חיי הלילה הכי מפורסמים בעולם

הפתעות בברלין: 8 המלצות לטיול בבירה הגרמנית

אטרקציות לילדים, קולינריה נהדרת, שופינג משתלם וגם המלצות ללינה. טיפים לחופשה משפחתית בבירת גרמניה

מוגש מטעם: לשכת תיירות גרמניה
פורסם:

חיי לילה

ברלין מפורסמת בחיי הלילה הסוערים שלה, אבל אם הגעתם עם הילדים – לכו איתם ל-Arise Grand Show, ערב תזזיתי של להטוטנים, רקדנים, אורות וכל מה שמלהיב אותם ואתכם. כרטיסים הזמינו מראש, באתר, אפילו לפני הטיסה.

תראו, פנדה

שני גני חיות פועלים בברלין. הוותיק שבהם, Zoologischer Garten Berlin (או בקיצור - Zoo Berlin), ממוקם במערב העיר, סמוך לפארק העירוני העצום, ה"טירגארטן" וליד תחנת רכבת הנושאת את שמו. הגן נפתח לקהל בשנת 1844, נפגע קשות במלחמת העולם השנייה, שוקם וכיום נחשב לאחד הגדולים בעולם, עם למעלה מ-20,000 בעלי חיים, ביניהם דובי פנדה, שניתנו במתנה לקנצלר הגרמני על-ידי נשיא סין.
בין החידושים הצפויים למבקרים השנה: פתיחה מחודשת של ה-Tiere der Nacht, מבנה שבו ניתן לצפות בפעילות של בעלי חיים ליליים.
7 צפייה בגלריה
הפתעות בברלין
הפתעות בברלין
חפשו את הפנדות מסין, גן החיות של ברלין
(צילום: Zoo Berlin, visitBerlin)
ומהעבר השני של העיר, ב-Tierpark, ממוקם גן החיות של מזרח ברלין, ה-Tierpart Friedrichsfelde. אמנם, יש בו פחות בעלי חיים מאחיו שבמערב העיר, אבל הוא משתרע של שטח גדול פי כמה ויש בו למעלה מ-20 ק"מ של שבילי הליכה. גם בו צפויה להיפתח אטרקציה חדשה ומלהיבה השנה, ה-Himalayan habitat , מתקן המדמה את רכס הרי ההימלאיה, שיאכסן קרוב למאה בעלי חיים האופייניים לאזור.

נוח בתיבה

המוזיאון היהודי של ברלין, מהאתרים המבוקשים ביותר על-ידי מטיילים מישראל, השיק אטרקציה הפונה בעיקר למשפחות: Anoha. הרעיון הוא להכיר מקרוב את הסיפור המקראי של נוח, התיבה ובעלי החיים ששהו בה, באמצעות דגמי עץ מעוצבים ומתוחכמים, לצד מאות אפשרויות יצירתיות לפעילות.
7 צפייה בגלריה
הפתעות בברלין
הפתעות בברלין
גני העולם, הפתעות בברלין
(צילום: visitBerlin, visumate)

קפיצה לסין

"גני העולם", Garten der Welt, הוא פארק ענקי בחלקה המזרחי של העיר, המחולק לגנים המעוצבים לפי מדינות ונושאים: סין, קוריאה, יפן, ברזיל, צרפת, דרום אפריקה, אנגליה ועוד, כולל אפילו גן יהודי. ילדים יכולים ליהנות מנסיעה ברכבל המרחף מעל הפארק, ממתקני משחק וממסעדות.

שופינג, שופינג

מגוון עצום ומחירים נוחים הופכים את ברלין לאתר שופינג מלהיב, והאפשרויות רבות: Kurfürstendamm נחשב לרחוב הקניות העיקרי בעיר; ב-Hackescher Markt and Torstraße תמצאו בוטיקים מיוחדים; באזור המקסים והשקט שבקרבת רחוב Akazienstraße תוכלו לשלב קניות, טיול ובילוי.
מחפשים חוויית קניות מיוחדת ממש? כנסו לאחד משלושת המתחמים של אנדריאס מורקודיס ברחוב Potsdamer (77, 81 ו-98) ותמצאו 300 מותגי אופנה ועיצוב ייחודיים המוצגים במבנה תעשייתי לשעבר.
7 צפייה בגלריה
הפתעות בברלין
הפתעות בברלין
תכינו מקום במזוודה
(צילום: Mo Wüstenhagen, visitBerlin)

אמנות וגלריות

באתר התיירות של ברלין מצאנו לא פחות מ-91 גלריות ומוזיאונים הפעילים בעיר. רק משיטוט בהם וביניהם תוכלו למלא כמה שבועות של בילוי. רשמו לעצמכם שתי המלצות עכשוויות: Konig Galerie – מוזיאון טרנדי ומעוצב היטב, וכן מוזיאון הסמוראים החדש, שייפתח בחודש מאי.
7 צפייה בגלריה
הפתעות בברלין
הפתעות בברלין
גן עדן לחובבי הגלריות
(צילום: visumate, visitBerlin)

אוהבים מתוק?

מי לא אוהב? בית השוקולד Rausch הוא מקדש של ממש לממתק המיוצר מקקאו, סוכר ותוספות. תמצאו בו הכל – מפרלינים נדירים דרך מגוון שוקולדים לפי משקל, ועד תערוכה בנושא. ויש כמובן גם מסעדה מתמחה. הילדים לא ישכחו את החוויה.
7 צפייה בגלריה
הפתעות בברלין
הפתעות בברלין
בקיצור, שוקולד
(צילום: Rausch GmbH, visitBerlin)

המלצות לינה:

מלון הסטודנט (The Student Hotel), המיועד לצעירים, הן תיירים והן אנשי עסקים, לצד מי ששוהים בעיר לתקופה ארוכה, לצורך לימודים, למשל. זה המקום למפגשים, לקשרים, לחוויות.
7 צפייה בגלריה
הפתעות בברלין
הפתעות בברלין
לא רק לסטודנטים
(צילום: Mark Richter)
מלון ריץ קרלטון (The Ritz-Carlton) הוא מהודר, מעונב, קלאסי, מחזיק ב-5 כוכבים וממוקם בכיכר פוטסדם (Potsdamer Platz) המהודרת.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button