מחיר אטרקטיבי ומוצרים איכותיים. חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO

הפרסונליזציה של העיצוב

מותג ישראלי אחד, הוביל לטלטלה בשוק העיצוב בישראל. האם גם לך יש אותו בבית? בקצרה על NOVO מותג הבית מקבוצת נגב

מוגש מטעם קבוצת נגב
פורסם:
לכל אחד ואחת מאיתנו יש סגנונות עיצוב מועדפים, במיוחד כאשר מדובר בעיצוב הבית. מסתבר שהמח האנושי מגיב לאלמנטים עיצוביים בצורה שונה, ופריט שיכול לספק תחושת נינוחות לאדם אחד, עשוי להאיץ את הדופק לאדם אחר. היות ולעיצוב הבית וחלליו יש השפעה רבה על מצב הרוח של כולנו, קבוצת נגב, הפועלת בישראל כ-50 שנים, מספקת ללקוחותיה מומחים לעיצוב שילוו אותם בכל ההליך העיצובי, כאשר הפוקוס הוא לא רק במישור האיכותי או ברמת הגימור, אלא ובעיקר בפרסונליזציה והתאמת המוצרים והפריטים להעדפות האישיות של כל לקוחה ולקוח.

4 צפייה בגלריה
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
(צילום: קבוצת נגב)
מבחינת קבוצת נגב, הלקוחות לא מגיעים לסניפים רק כדי לרכוש מראה מעוצבת, אריחי פורצלן, או ארונות אמבטיה תלויים שלוכדים את העין, אלא ובעיקר כדי לצבור חוויה, באחד ההליכים הכי חשובים עבורם. אין ספק כי עיצוב הוא מהשלבים הכי משמעותיים בבית, וכדי להפיק מכל ההליך את הערך הגבוה ביותר, הן בהיבט העיצובי, הן בהיבט האיכותי, הן במישור השירותי, והן בהיבט החווייתי, הצרכנים מעדיפים "ללכת על בטוח" עם ארגון בעל רזומה עשיר בזירה זו. כל אלו הם חלק אינטגרלי מפעילות נגב בישראל מאז היווסדה, כולל מותג הבית NOVO .
"מעת לעת הטרנדים של עולם העיצוב מתחלפים ואנחנו בנגב ערוכים אליהם לטובת לקוחותינו, עם מגוון פתרונות בסטנדרט העיצובי הגבוה בשוק, כאשר פתרונות אלה מותאמים בהיבט הפרסונלי ללקוחות" אומר מני אקוניס, משנה למנכ"ל נגב. "אני מזמין את הצרכנים להיכנס לאחד מסניפי נגב ולהנות מעולם חדש של מוצרים מרהיבים באיכות מקסימלית".

4 צפייה בגלריה
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
(צילום: קבוצת נגב)

מותג הבית של נגב, כאמור, הוא NOVO שהוקם לפני כ-20 שנה, במטרה לספק ללקוחות מותג עיצוב ישראלי נגיש, איכותי, במחירים משתלמים. "הנגשנו את האיכות הידועה של מוצרי נגב, לפלח אוכלוסייה רחב יותר בזכות מותג NOVO", מוסיף אקוניס, "אמנם לא כולנו נולדנו מעצבים אבל לזכותו של השוק הישראלי ניתן לומר שהוא מבין איכות ולכן השקנו במיוחד עבורו את NOVO, עם סט מוצרים מרהיב ואיכותי המיוצר במפעלים ידועים באירופה, ומחויבים לעמוד בתנאי תקינה וסטנדרטים מחמירים. ההצלחה הייתה אדירה ואני מניח שכיום במרבית הבתים בישראל, יש פריט כזה או אחר של מותג NOVO". הסינרגיה של מחיר אטרקטיבי , איכות, עיצוב וגימור מעולים, הוביל בתים רבים בישראל לבחור לביתם במותג. לאורך השנים ההיצע של מוצרי המותג התרחב, בהתאם לביקוש. בתחילת הדרך NOVO נתפס כמותג המתמחה בריצוף איכותי ומעוצב לבית, וכיום הוא כולל פתרונות עיצוב לכל הבית - ברזים, כיורי מטבח, אמבטיות, כלים סניטרים וארונות אמבט.

4 צפייה בגלריה
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
חדר אמבטיה מעוצב מבית NOVO
(צילום: קבוצת נגב)

"הבחירה ב-NOVO מאפשרת ללקוחות לעצב את בית החלומות ללא ידע מקדים או עזרה מקצועית, מבלי להיות מעצבי פנים מדופלמים. באמצעות ליווי צמוד של צוות המומחים שלנו ומגוון מוצרים נעים ונוח, ההחלטות יהיו מדויקות בהתאם לשפה העיצובית המועדפת על כל לקוח ולקוחה " מסכם מני אקוניס. ניתן להתרשם מהמותג בסניפי נגב ברחבי הארץ.
באתר החברה www.negev-new.co.il ניתן למצוא פרטים נוספים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button