מודיעין מתחדשת עם גלריית גופי תאורה

אורו וקומו: סניף חדש לגלריית התאורה העילית

GLOW משיקה סניף חדש ומרגש במודיעין, ואנחנו קפצנו לביקור וגילינו היצע מושלם, עיצוב מוקפד והמון השראה

מוגש מטעם GLOW
מוגש מטעם GLOW
פורסם:
אוהבים עיצוב? חושבים לחדש את גופי התאורה בבית שלכם? מעצבים דירה חדשה? יש לנו חדשות טובות בשבילכם: סניף חדש של גלריית התאורה העילית GLOW נפתח בעיר מודיעין, ויש בו לא פחות מ־1,000 מ”ר של גופי התאורה המעוצבים, החדשניים, החכמים והיפים ביותר בעולם.
תמצאו שם מותגי עילית אירופיים כמו Aldo Bernardi, iGuzzini, Delta Light, Roger Pradier, ZAVA ורבים אחרים. את הפריטים בחר הצוות של GLOW בתערוכות העיצוב הגדולות והחשובות ביותר באירופה, והתוצאה היא היצע עדכני מאוד של גופים בינלאומיים המותאמים בדיוק לצורכי השוק הישראלי, הן מבחינת טכנולוגיה והן מבחינה ויזואלית ועיצובית.
3 צפייה בגלריה
GLOW גלריית גופי תאורה
GLOW גלריית גופי תאורה
מותאמים לצרכי השוק הישראלי
(צילום: יח"צ)
הביקורים בתערוכות העיצוב המובילות הניבו לא רק גופי תאורה מהממים אלא גם רעיון מלא השראה לעיצוב החלל בסניף החדש. אולם התצוגה מורכב מחדרים מקצועיים, ייעודיים לכל מותג ומותג, וכל אחד מהם זכה לעיצוב ולמיתוג מידי המעצבים הבכירים של המותג המוצג בו.
מה תמצאו שם?
גופים שנותנים מענה למגוון רחב במיוחד של צרכים, מבתים פרטיים ודירות יוקרה, דרך תאורה של מבני ציבור, מתחמי בילוי ופנאי וחנויות קמעונאיות, וכלה במרחבים עירוניים ופתוחים.
איפה, למשל, תוכלו לחזות בפתרונות התאורה שמציעה GLOW?
ברשתות המלונות פרימה, קראון פלאזה, פתאל וניקס; המשרדים המעוצבים של WEWORK, גלובל־אי אונליין ושובל; רשתות החנויות קולומביה ו־BE של שופרסל; טיילת חוף לידו, המרינה באשדוד, טיילת קריית ים ורחובות שונים בערים תל אביב, ירושלים וראשון לציון; ועוד ועוד.
3 צפייה בגלריה
GLOW גלריית גופי תאורה
GLOW גלריית גופי תאורה
חפשו אותם בבתי המלון
(צילום: יח"צ)
נסיים בבונוס לבעלי המקצוע מתחום העיצוב: אולם התצוגה החדש כולל חלל ייחודי ומעוצב המשמש בתור חלל עבודה משותף שמשרת אדריכלים, מהנדסים, מעצבים ויועצי תאורה, ומציע להם סביבה מלאת השראה, עמדות מאובזרות היטב ושירותי משרד שונים ללא עלות כספית. מודיעין, הנה אנחנו באים!
הצמיחה 15, מודיעין |אתר| ניתן להגיע בתיאום מראש בטלפון: 076-8198840
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button