נופיה ידידיה . הבית שלה מעוצב בשילוב של סגנון נקי עם וינטג'

נופיה ידידיה: "אני מלכה בלחדש קשר ומלכה בלאכול חרא"

עם סינגל חדש בשם "מלכה" והופעות קבועות עם דני סנדרסון, פיינליסטית ”הכוכב הבא” ממשיכה לטפס בדרך לפסגת עולם המוזיקה הישראלי. "אומרים שיש אמנים שעושים את המיינסטרים ויש כאלה שמביאים את המיינסטרים אליהם", היא אומרת. “אני רוצה להיות מהסוג השני”

עמליה יעקובי
עודכן:


עם שיר חדש מתוך המיני־אלבום שיוצא בקרוב, כישרון מפוצץ ושפע של אנרגיות, הזמרת המוכשרת שהגיעה למקום השני בעונה האחרונה של תוכנית הטלוויזיה “הכוכב הבא” לא נחה לרגע. נופיה ידידיה (23) מתארחת באופן קבוע אצל דני סנדרסון, אחרי שהקאבר שעשתה לשיר שלו, “זאת שמעל לכל המצופה”, הגיע ל־4.5 מיליון צפיות ביוטיוב. היא הוציאה לפני חודשים ספורים סינגל בכורה בשם “כולם פה” והסינגל השני שלה “מלכה”, יוצא בימים אלה.

6 צפייה בגלריה
נופיה ידידיה
נופיה ידידיה
נופיה ידידיה . הבית שלה מעוצב בשילוב של סגנון נקי עם וינטג'
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קים אליהו)

