פושקרבה עם נבחרת המעצבים הישראלים באירוע דסטנשיין השנתי של וולה פרופשיונלס (ראו שמות בסוף הכתבה)

חזקים ביחד: מותג וולה מסכם שנה, ויש למה לצפות

בעוד אנחנו מתכננים את חופשות הקיץ, בחברת מוצרי השיער וולה עוסקים בשבועות האחרונים בסגירת השנה המקצועית ובתכנון השנה הבאה. הם חושבים איך להפוך אותה לטובה, רעננה וחדשנית יותר

מוגש מטעם WELLA COMPANY
פורסם:
מוצרי השיער והציפורניים של חברת וולה מופצים בארץ כבר יותר מ-60 שנה. לא משנה איך תסתכלו על זה, מדובר בנתון מדהים שמעיד על איכות. למרות זאת הם לא קופאים על השמרים ועושים הכל כדי להתאים את עצמם לעולם המשתנה, יחד עם השקת מוצרים חדשים שיעשו לנו את 2024-2023.
אז נפגשנו עם יוליה פושקרבה, מנכ״לית וולה מזרח אירופה, שהגיעה לישראל לצורך סיכום שנה עם הצוות האייקוני שלה, וזכינו לשמוע כמה פנינים וסודות איך מנהלים חברה כזאת, שתאמינו או לא, יצאה לדרך עצמאית רק שנתיים וחצי.

7 צפייה בגלריה
יוליה פושקרבה
יוליה פושקרבה
יוליה פושקרבה, מנכ”לית חברת וולה מזרח אירופה
(צילום: Ekaterina Vartanyan)
“אנחנו ממש כמו סטרטאפ”, מספרת יוליה, מכיוון שוולה תמיד עבדה יחד עם חברות שונות וגדולות. לפני שנתיים וחצי החליטה שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית, ואיך לומר, השינוי מוכיח את עצמו לטובה. אנחנו לא מפחדים לנסות ורוצים להקשיב לשווקים שלנו ברחבי העולם כדי לספק להם את מה שהצרכנים מבקשים”.
בארץ מופצים מוצריה של חברת וולה על ידי חברת דיפלומט בשני ערוצים: ערוץ מקצועי למספרות, למעצבי שיער וסלוני יופי, ומוצרי ריטייל, כאלה שמיועדים לצרכן הפרטי. “אנחנו יודעים שיש צרכנים שמעדיפים לצבוע את השיער בבית ויש כאלה שלא יוותרו על הפינוק ועל האיכות של מספרה, ולכן חשוב לנו לתת מענה לכולם”, אומרת יוליה.
ואם מדברים על מענה לכולם, אי אפשר שלא לדבר על המוצרים החדשים ועל הטרנדים שינחתו על המדפים שלנו בשנה הקרובה, בין אם על מדפי הרשתות או במספרות וסלוני היופי הקרובים, תהיו בטוחים שחושבים עליכם.
“אנחנו עומדים להשיק טיפול שיקומי לשיער שאחרי 90 שניות בלבד מצליח לטפח, לרכך ולהזין אותו. מדובר במוצר שמשנה לגמרי את כללי המשחק, והצרכנים שלנו לא יבינו איך הם הסתדרו בלעדיו עד היום”
יוליה: “בעולם המספרות רק לאחרונה השקנו סדרת צבע חדשה בשם Shinefinity תחת הסלוגן: ברק שאפשר להרגיש. מדובר על סדרת שטיפות צבע למספרות, שמטפחת את השיער אבל גם צובעת אותו. זהו מוצר שהופך את השיער למטופח ובריא יותר ומקנה לו ברק כל כך דומיננטי, שממש אפשר להרגיש אותו.

“בנוסף, בשנת 2024 אנחנו עומדים להשיק סדרת טיפוח חדשה שנקראת Ultimate Repair. אחד מהמוצרים הוא טיפול שיקומי שאחרי 90 שניות בלבד מצליח לטפח, לרכך ולהזין את השיער. מדובר במוצר שמשנה לגמרי את כללי המשחק, והצרכנים שלנו לא יבינו איך הם הסתדרו בלעדיו עד היום”, מסבירה יוליה וגורמת לנו להסתקרן.
כשמדובר על צבע לשיער, חשוב גם להבין מה הוא מכיל. וולה שיפרה לאחרונה את הפורמולה במוצרי המותג המוכר- קולסטון, בעזרת טכנולוגיית פלקס המאפשרת שילוב של 100% צבע עוצמתי יחד עם שיער חזק ובריא.

