ואלרי חמאתי. "יכולת להתפרנס בכבוד ממה שאני אוהבת בחיים זה חלום"

ואלרי חמאתי: "המוזיקה היא הדרך שלי לשנות ולהפיץ אהבה”

בשנה האחרונה הזמרת הספיקה לככב במחזמר מצליח, להוציא חמישה סינגלים מתוך אלבום שבדרך ולמלא אולמות. עכשיו היא מככבת בהפקת אופנה של מגזין "סטייליסט", ומספרת על הסגנון המועדף עליה ועל התוכניות לעתיד

עמליה יעקובי
פורסם:
צפו בווידאו
( צילום: אורי דוידוביץ)
“אפשר להגיד שאני באמת בת מזל ונפלה בחלקי השנה הזכות לעבוד עם כל מי שחלמתי אי פעם לעבוד איתו כאן בארץ", מספרת ואלרי חמאתי על סט הצילומים של מגזין סטייליסט.
ואכן, זאת היתה שנה עמוסה בהצלחות בעבורה, במהלכה הספיקה להופיע מול מיליוני צופים ברחבי העולם בטקס מיס יוניברס, לככב על הבמה במחזמר מצליח בתיאטרון ”הבימה”, להוציא חמישה סינגלים מתוך אלבום שבדרך ולמלא אולמות בהופעות.
מה החלק הכי טוב של ההצלחה המקצועית?
“החלק הכי טוב הוא הקהל עצמו, ההצלחה לרגש, להופיע ולהיות נוכחת, הידיעה שלעבודה הקשה יש תגמול ותוצאות בשטח. היכולת להתפרנס בכבוד ממה שאני אוהבת בחיים זה חלום שעד עכשיו אני לא מאמינה שקורה לי, האהבה הענקית והחמה של האנשים ברשתות וברחוב פנים מול פנים, הגאווה של ההורים והמשפחה, והכי חשוב – הסיפוק העצמי בסוף כל יום”.
4 צפייה בגלריה
ואלרי חמאתי מצטלמת למגזין "סטייליסט"
ואלרי חמאתי מצטלמת למגזין "סטייליסט"
"עד עכשיו אני לא מאמינה שקורה לי"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: איתי בצלאלי)

מה היעד המקצועי הבא שאת מתכננת לכבוש?
“בטווח הקרוב – להוציא אלבום בכורה שאני עובדת עליו במרץ כבר שנה שלמה ולשחק תפקיד מעניין בסרט. בטווח הרחוק – לעבוד על שירים מיוחדים וחדשים בכל השפות שאני דוברת, צרפתית, ערבית וספרדית, ולהופיע עם המוזיקה שלי בעולם”.
איפה את רואה את הקריירה שלך בעוד עשר שנים?
“בעזרת השם אחרי קריירה יציבה בארץ, עם להיטים בפסקול הישראלי, עם קהל שהולך איתי דרך. מקווה גם שאהיה בחו״ל, בפיתוח קריירה בינלאומית עם המוזיקה שלי”.
ואיפה את רוצה להיות בעוד עשור מבחינה אישית?
“נשואה, עם אהבה גדולה ובריאה ושניים או שלושה ילדים לפחות, ובעיקר מאושרת”.
4 צפייה בגלריה
ואלרי חמאתי מצטלמת למגזין "סטייליסט"
ואלרי חמאתי מצטלמת למגזין "סטייליסט"
"מחוכים הם אהבת חיי"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: איתי בצלאלי)

עד כמה הפוליטיקה משפיעה על חיי היומיום שלך?
“להגיד שהפוליטיקה לא חודרת אלי או משפיעה עלי יהיה שקר. היא משפיעה עלי ברמה הכללית בעיקר, קצת פחות ביומיום. זה תחום שמאוד מעניין אותי, מעורר בי להט וגורם לי לרצות להילחם על הכל ולשנות דברים, ובאותה הנשימה אני מזכירה לעצמי שהדרך שלי לשנות ולהפיץ אהבה זו המוזיקה”.
מה היית מאחלת למדינה ולחברה שלנו?
“שפיות, אהבה, אחדות וכבוד הדדי. רציתי להגיד שקט, אבל את זה אף פעם לא יהיה לנו כי אנחנו מדינה חמה ותוססת שאוהבת אקשנים. אני מקווה לפחות שבתוך כל האקשן נקיים שיח מכבד גם אם לא מסכימים, נמצא יכולת הכלה, סבלנות וסובלנות, ונדע שכולנו חיים באותה מדינה שאנחנו אוהבים ושהמטרה המשותפת של כולנו היא לשמור עליה”.
מה הסגנון הכי אהוב עלייך באופנה?
“וואו, יש הרבה! ביומיום אני פריקית של סטריט סטייל, לערב ולאירועים אני מתה על שמלות וחצאיות מיני קלאסיות עם כל מיני חיתוכים וגזרות מיוחדות, ומחוכים הם אהבת חיי”.
ומה הסטייל שאת מעדיפה בעיצוב הבית?
“צבעים חמים שנותנים אווירה של בית חם, גם בתאורה. שילובי צבעים קלאסיים, בלי יותר מדי גאדג׳טים ובלגן בעיניים. אני אוהבת נקי, מסודר וקל לניקיון”.
4 צפייה בגלריה
ואלרי חמאתי מצטלמת למגזין "סטייליסט"
ואלרי חמאתי מצטלמת למגזין "סטייליסט"
מירי מסיקה היא רול מודל
(צילום: איתן טל, סטיילינג: איתי בצלאלי)

מי הרול מודל שלך במוזיקה ובכלל?
“יש כמה כאלה. מאז ומתמיד מירי מסיקה, גם במוזיקה וגם בכלל כאדם עם תעוזה. בחו”ל אדל ורוסליה שהן השילוב המושלם שמגדיר אותי בצורה המדויקת ביותר”.

  • איפור: ערן ישראלי שיער: אסי שדה, אינדולה ישראל, DD תוספות שיער, ע' צלם: עמית קפילי ע' סטיילינג: מאיה סוכוי, צולם במלון בראון בובו, יבנה 42, תל אביב, 9646*

ההפקה עם ואלרי חמאתי מתפרסמת במגזין סטייליסט, המצורף חינם לשבועון "לאשה". השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button