אנה ארונוב בדיסני סטייל

היי מיקי: שלושה טיפים לעיצוב בית חלומות

ארבעה סניפים חדשים של רשת דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל ברחבי הארץ מציעים מגוון של רהיטים ואקססוריז אלגנטיים עם הדמויות האהובות של מיקי ומיני מאוס. סקאלת הצבעים מונוכרומטית, העיצוב חכם ובוגר עם קריצה הומוריסטית, והתוצאה תשדרג כל חלל שתרצו להשקיע בו

מוגש מטעם דיסני הום
מוגש מטעם דיסני הום
פורסם:
רשת הקונספט החדשה Disney Home מבית אקסטרה ריטייל מציעה ללקוחותיה מהדורות מוגבלות של ריהוט, אביזרים ומוצרים שפותחו ועוצבו על ידי סטודיו הבית של אקסטרה ריטייל — Tutto Arte — בהשראת הדמויות הקלאסיות והאהובות מיקי מאוס ומיני מאוס. בחנויות הרשת תמצאו מוצרים ייחודיים שיביאו את הקסם העל־זמני של דיסני לתוך הבית. "אנחנו שואפים להעניק ללקוחותינו גישה לקסם", אומרת ויקה יוסל, מנהלת חדשנות ועיצוב בקבוצה ומנהלת הסטודיו לעיצוב Tutto Arte.
5 צפייה בגלריה
דיסני הום
דיסני הום
לגור עם מיקי מאוס. דיסני הום
(צילום: אילן בשור)
השקת הרשת לוותה בסדרה אינסטגרמית עכשווית ומדליקה שאותה יצרו והובילו מעצבות הפנים לוסי ויקנין וליטל רוזנשטיין, צמד מוכשרות המכונות “המעצבות”. ״זה היה אתגר מאוד מרגש״, הן מספרות. ״קודם כול לקבל פנייה מדיסני הום מבית אקסטרה ריטייל זה עניין מרגש בפני עצמו, וליצור עבורם סדרת רשת זה בהחלט דבר גדול וייחודי. התסריט שיצרנו לסדרה נכתב לפי ערכי המותג בהם כל אחד יכול לעשות, לשדרג ולרענן כל חלל ולהפוך דירת מגורים לבית החלומות. גם הבחירה באנה ארונוב כפרטנרית לסדרה, הייתה הכי נכונה מבחינתנו. ההגשה הטבעית, ההומור והשילוב של קטעי ריקוד התאימו לרעיון של התסריט, שבו הכל קורה בקלילות”.
5 צפייה בגלריה
דיסני הום
דיסני הום
להתעורר כמו בסרט. דיסני הום
(צילום: אילן בשור)
החלל מתמלא במוזיקה ובשלל פריטי ריהוט לבית ובאקססוריז יפהפיים שמביאים את הקסם של דיסני הביתה: ספות, ספסלים, פינות ישיבה, ארונות אחסון ועוד שלל אביזרים ייחודיים לכל אחד מחדרי הבית, לחדר האמבטיה, לחדרי השינה למבוגרים, למטבח, לחדרי ילדים ונוער ולחדרי תינוקות. “הרעיון הוא שכל אחד, לא משנה איפה הוא גר, איך נראה הבית שלו, מה התקציב או הסגנון שלו, יוכל תמיד לשדרג את הדירה, הסלון או החדר עם הפריטים של דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל", אומרת רוזנשטיין.
"אלה פריטים על־זמניים, כי הרי אין אדם שאין לו זיכרונות ילדות של מיקי ומיני. מדובר בדמויות שמעלות לכולנו חיוך על הפנים, ובגלגול הזה הן קיבלו פרשנות חדשה ובוגרת ואפילו איזו קריצה אלגנטית שהופכת אותן לחלק מעוצב מהבית שלנו, בלי טיפה של ילדותיות".
5 צפייה בגלריה
דיסני הום
דיסני הום
לחיות בסרט של דיסני
(צילום: אילן בשור)
הטיפים של המעצבות ליטל רוזנשטיין ולוסי ויקנין לעיצוב בית חלומות מנצח עם מוצרי דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל:
  1. כריות או לא להיות: "אנחנו אוהבות במיוחד את הכריות, אלה פריטים שאנחנו תמיד מחפשים, משהו שישדרג את הסלון ויפאר את הספה. הכריות של דיסני פותרות את הצורך הזה בקלות בזכות הגוונים המונוכרומטיים שמתאימים לכל סגנון ותמיד יגרמו לחלל המגורים להיראות מעולה".
  2. כיסאות מנצחים: "גם בחירה של כיסאות לפינת האוכל היא לרוב דילמה רצינית, ובדיסני הום מבית אקסטרה ריטייל פתרו אותה בצורה פשוטה וחכמה: כיסאות מינימליסטיים ושחורים עם אוזניים של מיקי מאוס, שיתאימו לכל מי שאוהב עיצוב אלגנטי אבל יש לו גם חיבה לקצת קלילות והומור. אין לנו ספק בכלל שזה כיסא שיקצור הרבה מאוד מחמאות בבית, הוא באמת יוצא דופן מבחינת לוק ובו בזמן גם נוח מאוד ופרקטי, כי הכיסאות מעוצבים כך שניתן לצופף אותם מסביב לשולחן".
  3. אקססוריז שעושים את ההבדל: "נוסף על אלה אנחנו אוהבות מאוד וממליצות גם על האקססוריז של דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל, הפריטים הקטנים שמשדרגים את חוויית הלייף סטייל שלנו ועושים את כל ההבדל. למשל, כלי אוכל נהדרים או יצירות אמנות ממוסגרות שאנחנו מאוד אוהבות לתלות בכל מקום — גם בחדר הרחצה. זה חדר שפחות חושבים לתלות בו אמנות, אבל בעצם אם כבר תולים בו מראה ממוסגרת, אין כל מניעה להוסיף לה גם תמונות ממוסגרות. התמונות המקסימות של דיסני הום מבית אקסטרה ריטייל יוצרות לחדר הזה מעטפת עיצובית יפהפייה".
5 צפייה בגלריה
דיסני הום
דיסני הום
לא רק לילדים. דיסני הום
(צילום: אילן בשור)
הפקה: גלר הפקות, טאלנט: אנה ארונוב, במאי: יוגב עזריאל, צלם ווידאו: תומר פרכמן, סטיילינג: מזל חסון, איפור שיער: רוזה שוורצמן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button