סידור פרחים של WildFlower בחתונה

איך לא חשבו על זה קודם? מינוי לפרחים לשנה החדשה

WildFlower מזמינה אותך לעשות מינוי למשהו שיעשה לך טוב לגוף ולנשמה: פרחים הביתה. כי אין אהבה בעולם כמו האהבה שלך לעצמך

מוגש מטעם WildFlower
פורסם:
פרחים הם סמל לאהבה, לשמחה, להתחדשות, לאופטימיות ולאינטימיות. מה מרגש יותר מלקבל זר פרחים שהושקעה בו מחשבה ותשומת לב? אבל את לא צריכה לחכות ליום ההולדת כדי להתחדש בפרחים, ואת יכולה לחסוך את זמן ״הסידורים״ לסופ״ש ולשתות קפה עם חברה, בזמן שהפרחים כבר בדרך אליך. עינת טקו, רופאה, שוזרת פרחים, בעלת מיזם הפרחים WildFlower, מזמינה אותך לשלוח פרחים לעצמך. כן, את קונה לפעמים פרחים הביתה, מהדליים בסופרמרקט או בשולי הדרך, אבל אנחנו לא מדברות על זה. מה דעתך לקבל בכל יום שתבחרי בשבוע זר פרחים מושקע ומעוצב לפתח הבית? כן, זה אפשרי. הירשמי לשירות המנויים של עינת וקבלי זר יפהפה המלוקט מפרחי העונה, עטוף נייר לבן, מלא ניחוחות מהפנטים - בתדירות הרצויה לך, בגודל שתחפצי בו, בתקציב שמתאים לך ובשזירה הייחודית והיפהפייה של עינת. השירות עובד מצוין גם לעסקים שהתדמית חשובה להם ושרוצים לקבל את האורחים והעובדים לחלל עבודה מלא שיק וסטייל או לפנק אותם בשירות המיוחד, שירגישו כמה הם מיוחדים עבורכם.

4 צפייה בגלריה
סידור פרחים של WildFlower בחתונה
סידור פרחים של WildFlower בחתונה
מלא שיק וסטייל באירוע שלכם
(צילום: ווילד פלאוור)

הרופאה שאוהבת פרחים

אז מי זו עינת, קוסמת הפרחים? רופאה השואפת להתמחות בגינקולוגיה. ופרחים? תחביב ותיק שקרם עור וגידים בתקופת הקורונה, כשכל העולם עצר מלכת. הימים ימי גל הקורונה הראשון. ישראלים רבים מסוגרים בבית, ללא יכולת להיפגש עם בני משפחה אהובים וחברים, ומגלים את הבית מחדש כמבצרם וכל עולמם, משקיעים ומטפחים אותו ומחפשים כיצד להקנות לו חמימות ושמחת חיים. כך, רבים מגלים את עולם הפרחים ולומדים להעריך את האפקט שלהם על הבית.

4 צפייה בגלריה
עינת טקו בעלים WildFlower
עינת טקו בעלים WildFlower
עינת טקו. רופאה שאוהבת פרחים
(צילום עצמי)

עינת מבינה לעומק את הווייב החדש והופכת את התחביב לעוד מקצוע. מהר מאוד היא עוברת לעבוד בחלל מרהיב הכולל עמדות שזירה, עמדת אריזה, מקררי פרחים, סלון לאירוח, פינת צילום מקצועית וכמובן, צוות עובדים מיומן הנותן מענה ללקוחות פרטיים ועסקיים, אירועים לחברות הייטק מובילות בשוק וקהל מנויים נאמן שלא מוותר על זר שבועי קבוע שמחכה בפתח הבית בכל יום שישי.
וכך, כשעינת נמצאת בסיום מבחני הגמר, מתזזת בין ספרים וסבבים בבתי החולים ובין משלוחים ושזירת פרחים, הושק האתר החדש שלה: WildFlower, חנות פרחים אינטרנטית נוטפת שיק ומלאת סטייל המציעה מגוון סידורי פרחים יבשים או טריים, עיצוב אירועי בוטיק, חתונות, תוכנית מנויים פרטיים ועסקיים וסדנאות שזירה, לצד מפגשי תוכן המשלבים הרצאות של רופאים מומחים בסטודיו לפרחים – להנגשת מידע חשוב באווירה מלאה סטייל. גאוני!
עוד בחנות - מגוון מארזי מתנה, כמו מארז ליולדת עם זר פרחים צבעוני ומשמח לצד מוצרי איכות שנבחרו בקפידה כגון: שמיכת טטרה במבוק של N’DOTO, שמן ארומתרפי לעיסוי תינוקות ושמפו אל דמע לתינוקות של שלוס, נר משעוות סויה איכותית של המותג woodwick ושוקולד אורגני משובח. את הזרים המיובשים של המותג אפשר למצוא בסניפי רשת H&M HOME.

דברי אלייך בפרחים =============

פרחים הם יצור רגיש ביותר למיקום, לטמפרטורה, לאור ולניקיון, ודורשים טיפול מסור. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למקסם את חיי הזר:
  • כאשר אתם מקבלים או קונים זר פרחים, רגע לפני הכנסתו למים נקיים קטמו ס״מ מקצות הענפים.
  • הניחו את הפרחים במקום קריר ומוצל.
  • החליפו מים וקטמו את קצות הענפים בכל יומיים.
  • סננו פרחים עייפים (פרחים שמתעייפים מזיקים לשאר הפרחים בזר ולכן חשוב לסנן אותם, העייפות מידבקת).
  • בשזירה, שם המשחק הוא פחות חזרתיות, יותר גיוון - אל תפחדו לבחור מנעד רחב של סוגי פרחים לזר שלכם.
  • ככל שתיקחו פרחים שונים בצורה, בגובה ובגודל - כך הזר שלכם ייצא יותר מעניין ויצירתי.


4 צפייה בגלריה
סידור פרחים של WildFlower בחתונה
סידור פרחים של WildFlower בחתונה
העיצוב עושה את כל ההבדל
(צילום: איגור לובנסקי)

זרים טריים: החל מ־170 ₪
זר פרחים לראש: 150
מנויים (בהתאם לתדירות ולגודל הזר):
חודשי: 225-165 ₪
פעמיים בחודש: 424-310 ₪
משלוחים באזור המרכז והשרון. לפרטים והזמנות:
אינסטגרם: wildflowertlv
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button