"אני לא עובדת בלהיות אושיית רשת"

"אני פוחדת מאוד מעין הרע": למירי בוהדנה אין חשבון אינסטגרם, אז פתחנו לה אחד בכאילו

כבר שנים מירי בוהדנה מכריזה שהיא מסרבת להשתתף במשחק שכל העולם כבר התמכר אליו. אז הצבנו לה אתגר: לבדוק איך עמוד האינסטגרם שלה היה נראה אם הייתה מחליטה אחרת

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: מלי זיידמן, עורכת: רותם שבתאי)
למירי בוהדנה אין חשבון אינסטגרם. היא לא מעלה סטוריז, לא מרפרשת את הפיד כל שלוש דקות, לא מצטלמת עם הקפה בבוקר ועם כוס היין בערב, לא גוזרת קופון משת"פים. ובמילים אחרות, היא לא משחקת את המשחק. בתעשייה שבה מספר העוקבים הפך מזמן לפקטור מרכזי, ובכלל בעולם שנשאב לגלילה אינסופית - זה מאוד יוצא דופן. האישה שאנחנו מכירות כבר יותר מ־25 שנה, שמתארחת אצלנו בסלון כל שבוע ועדיין מסקרנת אותנו בטירוף, בוחרת לשמור משהו לעצמה.
לכבוד ראיון השער איתה, החלטנו לשחק ב"מה אם היה למירי בוהדנה חשבון אינסטגרם". הרעיון: לבקש מבוהדנה לצלם רגעים בחייה, כאלה שהייתה מעלה אם היה לה חשבון משלה, לצרף להם פוסטים ברוח האינסטגרם, להמציא לה שם משתמש ולהכין "פייק אינסטגרם" של מירי. לשמחתנו, הכוכבת נענתה לאתגר. מתברר שלמרות שהיא לא שותפה לעיסוק בנושא, היא יודעת את הכללים היטב. אפילו לא היינו צריכות ללמד אותה מה זה סטורי או סלפי.
7 צפייה בגלריה
מירי בוהדנה
מירי בוהדנה
"אני לא עובדת בלהיות אושיית רשת"
(צילום: עומרי לוי, סגנון: אסף דויטש)

הפחד מעין הרע הוא הסיבה המרכזית לכך שבוהדנה (45) לא משתפת פעולה עם הרשתות החברתיות, להוציא חשבון אינסטגרם לא פעיל שנוצר כדי לעקוב אחרי הילדים. "אני פוחדת מאוד מעין הרע", היא מתוודה. "נסענו עכשיו לדובאי, ולא רציתי שיהיו בכלל תמונות, כי אז חס וחלילה משהו היה קורה. מישהו היה חולה, משהו היה מתפקשש. פעם ביקשו ממני מהתוכנית של גיא פינס תמונה של אסתר כשהיא זכתה באיזו תחרות רכיבה. נתתי להם את התמונה הזו ושלחתי להם גם וידיאו קצר, ויומיים אחרי כן היא נפלה מסוס ושברה את היד. אז תגידי שאני מטומטמת, שאני פרימיטיבית. אני לא יודעת. לא קורה יותר, אני לא עושה את זה יותר".
"לא מעניינים אותי חיים של אחרים. אני לא רוצה לדעת איפה הם היו, מה הם עשו ומה הם קנו"
זו הסיבה היחידה?
"יש עוד סיבות. למשל, אני חושבת שאם היה לי חשבון אינסטגרם הוא היה נורא משעמם. החיים שלי די בנאליים, הם לא מורכבים מהרבה פעילויות - או תמונות של יוגה וספורט או תמונות שלי עם הסוסים. מקסימום איזו שקיעה יפה מאוד. אני לא עובדת בלהיות אושיית רשת, אין לי סיי באופנה. בכלל, אני לא באמת מתעסקת בטלפון ביומיום שלי. הוא איפשהו בבית ואני עסוקה בעניינים שלי, סידורים, קניות".
7 צפייה בגלריה
מירי בוהדנה
מירי בוהדנה
"בלי לנקר את העיניים לאנשים"
(צילום: עומרי לוי, סגנון: אסף דויטש)

