אשלי וקסמן בקשי. "התחלתי ללמוד תזונה ולעשות כושר"

אשלי וקסמן-בקשי בהפקת אופנה: 'עשיתי שינוי מקיף, והורדתי 16 קילו'

הביוטרית בת ה-35 מציגה גזרה חדשה בהפקת מעילים וז'קטים לחורף, ומספרת על הקושי לייצר תוכן כשיש בבית 4 ילדים: "כולנו נדפקנו בקורונה, אבל אמהות הכי הרבה"

פורסם:
הצלחנו לחלץ את את אשלי וקסמן בקשי (35) ביוטרית, יוצרת תוכן ברשת' מאפרת, מהבית לצילומים באור הרך של השקיעה, עם אוסף של מעילים וז'קטים שנרצה ללבוש בחורף המתקרב, ועל הדרך בדקנו איך היא מסתדרת עם הלו"ז העמוס בתקופת הקורונה עם ארבעה ילדים בני שנה עד שש.
הבנתי שמגיע לך מזל טוב.
"נכון, חגגתי לא מזמן יום הולדת. מלאו לי 35. מה עשיתי? כלום, איפה כבר אפשר לחגוג עכשיו? הילדים הביאו לי בלונים. זו הייתה יותר חגיגה פנימית, היה איזה שינוי פאזה, פתאום נפל האסימון שאני כבר לא ילדה. חשבתי לעצמי, מה, זהו? החיים באמת הולכים להיגמר מתישהו?".
6 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
(צילום: שי פרנק, הפקה וסטיילינג: אייל חג'בי)

איך את שורדת בקורונה?
"הסגר הראשון היה נחמד, חיובי, הייתי עם הילדים, הייתי נוכחת. הסגר השני? סיוט! הסגר ממש פגע בעסק, דחיתי וביטלתי השקות שתוכננו לחודשים האלה, הפגיעה במותג שלי היא קשה. כולם חושבים שיוצרי תוכן ממש פורחים בתקופה הזו, וזה נכון בעיקר למי שאין לו ארבעה ילדים בבית ויש לו זמן לייצר תוכן. לי היה מאוד קשה ואני מרגישה קצת פספוס".

6 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
(צילום: שי פרנק, הפקה וסטיילינג: אייל חג'בי)

את מרגישה שהקהל שלך כועס עלייך שנעלמת?
"ממש לא. הקהל שלי הכי מבין ויודע עם מה אני מתמודדת ומה קורה. הביקורת הכי קשה היא ממני, אני האויב הכי גדול לעצמי. שהנה, כביכול יש הזדמנות, אבל אי אפשר ממש לעשות משהו".
6 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
(צילום: שי פרנק, הפקה וסטיילינג: אייל חג'בי)

הבנתי שאת גם עושה את כל זה לבד כי בעלך הוא עובד חיוני.
"בעלי עידן עובד בבנייה ולכן הוא עובד חיוני ואני איתם לבד וכן, זה קשה. בסגר הראשון הייתי משחקת איתם הרבה במשחקי קלפים, לימדתי אותם על היבשות, על המחוזות בקנדה, כל יום הייתי עושה להם שיעור וממש נהניתי. אני זוכרת שאמרתי לעידן 'זה דווקא נחמד, לקחת הילוך לאחור, אולי אני אהיה אמא בחינוך ביתי איזה שנה־שנתיים'. בואי נגיד שזה עבר לי מאוד מהר. אמרתי לו בשבוע שעבר שאם אני עוד פעם אומרת משהו כזה שיזכיר לי איך אני מרגישה עכשיו ויוריד אותי מהרעיון. כולנו נדפקנו בקורונה אבל לדעתי מי שהכי נדפקו הן האמהות. אנחנו גם מנסות לשמור על העבודה שלנו, גם בבית, וכשהמשק חוזר לפעילות, מי שיישארו בבית ומי שיפטרו או יוציאו לחל"ת אלו האמהות, כי מי יישאר עם הילדים? ואנחנו הכי שומרות על עצמנו! הכי מקפידות על היגיינה ועל הכללים. אמרתי לעידן – אני מחשיבה את עצמי כאמא מאוד טובה, אני מקפידה על משמעת, אני מקנה ערכים, נימוסים. אבל אחרי 24 שעות עם הילדים כל יום כל היום? אני כבר מאבדת את זה. אני לא יודעת מתי אני מורה, מתי אני אמא ומתי אני החברה, כי ילד זקוק גם לחברה. כל הגבולות מיטשטשים בתקופה הזו".
6 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
(צילום: שי פרנק, הפקה וסטיילינג: אייל חג'בי)

