תנור חדשני של גורניה, אצלכם במטבח

אפייה ממבט ראשון: לאפות בבית כמו המקצוענים

חולמים לאפות כמו המקצוענים? תנור חדש עם טכנולוגיה חדשנית של זרימת אוויר במעגלים, כמו בתנור עץ או טאבון מסורתיים, מאפשר לכולנו לאפות בבית ולקבל תוצאה כמו במאפייה. והלוק? מושלם לכל סגנון

ניבו לוי, מוגש מטעם גורניה
פורסם:
לפי נתוני גוגל, השאלה ״איך מכינים פיצה בבית״ היא אחת השאלות הנפוצות ביותר בתחום האוכל, ועכשיו לקראת החגים כשכולנו מתכוננים לארח, השאלה הזו הופכת לקריטית עוד יותר, ולא רק עם פיצות. אז איך ניתן להכין מאפה מושלם בבית, כזה שמי שיטעם אותו יחשוב שמדובר בתוצר של קונדיטוריה מקצועית? אם תשאלו את השאלה הזו עשרה מומחים לתחום האפייה – תקבלו את אותה התשובה: בתנאי האפייה והבישול הביתיים כמעט בלתי אפשרי להכין פיצה איכותית כמו במסעדה. גם בחלות, לחמים ועוגות, שאותם אנו אופים בתדירות גבוהה יותר בבית, הדרך להגיע לתוצאה המושלמת כמו במאפייה היא לא קלה.

הדבר שחשוב לשים לב אליו כשרוצים להרשים את האורחים במנות מעולות כמו של שף או קונדיטור מקצועי, מעבר לרכישת חומרי גלם איכותיים – לדעת מקצוענים בתחום הבישול והאפייה יש יתרון משמעותי לטאבון מקצועי על פני התנור הביתי. הטאבון אופה בחום גבוה מאוד, במבנה מעוגל שמאפשר אפייה אחידה למאפה מכל הקצוות.

4 צפייה בגלריה
תנור חדשני של גורניה
תנור חדשני של גורניה
כל מאפה יצליח. תנור של גורניה עם אפקט הטאבון
(יח"צ)
אפקט הטאבון, אצלכם בבית
החדשה המרעישה בתחום זה היא שכיום ניתן להשיג את אפקט הטאבון הזה גם בתנורים הביתיים. בשנים האחרונות פותחה טכנולוגיה ייחודית בתנורי המותג גורניה למוצרי חשמל יוקרתיים למטבח, כזו המאפשרת אפייה שקרובה בתוצאותיה לאפקט שנותן הטאבון המקצועי. עם השראה מתנורי העץ המסורתיים והמבנה המעוגל פותחו התנורים שהם לא רק יפהפיים מבחוץ, אלא גם נותנים מענה מעולה למי שרוצה לאפות כמו שף מקצועי בביתו הפרטי.

4 צפייה בגלריה
תנור חדשני של גורניה
תנור חדשני של גורניה
תנור גורניה. משתלב במטבח
(יח"צ)
תנורי גורניה עם אפקט הטאבון נראים מבחוץ כמו כל תנור ביתי מעוצב, אך מבפנים המבנה המעוגל של תא האפייה יוצר את התנאים המושלמים לאפיית מאפים, לחמים, חלות ואפילו פיצות שלא היו מביישות את האופים המקצועיים ביותר. חלקו החיצוני של התנור נתון לבחירה לפי הקו העיצובי של המטבח והבית, אך גם אם נבחר בקווי העיצוב הנקיים והמודרניים וגם אם נלך על תנורים המעוצבים בסגנון כפרי או וינטג’, הטכנולוגיה המתקדמת זהה בכולם. עם פיזור חום אחיד בכל חלקי התנור, זרימת האוויר המעגלית ומגוון תוכניות הבישול האוטומטיות, תוכלו בחג הקרוב להגיש לאורחים מאפים ברמה של שף מקצועי. עכשיו נשאלת רק השאלה, האם תחשפו בפני האורחים שלכם את הסוד לאפייה מקצועית גם בבית, או שתקצרו את כל המחמאות בלי לגלות את מה שמסתתר בתנור הביתי שלכם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button