דוגמנית מתוך התצוגה של דיור

הגרסה העכשווית והלוהטת של האייליינר היא דווקא הצבע הכחול

רוצות לצאת משגרת האיפור המוכרת? נסו את טרנד האייליינר הכחול עמוק, הוא מתאים לכולן, ויש לו עוד בונוס משמעותי

תמר איל־להב
פורסם:
קו אייליינר שחור מעל העין נחשב לקלאסיקה עוד מאז שבריז'יט בארדו נהגה למרוח אותו. אבל גם מראה קלאסי אפשר לגוון: הגרסה העכשווית והלוהטת של האייליינר הוא דווקא הצבע הכחול. הקו הכחול נצפה בתצוגות האחרונות של דיור ושאנל, וגם על כוכבות כמו השחקנית יארה שהידי והראפרית דוג'ה קאט. "האייליינר הכחול באמת מושך תשומת לב העונה, ואפשר לאמץ אותו ולהתאים אותו אליכן", אומרת סיון סנדורי כהן, מאפרת מקצועית ובלוגרית ביוטי.

מה כדאי לדעת לפני שאתן מורחות קו כחול?

  • הגוון הכחול מתאים לכולן, הן מבחינת צבע העור, הן מבחינת גיל והן מבחינת צבע העיניים. הוא מתאים בעיקר לעיניים כחולות, חומות או בצבע חום דבש, שאותן הוא מעמיק ומדגיש. בונוס נוסף - הוא גורם לעיניים להיראות ערניות, כך שבבוקר הוא פתרון לא רע בכלל.
2 צפייה בגלריה
דוגמנית מתוך התצוגה של שאנל
דוגמנית מתוך התצוגה של שאנל
מתוך התצוגה של שאנל
(צילום: GettyImages IL/Kristy Sparow)
  • רוצות לאמץ, אבל בקטנה? אפשרי לגמרי. המסלול הבטוח: פס בגוון כחול צמוד לריסים העליונים. הטכניקה הזו מומלצת גם למי שהעור שלה ליד העיניים מקומט מעט.

  • התלהבתן מהמראה של קו אייליינר עבה מתחת לעין? "אם העור שלכן ליד העיניים חלק, אתן יכולות להעתיק אותו. לעומת זאת, השילוב בין קמטים לקו אייליינר עבה שיוצא החוצה ייראה שבור ולא יחמיא", מסבירה סנדורי כהן. "ליצירת מראה דרמטי כמו שנראה על המסלול, משרטטים קו אייליינר שחור בקו הריסים העליון וקו כחול בחלק התחתון, שנמשך כלפי מעלה עד לחיבור עם הקו השחור".
  • נראה לכן מוגזם לתמרן בין שני גוונים? שרטטו שני קווים כחולים.

  • ומה בנוגע לשאר האיפור? מכיוון שמדובר בצבע עז, עדיף ששאר האיפור יהיה רגוע. למשל: שפתון ניוד או ורדרד, וצלליות בגוני ניוד, שמנת או זהב בהיר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button