7 צפייה בגלריה
קולסטון
קולסטון
קולסטון, עוצמתי עוד יותר
(צילום: וולה ריטייל)
ב-2024 וולה מתכננת להציג גם חדשנות תחת מותג עיצוב השיער- וולה פלקס, על ידי השקה של מוצרי פרמיום בעיצוב שחור. בעזרת המוצרים קל להשיג מראה מודרני וטבעי לכל הזדמנות וצורך.
בתחום טיפוח הציפורניים OPI המיוצגת בישראל ע”י חברת רייס פרופשונל מציגה חידושים פורצי דרך בקטגוריית טיפוח וטיפול הציפורן. תחילה עם מוצר חדש Repair Mode, סרום משקם לציפורניים בעל טכנולוגיה ייחודית Ulti-Plex Technology™ אשר חודר לשכבות הציפורן הפגומות, ומשקם אותן מבפנים עד לרמה של 99% שיקום בזמן קצר של כ-6 ימים.

7 צפייה בגלריה
סרום לציפורניים של opi
סרום לציפורניים של opi
סרום לציפורניים של opi
(צילום: opi)
בנוסף, מחזק הציפורניים המוכר והאהוב Nail Envy בפורמולה חדשנית לחיזוק הציפורן עם גוונים נוספים ואייקוניים של OPI המצטרפים לגוונים הקיימים והאהובים. בהמשך השנה OPI תצטרף לקטגוריה ההולכת וצומחת של ציפורניים מלאכותיות עם סדרת ציפורניים מלאכותיות Press-on חזקות ואיכותיות במגוון הצבעים האייקונים של OPI כולל Funny Bunny, עם אפקטים ונייל ארט ייחודי ועדכני בארבעה שלבי יישום פשוטים.

7 צפייה בגלריה
ציפורניים להדבקה של opi
ציפורניים להדבקה של opi
ציפורניים להדבקה של opi
(צילום: opi)
“גם בערוץ הריטייל, המשווק מוצרי צביעת שיער ביתיים ומוצרי עיצוב וטיפוח השיער לשימוש על ידי הצרכן הסופי, אנו שמים את החדשנות במרכז. רק לאחרונה השקנו שמפו יבש איכותי תחת המותג המוביל Wellaflex, ואנו עתידים להשיק בקרוב מוצרי צביעת שיער ללא אמוניה מרכיבים טבעיים, 100% טבעוניים תחת המותג “Soft Color.
7 צפייה בגלריה
wellaflex
wellaflex
wellaflex. משתדרג
(צילום: וולה ריטייל)

וולה למען הסביבה

אבל לא הכל זה רק מוצרים חדשים. בוולה מתמקדים בצורה מעוררת השראה ביופי הפנימי על כל נגזרותיו. “בשנים האחרונות זה ברור שלאנשים אכפת מהיופי הפנימי יותר מאשר מה שרואים בחוץ”, מסבירה יוליה. “המודעות לסביבה ולשמירה על העולם שלנו הולכת וגדלה. זו בדיוק הסיבה שכל המוצרים שלנו עוברים מהפך מבחינת האריזה שלהם”.
“המטרה שלנו היא לא להשוויץ בעשרות מוצרים חדשים, אלא לשפר את הטבע של המוצרים הקיימים שלנו. אחת המשימות שלנו כחברה היא לספק לצרכנים שלנו את האפשרות להיות עצמם, לטפח את עצמם בצורה האקולוגית ביותר”
וולה החלו לייצר מארזים שעשויים מחומרים ממוחזרים. בנוסף, הם מקפידים לא להוציא משלוחים חלקיים לשום מדינה בעולם. “מבחינתנו משאית מלאה תעלה כמו משאית ריקה מבחינת דלק, שכר לעובדים, אפילו חמצן. אנחנו דואגים להשתמש במשאבי הטבע בחוכמה, עם מלאי שלם ולא עם מכלים חצי ריקים שמעודדים בזבוז”.
“המטרה שלנו היא לא רק להשיק עשרות מוצרים חדשים, אלא לשפר את הטבע של המוצרים הקיימים שלנו. אחת המשימות שלנו כחברה היא לספק לצרכנים שלנו את האפשרות להיות עצמם, לטפח את עצמם בצורה האקולוגית ביותר. לאפשר להם הסתכלות הוליסטית על היופי הפנימי ועל טיפוח”.

