על זמנית. שרון גניש

שרון גניש: "להיות אם לשישה זה עומס רב אבל כיף אמיתי"

מי שכבשה לפני 20 שנה את הקמפיין של ורסאצ'ה, היא היום אמא במשרה מלאה לשישה (!) ילדים, ועדיין מציגה איכות על זמנית של דוגמנית־על

פורסם:
בגיל 38 וחצי שרון גניש, שקטפה לפני 20 שנה קמפיין עולמי של "ורסאצ'ה" וכיכבה על מסלולי תצוגות בעולם, הפכה להיות אם לתאומים. גניש, שמעולם לא זנחה את האהבה למסלול, היא כבר אם לשישה, והתאומים הם פרי היריון חמישי ומפתיע. "כשעשיתי אולטרסאונד והודיעו לי שיש לי בבטן תאומים התרגשתי מאוד", היא אומרת, "משפחה גדולה זה היה החלום שלי. רציתי דור המשך, שהילדים יהיו אחד עם השני, תמיד מגובשים, וששולחן השבת תמיד יהיה מלא".
איך את מתנהלת עם שישה ילדים בבית?
"להיות אם לשישה זה עומס רב אבל כיף אמיתי, מה גם שבעלי נמצא איתי ועוזר לי המון. היום שלי מתחיל בשש וחצי בבוקר. אני מתפנה לטיפול בתינוקות (בני חצי שנה), אחר כך בקטנים (חמש וחצי ושלוש ושמונה חודשים), ובהמשך מקדישה זמן לילדים הגדולים (11 וחצי ו־10 וחצי). אם זה יום יפה, אני יוצאת עם התינוקות החוצה לפחות לשעתיים וחצי, אחרת יש לי ייסורי מצפון. בצהריים אני מבשלת אוכל בריא לילדים, ואחרי הצהריים יש הסעות לחוגים. אני חייבת כל יום שעה לעצמי לספורט, יוגה, מאמנת כושר פרטית. אם יש לי זמן לקפה עם חברה, אני מפרגנת לעצמי ואחר כך ממשיכה את היום. תמיד תהיה גם שיחה עם אמא שלי".
6 צפייה בגלריה
שרון גניש
שרון גניש
"חייבת כל יום שעה לעצמי לספורט"
(צילום: מאיר כהן, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

איזו אמא את?
"אמא עם המון ייסורי מצפון. אני רוצה להצליח לעשות הכל, לשלב דוגמנות עם אימהות, אבל עד היום הייתי יותר בבית. לאחרונה הבנתי שחשוב לי מאוד לעשות דברים שאני אוהבת. הזמן של הדוגמנות קצוב, זה לא מקצוע לכל החיים, וכל עבודה שתגיע אעשה באהבה. הדוגמנות נתנה לי הרבה, הוכחתי שאני יכולה להיות לבד מול המצלמה, להמציא את עצמי בכל צילום מחדש, לעשות דברים יצירתיים. זה סיפוק אדיר שהוא רק שלי".
למה את מתגעגעת מתקופת הדוגמנות העמוסה שלך?
"לטיסות בעולם, להכיר אנשים בעולם ולצבור חוויות חדשות. אני מזל תאומים, אז אני רוצה לנסות משהו חדש כל הזמן. הקצב המהיר שחייתי בו בזמנו נשאר גם היום, הוא רק עבר לתוך התא המשפחתי".
6 צפייה בגלריה
שרון גניש
שרון גניש
"נדירות הפעמים שאני לובשת ג'ינס"
(צילום: מאיר כהן, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

את נראית היום נפלא מתמיד. מה הסוד?
"אני מניחה שהרוב זו גנטיקה, ואני גם אוכלת בריא מאוד. סיימתי לאחרונה לימודים של 'רפואת הרמב"ם' במרכז של ד"ר גיל שחר. זה שינה לי את החיים. למדתי מה לאכול, ממה להימנע כדי לשמור על בריאות הגוף, למה מומלץ לא לאכול בלילה, למה רצוי לשתות שייק על הבוקר ומדוע מוצרי חלב פחות טובים לנו. זו תזונה שדורשת תשומת לב, ואני מאוד מתמידה ביישום שלה על הילדים. כשהתחלתי בדוגמנות לא הייתה מודעות כזו גבוהה כמו היום".
מה בתפריט היומי שלכם?
"אני פותחת כל בוקר עם שייק. ארוחת הצהריים כוללת ירקות אורגניים, דגים וכמה שפחות בשר ומוצרים מן החי. אני נמנעת לחלוטין ממוצרי חלב שלא מתעכלים טוב. את הפרוביוטיקה אני מקבלת ממזון מותסס, כמו כרוב חמוץ או קרפ כוסמת, שם יש את כל החיידקים הטובים. זה קצת יותר מורכב, אבל אני אוהבת לבשל וכבר רגילה להכין אוכל בריא בכמות גדולה. כל ערב אני חושבת מה אבשל מחר, מכינה את מה שצריך, ואין דבר כזה שלא יהיה אוכל טוב על השולחן. אצלי זה תמיד בופה קטן לילדים, ולכל אחד יש את האוכל שהוא אוהב".
6 צפייה בגלריה
שרון גניש
שרון גניש
יש מקום לשאנל וזארה
(צילום: מאיר כהן, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

