פיה והוא כבר לא נסיך", היא נזכרת. "בראש שלי הוא היה מאצ'ו חתיך וגברי, כמו גסטוֹן מ'היפה והחיה', ובמציאות גיליתי בחור מאוד רגיש. גילינו שבבית יש את ה'חיו באושר ועושר' שלא מראים בסרטי דיסני. אחרי שנה עברנו פרידה לא פשוטה, לחודש אחד מטלטל. כשחזרנו, התחלנו לדבר באמת ולא רק לשאול איך היה היום שלך. משהו נפתח, וככה בנינו בסיס חדש ויציב".
נוי: "ניצן רע ברך ואמר: 'אני חושב שנלחמתי איתך בדרקונים, האם את רוצה להתחיל איתי מסע חדש?'. הייתי בשוק טוטאלי, התחלתי לבכות ויצא לי: 'מה, אתה רציני? זה אמיתי?'"
הצעת הנישואים: נוי חלמה על הצעת נישואים בדיסנילנד, אבל לניצן היו תוכניות אחרות: "רציתי להביא אותה לחנות שבה עבדנו, לדאוג שכל החברים יהיו שם, להתלבש כנסיך, להציג נעל זכוכית ולומר שאני מחפש את האחת. אבל אז פרצה הקורונה, ששיבשה לי את התוכניות".
נוי: "היינו בבית, רבנו ובכיתי. פתאום הוא אמר: 'אני חושב שעכשיו זה זמן מתאים'. לא הבנתי למה הוא מתכוון. הוא הוציא קופסה עם טבעת, כרע ברך ואמר: 'אני חושב שנלחמתי איתך בדרקונים, האם את רוצה להתחיל איתי מסע חדש?'. הייתי בשוק טוטאלי, התחלתי לבכות ויצא לי: 'מה, אתה רציני? זה אמיתי?'".
5 צפייה בגלריה
ניצן
ניצן
ניצן: "התגובות לחליפה שלי היו נלהבות"
(צילום: קובי בכר)

ההכנות: אחרי כמה שינויי תאריך בגלל הקורונה נישאו השניים בחודש מאי האחרון. "רציתי נשף", אומרת נוי. "סינדרלה זו האגדה האהובה עליי, וידעתי שזה הסינדרלה־מומנט שלי, עם נעל זכוכית, כרכרה והכל, אבל בלי שעון שמצלצל בחצות". נוי הזמינה שמלה לבנה תפוחה, מעוטרת ברקמה זהובה, וניצן הזמין חליפה לבנה נסיכותית, מעוטרת בכחול־רויאל וכסף. את נעלי הזכוכית הזמינה נוי מ־ebay בשנת 2015, הרבה לפני שמצאה חתן. "אמרתי לעצמי: בנעליים האלה אני מתחתנת".
נוי: "סינדרלה זו האגדה האהובה עליי, וידעתי שזה הסינדרלה־מומנט שלי, עם נעל זכוכית, כרכרה והכל, אבל בלי שעון שמצלצל בחצות"
מסיבות הרווקים והרווקות: נוי: "החברים של ניצן התחפשו לפיראטים, דפקו בדלת וחטפו אותו. למסיבה שלי קיבלתי הוראה להתלבש כנסיכה. כולן היו נסיכות או פיות. לקחו אותי לחדר בריחה, וכל החידות היו קשורות לניצן ואליי".

5 צפייה בגלריה
הנעליים של נוי
הנעליים של נוי
את נעלי הזכוכית הזמינה נוי מ־ebay בשנת 2015, הרבה לפני שמצאה חתן
(צילום: קובי בכר)

