D סיטי. מבחר עצום של אפשרויות

נוסעים שעה מגיעים לחו"ל: הכירו את מתחם D סיטי

במתחם D סיטי החדש ליד ירושלים תמצאו חוויית שופינג ובילוי מהסוג שלא מוצאים בישראל. במרחק של שעה נסיעה מהמרכז תמצאו מתחם ענק ויוצא דופן ביופיו עם מאות חנויות ואינסוף פעילויות לכל המשפחה. כאן תוכלו לרהט את כל הבית במקום אחד, או פשוט ליהנות מבילוי משפחתי מעוצב במיוחד

ניבו לוי, מוגש מטעם מתחם D סיטי
פורסם:


במרחק של שעה נסיעה ממרכז הארץ מחכה לכם הפתעה: מתחם עיצוב, לייף סטייל, שופינג ובילוי שכמותו עדיין לא היה בישראל. כאן תוכלו לקנות הכל לבית ביום אחד, במקום לתזז בפקקים, בחום ובלחות בין חנויות עיצוב שונות במתחמים שונים ומשונים ברחבי הארץ. ב-D סיטי תמצאו מספר חסר תקדים של 200 חנויות מתחום עיצוב הפנים – ריכוז שאין דומה לו במדינת ישראל.
D סיטי מתכננת לשנות לא רק את חוויית הקניות לבית של הישראלים, אלא את תחום עיצוב הפנים בכלל. עם חללי עבודה משותפים למעצבים ולאדריכלים, ספריית החומרים הגדולה ביותר במזרח התיכון ומרכז כנסים ותערוכות שימשוך אליו תערוכות עיצוב מכל העולם – אין ספק ש-D סיטי הוא עיר הבירה החדשה של התחום בישראל. ושוב, לא רק בעיצוב: מרכז הכנסים יארח תערוכות בינלאומיות שונות במגוון תחומים שיפנו לקהלים רבים. במקום ייערכו גם פסטיבלים רבים, למשל פסטיבל בירה, פסטיבל יין, פסטיבל שוקולד ועוד, כך שאין ספק שכל אחד יוכל למצוא פה משהו להתאהב בו.

4 צפייה בגלריה
D CITY
D CITY
D סיטי מבט מלמעלה
(יח"צ)

אבל זה לא הכל: בין אם באתם בשביל שופינג ובין אם אתם קונים רק בעיניים, מתחם D סיטי מציע לכם אפשרויות בילוי אינסופיות כמעט. יש כאן אזור למסעדות ולדוכני מזון, במת הופעות פעילה שבה תמצאו הופעות חיות, אומני רחוב שמופיעים כל יום, כל היום, ועוד. במילים אחרות, כל המשפחה יכולה לבלות כאן מהבוקר ועד הלילה ועדיין לרצות עוד.

4 צפייה בגלריה
D CITY
D CITY
D סיטי. היצע מטורף של חנויות ואתרי בילוי
(יח"צ)

השילוב של עיצוב מושקע ומרהיב עם היצע מטורף של חנויות ואתרי בילוי, קרבה למרכז ולעיר הבירה, רקע מדברי יפהפה ואווירה חו”לית לחלוטין הופך את D סיטי לאירוע שאין דומה לו בישראל. די להגיע לשם פעם אחת כדי להתאהב עד מעל הראש ולחזור פעם אחר פעם עם כל המשפחה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button