מה השתנה בסגנון הלבוש שלך מאז שאת אם לשישה?
"אני מתחילה את היום בבגדי ספורט ומסיימת בבגדי ספורט. נדירות הפעמים שאני לובשת ג'ינס, כמו היום, וזה כי יצאתי לפגישה. כשאני יוצאת לבלות, אני מתלבשת יותר אלגנטי ופאן. המלתחה שלי מורכבת מזארה וגם מגוצ'י, דיור ושאנל".
יש לך עצה טובה לאמהות צעירות?
"אחרי הלידה האחרונה עשיתי את ההליכות שלי בטבע עם הילדים. זה קצת מאתגר, אבל זה נתן לי זמן איכות איתם וגם זמן לעצמי. גם אם את גרה בתל־אביב, אני ממליצה לצאת החוצה וללכת. חשוב לשמור על הכושר, וגם לראות אנשים ברחוב עושה כיף ומרים את המורל".
6 צפייה בגלריה
שרון גניש
שרון גניש
"רוצה לחזור להצטלם"
(צילום: מאיר כהן, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי)

על סט הצילומים של הפקת האופנה היא הוכיחה לכולם שהיא עדיין הדוגמנית המקצוענית שהייתה לפני הקמת המשפחה. "אני אוהבת מאוד להצטלם ואני פורחת על סט צילום, פורחת ושוכחת הכל", היא צוחקת. בלילה שלפני אני משתדלת לישון טוב ולקחת עזרה למשך הלילה, אמא שלי וחמותי עוזרות לי המון. אני רוצה לחזור להצטלם, זה חשוב לי, והבנות שלי דוחפות ומעודדות אותי, 'אמא, את הולכת'. אני מושא להערצה עבורן. אעשה כל עבודה, חוץ מעירום מלא כמובן (צוחקת), גם קמפיין בגדי ים, כל מה שישמור על כבוד המשפחה ועל כבודי".
בצילומים שלנו, כך שמעתי, נותרת מקצוענית כמו בימי השיא.
"אני שייכת לדור הדוגמניות שהיה פעם, כל סגנון הצילום היה שונה מזה של היום. הדור של היום שייך לאינסטגרם, הכל טכנולוגי ומהיר. כשאני מביאה את עצמי לצילומים, מתלהבים, כי אני מצטלמת אחרת".
6 צפייה בגלריה
שרון גניש
שרון גניש
"הבנות שלי דוחפות ומעודדות אותי, 'אמא, את הולכת'"
(צילום: מאיר כהן, הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי )

דוגמנית: שרון גניש ל"יולי". הפקה וסטיילינג: תמי ארד־ברקאי. צילום: מאיר כהן. איפור: מישל אדרי ל"סולו". שיער: ליאור גבריאלוב ל"סולו". ע' צלם: אמיר סמואל.
איפה משיגים? רשתות/אתרים. אול אין לאב, מרזוק ועזר 11 ת"א־יפו. דנה סידי, הכישור 1 ת"א. קסארה, אילת 45 ת"א. COS, קניון TLV ת"א וקניון עזריאלי ירושלים. שני לקס, באתר.
הפריטים לפי סדר הופעתם בכתבה:
  1. ז'קט (229 שקל) וחגורה (70 שקל, H&M), סריג גולף (229 שקל, קסטרו)
  2. ז'קט (369 שקל, קסטרו), אפודה (100 שקל, ריזרבד), גולף (199 שקל, קסארה), מכנסיים (229 שקל, קסטרו), גרביים (29 שקל, זוהרה), נעליים (667 שקל, שני לקס)
  3. ז'קט (329 שקל, קסטרו), וסט (129 שקל, רנואר), ג'ינס (140 שקל, ריזרבד), צעיף (אוסף אישי), גרביים (40 שקל) וכפכפים (130 שקל, H&M)
  4. ז'קט (229 שקל, H&M), אפודה (395 שקל) ומכנסיים (495 שקל, COS), חגורה (70 שקל, H&M), נעליים (667 שקל, שני לקס)
  5. מעיל (479 שקל) וז'קט (200 שקל, דנה סידי), סריג גולף (120 שקל, אול אין לאב), מכנסיים (209 שקל, דנה סידי)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button