המעצבים הישראלים בולטים בעולם


7 צפייה בגלריה
מעצבי השיער השגרירים של וולה
מעצבי השיער השגרירים של וולה
מימין לשמאל: דודו אדרי, אמיר אליהו, שמעון אדרי, דוד שטרית, שרון מור, גבי דנהירש, שיקו אשר לוי, ניב שמלי
(צילום: ניר סלקמן)
המותג וולה נותן דגש קריטי על היופי הפנימי ועל משפחתיות. יוליה מספרת שבאירוע דסטנשיין השנתי של וולה פרופשיונלס שנערך לפני חודש באיים הקנריים ובו השיקו את ה-Ultimate Repair, הגיעו כ-1,200 מעצבי שיער מרחבי העולם (גם מניו זילנד, אוסטרליה, ברזיל, אפריקה). ביניהם גם, כמובן, 8 מעצבי השיער והשגרירים הישראלים של וולה יחד עם בני הזוג שלהם, “כי כולם חלק ממשפחת וולה".
בכנס, שהרגיש כמו מסיבה אחת גדולה והתפרש על פני 3 לילות, לא פחות, ביקשו מכל מעצבי השיער יוצרי התוכן ליצור לוק שלם סביב המוצר החדש, מה שמאפשר להם להראות עד כמה הם יצירתיים ושלמים עם המותג. “בסופו של דבר 10 מתוך כל מדינה עולים לגמר הבינלאומי, שם הענקנו פרס לזוכים. אגב, 4 מתוך 7 זוכים הגיעו מהשווקים שלי”, מספרת יוליה עם ניצוץ בעיניים.
אגב, הסיפור של יוליה יוצא דופן כמעט כמו סיפור החיים של החברה. היא מגיעה מרקע של מכירות ועובדת בוולה כבר 10 שנים. היא התחילה בדיוק כמו שצריך, לפי הספר, מלמטה, וטיפסה במעלה החברה, עד שהחליטה שהגיע הזמן לעצור ולהקים משפחה. יוליה הביאה לעולם את בנה הבכור ויצאה לחופשת לידה של שנתיים וחצי. בזמן שהיא מגדלת תינוק, לומדת קואוצ’ינג ואפילו פותחת בית ספר אונליין למקצועות הנקה, וולה ביקשו שתחזור בתור מנכ”לית, והיא לא יכלה להישאר אדישה וחזרה לעבודה, לבית שלה.

איך את מסכמת את ההיכרות עם השגרירים הישראלים?

“הם מקסימים, רוב מעצבי השיער הם טיפוסים מיוחדים מאוד, מאוד יצירתיים, אבל הישראלים היו הכי חכמים ושנונים, כולם רצו להצטלם איתם - הם היו מעוררי השראה, אופנתיים, יצירתיים, יפים. כשאנשים אוהבים את המותג, אנחנו מרגישים את זה - ומרגישים את זה אצל מעצבי השיער הישראלים שלנו. הם מאוד מתחברים. אנחנו רוצים להכיר להם תודה. בשביל זה אנחנו מספקים להם את המוצרים הכי טובים כדי שיממשו את החזון שלהם”.
יוליה מסכמת את השיחה ומסבירה עד כמה חשוב ההון האנושי לוולה. “יש לנו סלוגן של Stronger Together (חזקים ביחד) ואנחנו מאמינים בו. מבחינתי אשמח לשמור על הצוות שלי כמו שהוא ולהמשיך לעבוד עם אמביציה, כישרון ויצירתיות. חוץ מזה הייתי שמחה לעוד כמה שעות ביממה”.
מעצבי השיער המצולמים בתמונה בראש הכתבה, מימין לשמאל: שיקו אשר לוי, גבי דנהירש, דודו אדרי, שרון מור, ג’וליה פושקרבה, ניב שמלי, שמעון אדרי, מושיק לוי, ודוד שטרית.
.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button