“לשיר החדש קוראים ‘מלכה’ והוא מדבר על חיים של בחורה רווקה בתוך העולם הזה של הגברים”, מספרת נופיה. “כמוני, היא מלכה בכל התחומים שאין בהם כתר. אני, למשל, מלכה בלפתח ציפיות, מלכה בלחדש את הקשר ומלכה בלאכול חרא. אני מאמינה שהרבה בחורות בגיל שלי יתחברו לזה”.
נשים בכל גיל יתחברו לזה.
“נכון, כולן. השיר מדבר על גברים, אבל גם על זוגיות מכל סוג שהוא, כל קהילה וכל שכבת גיל יוכלו להתחבר אליו. אני מוצאת את השיר הזה בהמון אנשים שקרובים אליי. הוא ממש פאן ומאוד וייב ואווירה של קיץ, אבל אם נכנסים לזה ומקשיבים למילים הוא די מבאס”.
השיר מדבר עלייך?
“האמת היא שכתבתי את השיר הזה על הקשר עם בן הזוג שלי בתקופות אחרות בינינו. היינו בשנה של און אנד אופים כאלה – זה היה משהו שהתחיל כשהופעתי ב’כוכב’ וקיבל שם המון במה, ובפעם הראשונה שהוא אמר לי שהוא לא רוצה זוגיות ירדתי ממנו וכתבתי את הדבר הזה, ככה, כמו שהוא. אני גם מוציאה את השיר כמו שהוא נכתב במקור, בלי ליטוש, ככה שהוא הכי אמיתי”.
6 צפייה בגלריה
נופיה ידידיה
נופיה ידידיה
מזמינה בגדים ברשת
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קים אליהו)
ואיך בן הזוג מרגיש עם זה?
“הוא חולה על השירים שלי ברמות ומאמין בדברים ובמוזיקה שלי. הוא מאחוריי”.
"אני גבוהה, 1.77 מטר, ולא רזה במיוחד. אני אוהבת את הגוף שלי ושלמה איתו ומקדמת את הנושא ברשתות"
היית מגדירה את השיר כפמיניסטי?
“המטרה שלי לא הייתה לכתוב שיר פמיניסטי, אבל אז מגיעים לסי פארט של השיר ואני אומרת שם, וואלה, אף אחד לא שווה את זה. כמעט שכחתי להזכיר שאני מלכה ולא צריכה לא אביר ולא מלך – זה הסוף הטוב של השיר”.
איך זה להופיע עם דני סנדרסון?
“וואו, אנחנו כבר ממש חברים. אני מופיעה איתו ועם הלהקה שלו לא מעט ברחבי הארץ. הם כולם כיפיים ברמות ומקבלים אותי כמו אחות קטנה, ואנחנו כבר ממש מתורגלים, אז יש אווירה טבעית על הבמה. בכל הופעה איתו אני מתרגשת מחדש כי הוא מסכם 55 שנות קריירה ואצלי זו השנה הראשונה, אז זה כבוד גדול. כשעשיתי את הקאבר בתוכנית לא היה לי מושג שזה יתפתח לממדים כאלה, שמתוך כל הקאברים, אני אבחר. זה מדהים”.
6 צפייה בגלריה
נופיה ידידיה
נופיה ידידיה
מלווה את דני סנדרסון
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קים אליהו)
יש עוד מצבים שבהם את מרגישה כמו האחות הקטנה, שאולי הגיל וחוסר הניסיון מקשים עלייך?
“היו סיטואציות של הופעות ממש גדולות עם אמנים גדולים והיה ברור שיש בהופעות היררכיה בין אנשים שנמצאים על הבמה שנים ובין אנשים בתחילת דרכם. ואז נגיד אני מופיעה אחרונה אבל קוראים לי לבאלאנס ראשונה. אני מבינה מאיפה זה מגיע, אני ממש מקבלת את זה ואין לי בעיה לשבת גם שמונה שעות ולחכות. בסוף אני באה לעשות את העבודה”.
לאן הקריירה שלך ממשיכה מכאן, מה התוכניות לעתיד?
“אני רוצה לצבור לעצמי קהל, חולמת להיות פה אבן דרך. אומרים שיש אמנים שעושים את מה שקורה במיינסטרים ויש כאלה שמביאים את המיינסטרים אליהם, אז אני רוצה להיות מהסוג השני. אני עושה את מה שאני עושה, את האמנות שלי, מהמקום הכי אמיתי בלב שלי, ואני מאמינה שאנשים יתחברו לזה”.
יש לך עוד שיתופי פעולה מתוכננים נוסף על דני סנדרסון?
"הייתי שמחה לשיתוף פעולה עם נינט, היא בדיוק הוציאה אלבום משגע, אני בטוחה שבעתיד נעשה משהו יחד”.
ומה התוכניות בתחום האישי? הזוגיות שלך היא לטווח הארוך?
“אנחנו לגמרי אינטו איט ועברנו לגור יחד, ימים יגידו”.
מה את אומרת על מה שקורה כרגע בארץ?
“אני בעיקר מסתכלת על זה בעיניים כואבות. אני לא תל־אביבית שחיה באיזה מעון פאר ומסתכלת על הכול מהצד. יש לי את הדעות שלי, ולמשפחה ולחברים שלי יש את הדעות שלהם שהן מנוגדות, אז אני נורא חיה את הקרע הזה ביומיום שלי, למרות שאנחנו משתדלים לא להכניס פוליטיקה הביתה. אני גם מסתכלת על החברים שלי מהקהילה הלהט”בית, בתקווה שהם לא יכאבו את החוקים האלה ולא יסבלו מהם. אני מקווה שהמצב לא כזה גרוע כמו שהוא נראה, ושנוכל לעלות מזה כמדינה וכעם ולהיות חזקים יותר”.
6 צפייה בגלריה
נופיה ידידיה
נופיה ידידיה
נ"אני רוצה לצבור לעצמי קהל"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קים אליהו)
בואי נעבור לתחומים משמחים יותר, בכל זאת אנחנו מגזין עיצוב ולייף־סטייל. איך נראה הבית שלך?
“הוא שילוב של סגנון נקי עם וינטג’. מצד אחד, שטיח פרסי וספה מקורדרוי ומצד שני, סגנון תעשייתי ונקי עם פרקטים. בן הזוג שלי חזק מאוד בווינטג’ ואני אוהבת את זה יותר במידה, אז מצאנו דרך לשלב. הבית מלא בשמחת חיים, המון חברים, מוזיקה ואוכל”.
מה הצבע האהוב עלייך?
“כתום. אני חולה על כתום. משלבת אותו בבגדים וגם בעיצוב הבית”.
6 צפייה בגלריה
נופיה ידידיה
נופיה ידידיה
נופיה ידידיה. "מושפעת מאוד מתרבות ההיפ הופ".
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קים אליהו)
מה הסטייל שלך באופנה?
“אני מושפעת מאוד מתרבות ההיפ־הופ, דוגלת במותגי ספורט קז’ואל ומשלבת המון בגדי וינטג’ ויד שנייה. אני גבוהה – 1.77 מטר – ולא רזה במיוחד, מבחינת בגדים ומידות קצת קשה לי למצוא את עצמי בארץ, אז אני קונה בגדים באינטרנט. אני אוהבת את הגוף שלי ושלמה איתו ומקדמת את הנושא ברשתות ואני יודעת שלא מעט מהעוקבים שלי באינסטגרם (NO_FIA@) מזדהים מאוד”.
הריאיון עם נופיה ידידה מתפרסם במוסף "סטייליסט", המצורף חינם לגליון "לאשה", השבוע בדוכנים

6 צפייה בגלריה
נופיה ידידיה  על שער סטייליסט
נופיה ידידיה  על שער סטייליסט
נופיה ידידיה על שער סטייליסט
(צילום: איתן טל, סטיילינג: קים אליהו)

צולם במלון בראון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון, בן יהודה 1 תל אביב, *9646,
איפור: ליאט בן שמשון, שיער: בן רביבו
פורסם לראשונה: 17:57, 27.08.23
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button