MODY Vision. הוויז'ן החדש לבית שלכם

פני העתיד של עיצוב הבית: הטכנולוגיה שתעזור לכם לעצב את הבית בהדמיה תלת מימדית

רוב האנשים לא מצליחים לדמיין כיצד ייראה אריח הריצוף שבחרו בסלון. הם לא בטוחים, כשהם פוגשים לראשונה את חדר הרחצה החדש שלהם, שהארון הוא בגוון המדויק שבחרו, וחלקם משוכנעים שביקשו שהחיתוך של האריח ימוקם במיקום אחר. MODY Vision מבטיחה להשאיר את כל הבעיות האלה מאחור. בעולם החדש של MODY יש דרך חדשה לקבל החלטות על הבית

מוגש מטעם חברת MODY
עודכן:
לקבל החלטות בקלות ובמהירות, להבין כיצד תיראה הבחירה בשטח, להפיק כתב כמויות ופריסה בלחיצת כפתור – תכנון הבית מעולם לא היה נוח ומהיר יותר. בשנה החולפת השיקה MODY מוצר חדש ומפתיע, MODY Vision, שמסייע לה, לקהילה המקצועית שעובדת איתה ולקהל לקוחותיה לקדם בברכה את פני העתיד. “מערכת MODY Vision משדרגת את יכולותיה של MODY והופכת אותה מחברת לואו-טק לחברה בעלת יכולות טכנולוגיות ודיגיטליות”, אומר דן דואניאס, מבעלי החברה ומי שמוביל את פיתוח המערכת והטמעתה בסניפים הפרוסים ברחבי ישראל.
המערכת, שפותחה בשנים האחרונות, מתרגמת את תוכנית הבית (תוכנית אדריכלית בדו-ממד) לתמונה תלת-ממדית. היא מציגה בפני המשתמש את מבנה הבית לצד רשימה של כל המוצרים הקיימים ב-MODY. בלחיצת כפתור מתקבלת תמונה מציאותית שממחישה כיצד נראית בפועל כל בחירה שנעשית עבור הפרויקט – הריצוף, חיפויי הקיר, ארונות הרחצה. למעשה, MODY Vision מאפשרת ללקוחותיה לעבור חוויה וירטואלית. זהו השלב הבא של ההדמיה המסורתית שהוצגה להם עד כה על ידי אדריכלים ומעצבים.
מדוע פיתחתם את המערכת, איזה צורך זיהיתם?
דן דואניאס: “95% מהלקוחות היום לא יכולים לדמיין כיצד תיראה הבחירה שלהם בבית עצמו. ההתלבטות לרוב היא בין שתיים או שלוש אפשרויות, והכלי שאנו מציעים כעת מאפשר לקבל החלטה מהירה בלב שלם. במקרים רבים שבהם לקוחות מתלבטים, למשל, בין ריצוף באריחים אפורים לפרקט, הם מגיעים לסניף, מתבוננים בדוגמאות של האריחים, חוזרים הביתה לחשוב, קובעים פגישה נוספת שאליה הם מתעקשים שהאדריכל יגיע, בודקים בעוד חנות וחוזר חלילה. זה טקס שחוזר על עצמו, והמערכת שלנו מאפשרת לוותר עליו ולקבל החלטה שלמה בלב שקט.
יתרון נוסף שמעניקה MODY Vision הוא האפשרות לחוות את המראה של כל מנעד המוצרים והצבעים הקיימים במוצרים שמייבאת החברה. המקום באולמות התצוגה מוגבל, ופעמים רבות הקנייה מתבצעת על סמך קטלוג. אני לא מציג דוגמה של אריח בצבע ארוגולה, למשל”.
מה בנוגע למיקומים ולפריסות בשטח? האם המערכת מתייחסת לאלמנטים אלה?
“MODY Vision מסייעת לאדריכל או למעצב להמחיש ללקוחות איך תיראה פריסת האריחים בשטח, היכן יש חיתוכים וחיבורים. אם יש התלבטות על מיקומים, למשל, מתעמקים באפשרויות, מבינים איך תיראה כל אחת מהן בשטח, ומונעים בקלות אי הבנות או חוסר שביעות רצון”.

One Stop Shop

השימוש ב-MODY Vision חוסך לשותפים המקצועיים של MODY זמן וכסף. הוא מקטין את הסיכוי לביצוע טעויות בשטח, חוסך את שעות העבודה הרבות המתבזבזות על הכנת כתב כמויות ותוכניות לפריסה בשטח, והוא מאפשר לאדריכל או למעצב להגיב בזמן אמת מכל נקודה שבה הוא נמצא. “מיד לאחר שהבחירות והתוכניות מאושרות, מפיקה המערכת את המידע, פירוט המידות בשטח ומיקומים מדויקים”, מסביר דואניאס.
השימוש ב- MODY Visionהוא חלק מתפיסתה של MODY את עצמה כ-One Stop Shop שמאפשרת לאדריכלים ולמעצבים לבצע פרויקטים במינימום זמן, טעויות, מאמץ וכסף. “השימוש במערכת יאפשר לאדריכל לספק ללקוחותיו הדמיות, המחשות בתלת-ממד ופריסות ללא עלות. מבחינתנו, זה שירות שמהווה חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים שלנו עם הקהילה המקצועית”, מדגיש דואניאס.
השימוש במערכת בעל טווח רחב של אפשרויות ונותן מענה לפרויקטים בסדרי גודל שונים של תקציבים. חוויית הקנייה נעשית אחרת, מוחשית ועדכנית, וברוח ימים אלה היא גם מתאימה ליחסים מרחוק ומאפשרת ללקוחות לחוות, למרות כל המגבלות, את הבחירות ולצפות כיצד הבית שלהם קורם עור וגידים.
פורסם לראשונה: 10:12, 15.03.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button