הנשף: לאירוע הגיעו השניים בכרכרה, כלומר במכונית מקושטת לתפארת. על כל שולחן הוצב פריט קישוטי שעליו נכתב Let the Magic Never End. אחותה של נוי, שארגנה את החתונה ("היא הייתה הפיה הטובה"), התעקשה על מכונות עשן ובועות סבון כדי לייצר אווירה נסיכותית. לצילומים הגיעה נוי כשהיא עטורת כנפי פיה, שהוסרו לאחר מכן, ואוזניים שפיציות של פיה, שנשארו על ראשה לאורך הערב. כשהגיע הרגע, צעדה נוי לחופה לצלילי השיר Let Me Be Your Wings מתוך הסרט "אצבעונית". "הרגשתי כמו נסיכה שמגיעה לנשף ומולה עומד הנסיך", נזכרת נוי. "גם הכניסה שלי לחופה הייתה מושקעת", אומר ניצן, "לצלילי מוזיקה מלכותית מהסרט שר הטבעות. כל החברים שלנו מהחנות, שהגיעו לבושים כפיראטים ואֶלְפים, השתחוו לנו".
ניצן: "שיבחו אותנו על זה שהלכנו על חתונה בדיוק כמו שחלמנו, ללא פשרות. כולם היו באקסטזה ואמרו שזה הכי מתאים לנו"
התגובות: "התגובות לחליפה שלי היו מאוד נלהבות", אומר ניצן, "כולם אמרו: 'וואו, הפצצת'. חתנים מקבלים מעט מדי תשומת לב בחתונות. הגיע הזמן שהחתנים ייקחו את המושכות".

5 צפייה בגלריה
נוי וניצן
נוי וניצן
נוי וניצן בריקוד החתונה. "אנשים ציפו לזה"
(צילום: קובי בכר)


אף אחד לא אמר לכם: זה ילדותי כל הכנפיים והאוזניים, תתבגרו?
נוי: "לא, אנשים ציפו לזה. הבית שלנו מלא פיות, ויש גם טירה בתלת־ממד של דיסני וארון תלבושות עם שמלות וכנפיים, כולל שמלת אלזה, אנה, סינדרלה, בֶּל ושאר הנסיכות".
ניצן: "שיבחו אותנו על זה שהלכנו על חתונה בדיוק כמו שחלמנו, ללא פשרות. כולם היו באקסטזה ואמרו שזה הכי מתאים לנו. לזוגות שעומדים להתחתן אני אומר: אם יש לכם הזדמנות ללכת עד הסוף עם החלומות שלכם, לכו על זה, כי לא יהיו עוד הזדמנויות כאלה".

קיבלתם חשק?

קובי בכר, צלם אירועים בעל ותק של 15 שנה, שצילם את נוי וניצן, מספק טיפים לחתונת קונספט מוצלחת:
  • אל תגזימו, כדי שלא תצאו מגוחכים. זו חתונה ולא מסיבת פורים.
  • שתפו את המוזמנים שלכם מבעוד מועד בנושא החתונה, כדי שיתלבשו ויתקשטו בהתאם.
  • אל תפריזו עם האביזרים, כדי שלא יגנבו את הפוקוס מהבגדים שלכם.
  • שתפו את הצלם בנושא שבחרתם, כדי שיהיה מוכן מבעוד מועד עם רעיונות, ושידע לאן לקחת אתכם. למשל: זוג שמתחתן כנסיך ונסיכה, לא אקח לחוף הים.
  • יש לוקיישנים לצילומים שמצריכים תיאום מראש ואפילו תשלום, וזה שווה את זה, כי לוקיישן טוב ישלים את הקונספט.

  • יש לוקיישנים לצילומים שמצריכים תיאום מראש ואפילו תשלום, וזה שווה את זה, כי לוקיישן טוב ישלים את הקונספט.
  • לא משנה מה הרעיון שבחרתם, זכרו שהתמונות והווידיאו מהאירוע ילוו אתכם לאורך המשך חייכם. עשיתם חתונת נושא? מעולה, זכרו להצטלם גם בתמונות שאינן בקונספט.
  • אם השקעתם באביזרים ובקישוטים לאולם, עדכנו את הצלם, כדי שיצלם כל פרט רלוונטי למזכרת.
  • והכי חשוב: אם אתם חושבים על חתונת קונספט, אל תלכו על משהו שקמתם איתו בבוקר וחשבתם שהוא מגניב, אלא על נושא שקרוב ללבכם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button