אילנית(מימין) ועדי. מהנשיקה הראשונה לא נפרדו

אילנית ועדי תכננו והציעו נישואים זו לזו, בחופשה מהצבא

אילנית ואקיל גויסה למילואים מיד עם פרוץ המלחמה. כאשר יצאה לחופשה קצרה, היא ובת זוגה עדי חכון הציעו נישואים אחת לשנייה (כן, שתיהן קנו טבעות!)

פורסם:

היא: אילנית ואקיל (28), אדריכלית וסרן במיל', כרגע עושה מילואים בתפקיד סמ"פ בפלוגת חילוץ והצלה בצפון
היא: עדי חכון (27), מקעקעת
הן: בזוגיות ארבע שנים, מאורסות טריות, מתגוררות בחדרה

היציאה מהארון

אילנית: "בגיל 17 התאהבתי בחברה הכי טובה שלי. לא עשיתי עם זה כלום, אבל זה היה הרגע שבו הבנתי סופית שאני נמשכת לבנות. בצבא שירתי כמ"פ ובגיל 20 התחילה איתי חיילת ששירתה לצידי. היא הייתה האהבה הראשונה שלי, והיינו ביחד שנתיים וחצי. רק בגיל 22 אזרתי אומץ לספר למשפחה. בהתחלה היה להם קשה לקבל את זה, אבל הזמן עשה את שלו. בסוף הם הבינו שמה שהכי חשוב להם זה שאהיה מאושרת".
עדי: "בגיל 15, כשכל החברות התחילו להתעניין בבנים, הרגשתי שאני נמשכת לבנות. שנתיים אחרי זה הכרתי את מי שהפכה לחברה הראשונה שלי. היא גרה לידי ברמלה והייתה מבוגרת ממני בארבע שנים. ההורים שלי שאלו מה מהות הקשר בינינו, אם היא בת הזוג שלי, ועניתי שכן. הם לא היו מרוצים, אבל בעיקר כי הם פחות סמפטו אותה".
אילנית: "בואי נאמר שאותי הם אהבו מהרגע הראשון".
3 צפייה בגלריה
אילנית ועדי
אילנית ועדי
אילנית ועדי. יתחתנו אחרי המלחמהה
(צילום: ליאור אלון)

ההיכרות

אילנית: "בדיוק חזרתי מטיול בדרום אמריקה, וחבר טוב סיפר לי שהוא פגש במסיבה מישהי מושלמת בשבילי. הוא אמר שהוא הראה לה את הפרופיל שלי באינסטגרם, שהיא התלהבה מאוד ממני ושהוא דאג שהיא תעשה לי עוקב. בדיוק באותו זמן התחלתי לצאת עם מישהי, אז למרות שאהבתי מאוד את איך שעדי נראית, לא עשיתי עם זה כלום".
עדי: "אני ביישנית. הרגשתי שכבר עשיתי את הצעד הראשון כשעשיתי לאילנית עוקב. קיוויתי שהיא תכתוב לי משהו, אבל היא לא כתבה".
אילנית: "אחרי חודש נפרדתי מזו שיצאתי איתה, והחבר שסיפר לי על עדי שכנע אותי לבוא איתו למסיבה. לא ידעתי שהוא החליט בעצם לקחת את העניינים לידיים, והזמין למסיבה גם את עדי. ברגע שהוא הכיר בינינו היה לי ברור למה הוא היה כל כך נחוש".
עדי: "ובשלב הזה אילנית כבר לגמרי תפסה יוזמה".
אילנית: "כשמישהי מוצאת חן בעיניי, אין לי בעיה להראות את זה. אני ועדי התחלנו לרקוד, ומהר מאוד התחלתי לגעת בה והתנשקנו. מאז לא נפרדנו".

