נשות הבוזגלו בהרכב מלא

'לא נפגשים לארוחות כרגע': הבוזגלויות פותחות הכל, ומגלות איפה יחגגו השנה את הסדר

למה מירן ועדי מסוכסכות, ואיך זה קשור לפיגמנט בגבות? מי הגבר החדש (והצעיר) בחייה של פאני? מה נטליה עברה כדי להיכנס להיריון שלישי? ואיך חני, אם המשפחה, משתלטת על הבלגן?

פורסם:
הבוזגלוס מצטלמות לשער "לאשה"
( כתבת וידאו: הילה רגב. צילום: דימה קרמינסקי )
כבר ארבע שנים שמשפחת בוזגלו מייצרת דרמות. את הסכסוך התורן שמאיים השנה על קיומו של ליל הסדר המשפחתי, יצרו עדי ומירן והוא נסוב – ובכן - סביב הגבות של עדי, שבמשך שנים טופלו ועוצבו על ידי מירן, עד שיום אחד היא קמה בבוקר וגילתה שגיסתה הלכה לרעות בשדות זרים. ואם לא די בכך, היא גם העלתה סטורי באינסטגרם וכתבה: "הלכתי לתקן פיגמנט כושל שהיה לי בגבות". מירן פרצה בבכי, ובתגובה מאור בעלה הסיר עוקב מהעמוד של גיסתו.
האירוע המצער קרה כבר לפני שנה, בינתיים העניינים בין שתי הגיסות יושרו והסתדרו, אלא שהוא התלקח מחדש לאחרונה, כשעדי נשאלה על ידי אחד מעוקביה למה היא לא עוקבת אחרי מאור. הדרמה ברשתות עלתה מדרגה כשהגיסה לשעבר, פאני, הגיבה על דבריה של עדי וטענה שהיא אכן כתבה את המונח "פיגמנט כושל" בסטורי שמחקה. בעקבות הדברים עדי החליטה להסיר עוקב מפאני.
ובזמן שהפיצוץ בין עדי למירן הלך והתלהט, ואף הוביל לעימות בין שני האחים אסי ומאור, הגיעו גם בשורות טובות מכיוונן של בנות משפחת בוזגלו האחרות: נטליה בישרה שהיא בהיריון שלישי, אחרי טיפולי פוריות שעברה בשנה האחרונה, ואילו פאני, גרושתו של אוהד, בישרה על זוגיות חדשה, הראשונה שלה מאז שהתגרשה לפני שש שנים.
אז מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? שבפסח הזה, על אף מנהגה של משפחת בוזגלו להתכנס סביב שולחן הסדר, עדיין לא ברור מי ישב סביב השולחן של חני ויעקב נוכח האירועים האחרונים.
7 צפייה בגלריה
נשות הבוזגלו
נשות הבוזגלו
נשות הבוזגלו
(צילום: רונן פדידה)

עדי בוזגלו

למי את הכי קרובה במשפחה, חוץ מאסי?
"קודם כל לחני, וגם לנטליה ואלמוג. עכשיו הם התרחקו לצפון בגלל הכדורגל של אלמוג, אז הקשר קצת התרופף, אבל אני מאוד אוהבת את נטליה ואנחנו בטלפון כל הזמן".
עם מי את פחות בקשר?
"את בטח רוצה שאגיד מירן, אבל זה מאחורינו, עזבי. זה קורה במשפחות הכי טובות, ואני מאוד מעריכה ומכבדת אותה".
איפה אתם בסדר?
"אנחנו עוד לא יודעים. אנחנו מקווים לטוס למיאמי ולעשות סדר אצל חברים".

