גוון על־זמני: גופי תאורה מוזהבים מבית מחסני תאורה

אביב של זהב: הגוונים המוזהבים תופסים מקום מרכזי בעיצוב הבית

מחדשים את הבית? ברשת מחסני תאורה מחכה לכם אחד הטרנדים החמים בתחום התאורה ובעיצוב פנים בכלל לעונה הבאה: גוונים מוזהבים

מוגש מטעם מחסני תאורה
פורסם:
זהב. צבע של עושר, של כוח ושל יוקרה. צבע שמצליח תמיד להוסיף עניין ולמקד אליו את הפוקוס בכל חלל. צבע שמשתלב עם מגוון רחב מאוד של צבעים אחרים ומצליח להפוך כל אחד ואחד מהם ליוקרתי ממש כמוהו. אם כן, מה הפלא שבעולם העיצוב לא מדובר בסתם עוד טרנד, אלא בגוון שחוזר ועולה לכותרות באופן קבוע מדי כמה עונות.
העולם כולו נמצא כרגע בתקופה קשה ומאתגרת, רוויה בחרדה ובאי-ודאות. בעקבות מגפת הקורונה כולנו התכנסנו אל בתינו, וגילינו שבהחלט שווה לנו להשקיע בעיצובם, כדי שיהיה לנו טוב ונעים לשהות בהם גם אחרי שהמגפה תמוגר והחיים ישובו למסלולם. ההתכנסות הזאת אל הבית והרצון לשפץ אותו, לצד הצורך להוסיף לחיים נגיעות של עליזות ואופטימיות, תרמו מאוד לחזרתם של הגוונים הזהובים לקדמת הבמה כשחקנים משמעותיים בסקאלת הצבעים שתאפיין את הבית שלנו בשנת 2021.

2 צפייה בגלריה
מחסני תאורה
מחסני תאורה
(צילום: באדיבות מחסני תאורה)

אין חיבור טבעי יותר מזה של זהב לגווניו לגופי תאורה. האור והצבע משלימים זה את זה ומוסיפים זה לזה. הגוון הדומיננטי מעלה את המבט אל עבר גוף התאורה באופן אוטומטי וכך תורם ליצירת מוקד עניין נוסף בחלל, בגובה רב יותר מזה של רוב הרהיטים והפריטים האחרים. כשגוף התאורה דולק, הזהב שהוא צבוע בו מואר ונהיה מרשים אף יותר. לכן, אם גם אתם השתכנעתם שזה הזמן להכניס הביתה נגיעות של זהב, גופי תאורה הם לגמרי המקום לעשות זאת.
רשת מחסני תאורה מביאה עד אליכם את הטרנדים החמים והחשובים ביותר מרחבי העולם. ברשת יש מגוון רחב במיוחד של גופי תאורה מכל הגדלים והסוגים, כולם מתכתבים עם מגמות מתחום עיצוב הפנים ברחבי העולם ומסייעים לכם לשמור על בית מעוצב ומעודכן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button