ואל תשכחי שגם צריך לשמור על הזוגיות ועל השפיות שלך.
"בדיוק, זה כמעט בלתי אפשרי. המקום שלי של השפיות זה פינת כושר שעשיתי לעצמי בבית וכל יום אני עושה כושר במשך שעה. אני גם מנסה להצטרף למועדון 'חמש לפנות בוקר', הטרנד של לקום בחמש בבוקר כדי להתחיל את היום בשקט, עם שעה לעצמך. לעשות כושר, לעבור על מיילים, לשתות קפה חם, מדיטציה. אני עושה עכשיו תואר בתזונה ובשעות האלה זה ממש הזמן שלי לעצמי, לפני הסערה של היום. עוד לא ממש הגעתי לחמש בבוקר, אבל כל יום אני מזיזה את השעון לאחור וגם הולכת לישון בתשע, תשע וחצי. בכלל, עם שעון החורף, הגוף שלנו צריך לישון בערך שעתיים אחרי השקיעה".
ומתי את מספיקה להיות עם עידן?
"אנחנו עושים טיולי אופניים בערב לבד ובסופי שבוע. יש לנו בני דודים שגרים קרוב, אז אנחנו מבקשים מהאחיינית לעשות בייביסיטר כשכולם הולכים לישון ואנחנו הולכים לעשות כושר יחד. מוצאים זמן, זה חשוב לא פחות".
וקסמן־בקשי שיתפה לאחרונה שהסירה גוש שפיר בחזה ועודדה את עוקבותיה ללכת להיבדק. "אני הייתי הראשונה שצבעתי את השיער בוורוד להעלאת המודעות לסרטן השד", היא מספרת, "התחלתי עם זה לפני שש שנים, כי כשהייתי צעירה יותר הוציאו לי גוש שפיר והמודעות אצלי לנושא גבוהה, ואם יש לי את הפלטפורמה להעביר את המסר הזה, אז למה לא? יש הרבה נשים שרק כשהן מגלות שיש להן סרטן הן מציפות את הנושא ואני אומרת להפך, גם אם את חושבת שאת צעירה וזה לא יקרה לך ואת סתם חושבת שאת מדמיינת, לכי להיבדק".
חששת לקבל את התוצאות הפעם?
"אני אופטימית מטבעי, אולי יותר מדי אופטימית, לא הכנתי את עצמי לחדשות רעות, רק לטובות ואלו באמת החדשות שקיבלתי".
איך היה להצטלם להפקה שלנו?
"חוויה מדהימה. השנה עשיתי שינוי תזונתי מקיף, התחלתי ללמוד תזונה ולעשות כושר והורדתי 16 ק"ג. כשאת מרגישה כל כך טוב עם הגוף שלך, את ממש אחרת ואני חושבת שזה עובר גם בתמונות, לא?".
לאחרונה עלתה הדרישה של ג'יי לו שיחכו לה 90 מוצרי טיפוח על הסט. בכמה מוצרי טיפוח את משתמשת?
"רק טיפוח או טיפוח ואיפור? אני משתמשת בערך ב־35 מוצרי טיפוח וב־35 מוצרי איפור ביומיום. אני הכי הארד קור. ולא רק כי זה המקצוע שלי, אני אוהבת את זה. אני כוללת בחישוב הזה גם סרום לשיער ואמפולות ושימוש ברולר מהמותג שלי על הפנים, מי פנים עם חומצות ומסכות, איזה חמישה מסירי איפור ושני גוונים של קונסילר".
אז הדרישה של ג'יי לו לגיטימית בעינייך?
"יותר מלגיטימית, אם הייתי ג'יי לו בטח הייתי מבקשת יותר"

6 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
(צילום: שי פרנק, הפקה וסטיילינג: אייל חג'בי)
דוגמנית: אשלי וקסמן בקשי. איפור: אדם משעלי. שיער: ליאור גבריאלוב במוצרי לוריאל פרופסיונל
איפה משיגים? זארה, טומי הילפיגר, קסטרו, H&M, פקטורי 54, עמנואל – רשתות. bow–m, באתר bow–m.com ובתיאום בטל' 054–6688278. ROZ, באתר roz–studio.com. מארק קיין, קניון רמת אביב; ממילא ירושלים; ווטסאפ 050-7056050
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button