7 צפייה בגלריה
עדי בזוגלו
עדי בזוגלו
עדי בוזגלו. מכוונת למיאמי
(צילום: רונן פדידה)

מירן בוזגלו

עדי ואת מדברות?
"אם אני אפגוש אותה אני אדבר איתה, אבל כרגע אין בינינו שום דבר מעבר לזה".
למי את הכי קרובה במשפחה, חוץ ממאור?
"ליעקב. כשנכנסתי למשפחה הייתי נכנסת איתו לעימותים וויכוחים, והיום למדתי שצריך לעגל פינות, לקבל ולשחרר. מבין הגיסות אני הכי קרובה לפאני, אני מאוד אוהבת אותה".
איפה אתם בסדר?
"ניסע כנראה לבית מלון עם חברים. בלי קשר לריב עם עדי, בא לנו קצת לנוח אחרי הבנייה של הבית".
7 צפייה בגלריה
מירן בוזגלו
מירן בוזגלו
מירן בוזגלו. משחררת
(צילום: רונן פדידה)


פאני בוזגלו

כששואלים את פאני בוזגלו מה האירוע הכי משמעותי שקרה לה השנה, התשובה ברורה מאליה: "שנת הקורונה הביאה לי אהבה גדולה, ולא חשבתי שאוכל להתאהב שוב", היא אומרת. "כבר שבעה חודשים יש לי זוגיות מדהימה עם אושרי כהן, שהוא רק בן 26, צעיר ממני בשמונה שנים אבל נורא בוגר לגילו ומצליח להכיל את הסיפור שלי. הוא שופט כדורגל, ככה שאני עדיין בענף. חבר משותף הכיר בינינו. הוא מבאר־שבע ואני מעכו, ואנחנו נפגשים קבוע כל סופ"ש, מחמישי עד ראשון".
איך הוא עם הבוזגלוס?
"הוא לא מעורב בכל מה שקורה. הוא הגיע איתי פעם לצילומים ואוהד היה באולפן, אז הם לחצו יד ואחרי זה נסענו יחד ליום הולדת של אוהד. הם סבבה אחד עם השני".
למי את הכי קרובה במשפחה?
"למרות הכל, עם יעקב היה לי חיבור מהרגע הראשון, הייתי הכלה המועדפת עליו. גם עם חני יש לי בזמן האחרון שיחות מאוד אינטימיות. עם מירן היה לי חיבור מהרגע הראשון, יש לנו המון במשותף, וגם נטליה בחורה מקסימה.
"עם עדי הקשר פרווה, אנחנו מדברות רק במפגשים משפחתיים".
בגלל זה לקחת את הצד של מירן במחלוקת האחרונה ביניהן?
"מירן נורא נפגעה. הן כבר פתרו את הדברים וזה כבר היה מאחוריהן, ולאחרונה עדי הציפה את זה שוב משום מה. לא אהבתי שהיא פתחה פצע ישן שכבר גרם לפיצוץ בעבר. אני בן אדם שלא מתערב ובטח לא לוקח צד, אבל פה הרגשתי שנעשה למירן עוול, ואז התחלתי לקבל הודעות לא נעימות מעדי, אז החלטתי לחסום אותה ולהסיר עוקב. חבל לי שזה יצא מפרופורציות, סך הכל מחלוקת קטנה שהייתה צריכה להיסגר בתוך המשפחה".
איפה תהיי בסדר?
"על אי בפיליפינים, ביחד עם אוהד. לראשונה בתולדות 'הישרדות' יהיה זוג גרוש על האי ויהיה מעניין".
7 צפייה בגלריה
פאני בוזגלו
פאני בוזגלו
פאני בוזגלו. קשר פרווה עם עדי
(צילום: רונן פדידה)