ההתאהבות

עדי: "חודשיים אחרי שהכרנו, לאילנית היה יום הולדת. סגרתי לנו צימר והחלטתי גם לצייר את שתינו ולתת לה את הציור במתנה. אני זוכרת איך בזמן שציירתי, הבנתי כמה אני מאוהבת בה".
אילנית: "אני הבנתי את זה אפילו קודם, אולי חודש אחרי ההיכרות. ישנתי אצל עדי ובאמצע הלילה אמרתי לה שאני רעבה. היא פשוט יצאה מהמיטה ובשלוש בלילה הכינה לי שניצלים. לא חיממה. הכינה וטיגנה!".
עדי: "הדרך ללב של אילנית היא הקיבה".
אילנית: "חצי שנה אחרי ההיכרות עברנו לגור יחד".
"בתחילת נובמבר היינו אמורות לטוס לחופשה ברומא. תכננתי להפתיע את אילנית ולהציע לה שם. אבל אז היא גויסה"

3 צפייה בגלריה
אילנית ועדי
אילנית ועדי
אילנית (מימין) ועדי חוגגות את הצעת הנישואים
(צילום: ליאור אלון)

הצעת הנישואים

אילנית: "בשנה האחרונה התחלנו לדבר ברצינות על נישואים וילדים, אבל המלחמה ללא ספק זירזה את ההצעה".
עדי: "בתחילת נובמבר היינו אמורות לטוס לחופשה ברומא עם עוד זוג חברים. תכננתי להפתיע את אילנית ולהציע לה שם, ועוד לפני המלחמה קניתי טבעת. אבל אז אילנית גויסה, והיה ברור שרומא ירדה מהפרק".
אילנית: "ידענו שזו הולכת להיות מלחמה ארוכה ושאי־אפשר לדעת מתי המילואים שלי יסתיימו".
עדי: "שבועיים אחרי שפרצה המלחמה נולד לאילנית אחיין והיא עמדה לצאת לאפטר כדי להיות נוכחת בברית. הרגשתי שאני חייבת לנצל את הזמן הזה ולהציע לה. יום לפני הברית דאגתי שחברה שלי, צלמת במקצועה, תגיע אלינו הביתה ותעזור לי לקשט את הגג שלנו עבור ההצעה. תיאמתי גם שלמחרת היא תגיע קצת לפני אילנית, תחכה על הגג ותתעד את הרגע".
אבל בסוף שתיכן הצעתן זו לזו.
אילנית: "נכון. כשעדי עדכנה אותי שהיא קבעה לי תור ללק ג'ל, ולכן הכי טוב שאסע מהבסיס למניקוריסטית ורק אחרי זה אגיע הביתה - התחלתי לחשוד. התקשרתי מיד לחברה שלי וביקשתי שתקפוץ לחנות תכשיטים ותקנה בשבילי טבעת לעדי. החברה הקפיצה לי את הטבעת בזמן שהייתי אצל המניקוריסטית.
"כשהגעתי הביתה הבנתי שלא חשדתי סתם: עדי חיכתה לי על הגג המקושט, כשהיא לבושה בלבן וברקע מתנגן השיר של שרית חדד 'אהבה כמו שלנו'. זה היה סופר־מרגש. היא כרעה ברך, שלפה טבעת והציעה לי, וכשהיא סיימה אני כרעתי ברך, הוצאתי טבעת והצעתי לה. היא הייתה בשוק".
"החלום הכי גדול הוא שעד שאהיה בת 30, כבר יהיה לנו ילד או שלפחות אהיה בהיריון. החלטנו שאני אביא ילד ראשונה"
למה היה חשוב לך כל כך להציע לה במקביל?
"כי רציתי שגם לה יהיה את הרגע שלה, שגם היא תקבל את החוויה הזו. ידעתי שזה מאוד ישמח אותה".
עדי: "היא צודקת. בסרטון שחברה שלי צילמה רואים כמה אני המומה ומאושרת. זה הפך את הרגע בינינו למרגש פי שניים".

אחרי המלחמה

עדי: "התוכניות הן דבר ראשון ליהנות שוב מהביחד שלנו. אני מאוד דואגת ומתגעגעת לאילנית".
אילנית: "כל שעה עגולה היא שולחת לי הודעות על כמה שהיא לבד".
עדי: "ואז כמובן נתחיל לתכנן את החתונה שלנו. אנחנו חושבות לערוך אותה בסביבות יוני".
אילנית: "החלום הכי גדול הוא שעד שאהיה בת 30, כבר יהיה לנו ילד או שלפחות אהיה בהיריון. החלטנו שאני אביא לעולם ילד ראשונה, כי אני קצת יותר מבוגרת מעדי וגם יותר חופרת לה לגבי ילדים. אבל אם היא תגיד שהיא רוצה להיכנס להיריון איתי במקביל, בטח לא אומר לה לא".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button