אז מה את עושה בערב כשאת קורסת על הספה?
"אני קוראת קצת באתרים, הטלוויזיה ככה פתוחה ברקע. אין לי מה להסתכל בטלפון, לא מעניינים אותי חיים של אחרים. אני לא רוצה לדעת איפה הם היו, מה הם עשו ומה הם קנו, ואני ממש לא בעד להוציא לאנשים את העיניים. אנחנו נמצאים בתקופה נורא קשה מבחינה כלכלית. אנשים נלחמים, מנסים לשרוד עם המשכורת שלהם. אז מה, אני אעלה תיקים של הרמס ושאנל? ושאני יושבת במטוס פרטי? לא, כי זו לא המציאות, וזה גם פסול מבחינתי. זה לנקר את העיניים לאנשים. להראות להם 'וואו, אני גרה בארסוף'. אנשים יודעים שארסוף זה מקום יוקרתי. יודעים שיש לי בית גדול ושאני חיה טוב ושיש לי עוזרת ומנקה ולפעמים מטפלת. אבל למה לפרסם את זה? למה לעשות ככה עם האצבע? מבחינתי זה סוג של אלימות כלפי אלה שאין להם".
"אני רואה אנשים בהופעות רואים את ההופעה דרך הטלפון. אני מגיעה למסעדה ורוצה לאכול, לא לצלם את המנות. כשאת לא בזה, זה בעיקר מאפשר ליהנות מהרגע"
איך את יודעת בכלל מה זה אינסטגרם?
"קודם כול, אני מצטלמת עם החברים שלי והם מעלים תמיד. מיקי בוגנים תמיד מעלה, ואם יש תגובות טובות הוא עושה לי צילומי מסך וכותב לי, 'תראי איך אוהבים אותך'. הילדים באינסטגרם, אבל יש להם אולי שישה פוסטים לכל אחד והם עוקבים רק אחרי החברים מהכיתה. לרפאל יש חבורה של בנים שמאוד בתוך האינסטגרם, מחמיאים אחד לשני 'חתיכי' או 'מה קורה, יא גבר?'. לפעמים אני ככה מציצה, בכל זאת אני בהשגחה שם".
אז יש לך פרופיל סודי למעקב אחרי הילדים?
"בוודאי", בוהדנה פותחת את הטלפון ומראה לי, "הנה, זה פרופיל שאין בו עוקבים והוא נוצר כדי להשגיח ולשמור על הילדים. בשביל זה פתחתי אותו".
אחרי מי את עוקבת בחשבון הזה?
"לא עוקבת. אני לא מתעסקת בזה. זה לא שואב אותי. אם היה לי אינסטגרם והייתי כולי בזה, איפה ההנאה מהחיים? אני רואה אנשים בהופעות רואים את ההופעה דרך הטלפון. אני מגיעה למסעדה ורוצה לאכול, לא לצלם את המנות. כשאת לא בזה, זה בעיקר מאפשר ליהנות מהרגע".

אז הנה כמה פוסטים מהאינסגרם הדמיוני שלה:
7 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)


7 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)


7 צפייה בגלריה
(צילום: דריה אייל)

7 צפייה בגלריה
(צילום: אלבום פרטי)

  • הריאיון המלא ועוד פוסטים של מירי בוהדנה בגליון "לאשה החדש, עכשיו בדוכנים

7 צפייה בגלריה
מירי בוהדנה
מירי בוהדנה
מירי בוהדנה על שער לאשה
(צילום: עומרי לוי, סגנון: אסף דויטש)

ניהול סט: דור מרדכי, איפור ושיער: מיקי בוגנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button