נטליה בוזגלו

בעונה החמישית של "הבוזגלוס", כשנטליה ואלמוג חשפו את העובדה שהם עוברים טיפולי פוריות ואף תיעדו את הרגע שבו גילו על ההיריון המרגש, כל המשפחה הייתה בהלם. כבר היו להם שני ילדים בבית, שנולדו מהיריון ספונטני, ולכן אף אחד לא תיאר לעצמו מה הם עוברים.
"הייתה לי דלקת באגן אחרי הלידה של מיה, לא ייחסתי לזה חשיבות, אבל אחרי שניסיתי במשך שנה להיכנס להיריון ולא הצלחתי, הרופא שלי שלח אותי לצילום רחם ואמר שיש לי חסימה כפולה בחצוצרות. הוא הפנה אותי לטיפולי הפריה חוץ גופית. היה לי מזל גדול, חמסה חמסה, תוך חודש נקלטתי, קרה לי ממש נס. אני מפחדת לדבר על זה, אני מרגישה לא נעים שהצלחתי כל כך מהר, תודה לאלוהים שהכל בזכותו".
למי את הכי קרובה במשפחה חוץ מלאלמוג?
"יש לי חיבור גדול עם עדי. גם אני עברתי סוג של הפרעת אכילה, הגעתי לאנורקסיה ותמיד פחדתי לדבר על זה. היא חשפה את הבעיה שלה במשפחה ונתנה לי כוח לדבר על זה מול כולם, היא הבינה אותי ודאגה לי, כי גם היא סבלה מהפרעות אכילה וידעה כמה רע לי".
עם מי במשפחה את פחות מסתדרת?
"אני מסתדרת עם כולם, כמו שאת רואה אני לא בכותרות".
איך זה משפיע על המשפחה?
"לא נפגשים ביחד לארוחות כרגע. חני מסכנה, מזמינה את כולם, ואז מתחילים חשבונות, אם הוא בא אז אני לא בא, ואם היא תבוא אז אני לא אבוא".
אז משפחת בוזגלו לא תחגוג השנה ביחד את הסדר?
"אני לא יודעת, הפעם אנחנו אצל אמא שלי".
7 צפייה בגלריה
נטליה בוזגלו
נטליה בוזגלו
נטליה בוזגלו. מסתדרת עם כולם
(צילום: רונן פדידה)

חני בוזגלו

המלכה האם של משפחת בוזגלו מצאה לפני שנה וחצי את הייעוד שלה בחיים והתחילה לצייר. מאז היא הספיקה ליצור יותר מ־200 ציורים, כולם בהשראת חייה הסוערים.
איזו מין סבתא את?
"אני לא סבתא שמביאים לה את הילדים, הציור לוקח ממני המון אנרגיה והם יודעים את זה. זה לא מה שהיה פעם, שכל יום היו צריכים להיות פה סירים. הם משתדלים להגיע רק בסופי שבוע, מיום חמישי אני במטבח".
למי מכלותייך את הכי קרובה?
"לכולן. אני מודה לאלוהים יום־יום, יש לי כלות אחת־אחת, ברוך השם. הן עושות טוב לילדים שלי, יש יותר טוב מזה?".
מה את חושבת על הפיצוץ בינה ובין מירן?
"אה, זה שטויות, ואני גם אמרתי להן את זה. ריב מיותר, ממש לא מתאים. בשביל גבות? זה קשה לי, אני פוחדת שזה יחלחל לבנים. מאור הסיר עוקב מעדי ומאוד כעסתי, ואז אסי התעצבן והיה ביניהם ויכוחון קטן, אבל קראנו להם לפה והסברנו שלא יכול להיות דבר כזה. הם גדלו יחד, תמיד אחד שומר על השני, אז בגלל שטויות כאלה צריך לריב?".
עם מי תחגגו השנה את הסדר?
"אני עושה בבית, ומי שרוצה שיבוא. את יודעת איך זה, עושים חשבון איפה הם היו בשנה שעברה ולפי זה קובעים. חוץ מאוהד, שיהיה בצילומים ל'הישרדות', אני עוד לא יודעת מי יבוא".
7 צפייה בגלריה
נשות הבוזגלו
נשות הבוזגלו
חני בוזגלו. מודה לאל על הכלות
(צילום: רונן פדידה)

  • סגנון: הילה ג'רבי, סימה שושן. ע. סגנון: נועה שבי

הראיון המלא עם נשות משפחת בוזגלו בגיליון החג של "לאשה", השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button