זיו עבוד, חברתו של אליה כהן שנחטף ממסיבת נובה: "הוא תכנן להציע לי נישואים ולא ידעתי"

זיו ואליה נמלטו מהמסיבה ברעים, והסתתרו במיגונית עד שהמחבלים השתלטו עליה. היא הצליחה לשרוד בנס, הוא נחטף לעזה. "אמא שלו סיפרה לי שהוא קנה טבעת וסיפר לכולם, חוץ ממני. הוא רצה לעשות לי הפתעה" | פרויקט מיוחד

עודכן:
זיו עבוד (26), בת זוגו של אליה כהן (26), שנחטף ממסיבת נובה.
ביחד: שבע שנים.
הדייט הראשון: "זה לא היה ממש דייט. שנינו השתייכנו לקהילות של מוזיקת הטראנס בארץ והכרנו בפורומים השונים. בגיל 19 הגבתי לו על איזה סטורי ואז שלחתי לו הודעה באינסטגרם. למעשה אני התחלתי איתו. ואז הוא הזמין אותי לטקס סיום מסע כומתה שלו בצבא, ובאתי".
עד 7 באוקטובר: גרו יחד ביחידת דיור בבית הוריה של זיו בתל־אביב. אליה עבד כמנהל דירות Airbnb בעיר, זיו עבדה כאשת מכירות של מערכות בטיחות לרכב, ובין לבין סייעה לבן זוגה בעבודתו הנוספת כמפיק מסיבות טראנס.

השבת השחורה: בני הזוג הגיעו למסיבת נובה עם אחיינה של זיו, עמית בן אבידה וחברתו קארין שוורצמן. הארבעה הסתתרו במיגונית עד שהמחבלים השתלטו עליה. "הם התחילו להוציא אנשים, ביניהם את אליה, ואז התחיל ירי. מלא אנשים נפלו עליי ובעצם הצילו אותי. רק אחרי שלוש שעות העזתי לקום ואז ראיתי את עמית וקארין מתים. חיפשתי את אליה ולא מצאתי אותו. חשבתי שרצחו אותו, ורק בהמשך ראיתי בטלגרם את הסרטון שבו הוא נחטף חי לעזה".
שמות חיבה: "הוא קורא לי מאמי ואני קוראת לו בייבי".
מחווה רומנטית: "הוא לא רומנטיקן בכלל. הוא כל כך אכפתי ודואג וזה מה שרומנטי בעיניי. הוא החבר הכי טוב שלי, יש לנו תחביבים משותפים, אין מקום שאנחנו לא הולכים אליו ביחד".
ויכוחים: "הוא הכי מסודר ואני פחות, אז הבלגן שלי קצת מפריע לו. לפעמים הוא מתעצבן מזה שאני פחות אופטימית, כי הכול אצלו ורוד ואצלי פחות, אני ישר חושבת מה עלול להשתבש. כשהוא יחזור אגיד לו 'אמרתי לך'" (צוחקת).
2 צפייה בגלריה
 זיו עבוד ואליה כהן
 זיו עבוד ואליה כהן
זיו ואליה. "אין מקום שאנחנו לא הולכים אליו ביחד"
(צילום: אלבום פרטי)
השיר שלנו: "שיר שיהיה גם הסלואו שלנו בחתונה - Today, Tomorrow - של דניס לויד. כשאני שומעת את השיר הזה ישר אני חושבת על אליה".
תוכניות שהוקפאו: "הוא תכנן להציע לי נישואים, ואני לא ידעתי את זה. אחרי מה שקרה אמא שלו סיפרה לי שהוא קנה טבעת וסיפר לכולם, חוץ ממני. הוא רצה לעשות לי הפתעה. ב־1.1 היינו אמורים להיות בתאילנד, כבר היו לנו כרטיסי טיסה. הוא כנראה רצה להציע שם".
המאבק לשחרורו: לאחרונה חזרה זיו ממסע דילוגים באירופה ביחד עם בני משפחות חטופים נוספים. "נפגשנו בעיקר עם פוליטיקאים, בין היתר הפעלנו עליהם לחץ להפסיק את הסיוע לאונר"א", היא מספרת.
אופטימיות זהירה: "אני מאמינה שהוא יחזור, לא רואה סיטואציה אחרת. אני מקווה שהוא שומר על אופטימיות ושהוא יודע שאני בחיים ועושה הכול כדי שהוא יחזור הביתה בחיים".
פורסם לראשונה: 07:16, 13.02.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button