מאי ליטני ואביהוא שרווד עם חבר

"הגעתי עם ציפור פצועה, ואז ראיתי אותו": מאי ואביהוא הכירו בעמותה לטיפול בחיות בר

מאי ליטני הגיעה עם ציפור פצועה לעמותה "למען חיות הבר" והתאהבה - קודם בעמותה, אחר כך במייסד שלה אביהוא שרווד. "כשאני אוסף באמצע הלילה תן שנדרס, מאי נותנת לו טיפול ראשוני. אנחנו משלימים אחד את השנייה"

פורסם:
הוא: אביהוא שרווד, בן 43, מייסד העמותה "למען חיות הבר" המצילה חיות בר במצוקה, מטפלת בהן ומשקמת אותן
היא: מאי ליטני, בת 32, מנהלת מרפאת העמותה
הם: בזוגיות ארבע שנים, מתגוררים במושב ירחיב

העמותה

אביהוא: "כל חיי גדלתי עם חיות. היו לי בסלון צבי, תנים, סוריקטות, שועלים, נחשים, עקרבים, נמיות ודורבנים. ההורים הסכימו. אני אוהב מאוד את חיות הבר ואף פעם לא פחדתי מהן. לצערי, בישראל אין מספיק מענה לחיות בר פצועות, ולכן לפני עשר שנים החלטתי להקים מרפאה כדי לטפל בהן.
"לפני חמש שנים הקמתי באופן רשמי את עמותת 'למען חיות הבר' במושב אלישמע בשרון. אנחנו מחלצים חיות בר שנלכדו ונפצעו, ומקבלים למרפאה שלנו חיות בר פצועות. הווטרינרים שלנו מעניקים להן טיפול רפואי, ואחרי שהן מחלימות ועוברות שיקום, אנחנו מחזירים אותן לטבע. בעלי החיים שלא יכולים לשוב לטבע, למשל בגלל נכות, משתכנים בפארק ארץ הצבי הסמוך לעמותה. אני מרגיש סיפוק גדול כשאני עוזר לחיות הבר".
מאי: "אני מחוברת מאוד לבעלי חיים. מאז שהייתי ילדה גידלנו בבית עשרות חתולים וכלבים, ואני צמחונית מגיל שבע. לפני חמש שנים אמא שלי יצאה לטיול עם הכלבים סמוך לביתה ברעננה ומצאה על המדרכה צוצלת פצועה. היא התקשרה אליי וסיפרה לי על הציפור, ואני הגעתי עם הרכב ואספתי אותה בעזרת מנשא לחתולים. פרסמתי פוסט בפייסבוק ושאלתי מי יוכל לטפל בציפור הפצועה, ואז סיפרו לי על העמותה למען חיות הבר".

המפגש

מאי: "הגעתי לעמותה עם הציפור הפצועה ועם אמא שלי, ואז ראיתי את אביהוא. אמא שלי אמרה שממש נחמד פה ושהרבה יותר נחמד כשיש בעמותה כזה חתיך. הייתי אז בזוגיות, אז לא חשבתי על אביהוא בקטע רומנטי".
אביהוא: "כשראיתי את מאי בפעם הראשונה נדהמתי מהאנרגיות שלה. היא הייתה מגניבה ממש. בדיוק סיימתי זוגיות של שנה, אבל לא חשבתי שיתפתח בינינו משהו".
מאי: "כשהגעתי לעמותה עם הציפור ועם אמא שלי, היא אמרה שנחמד שיש שם כזה חתיך"
אביהוא: "נדהמתי מהאנרגיות של מאי. היא הייתה מגניבה ממש"

תחילת הקשר

מאי: "כשהגעתי לעמותה הייתה סוריקטה אחת שמשכה לי במכנסיים, התאהבתי בה והחלטתי להצטרף לעמותה כמתנדבת. באותו זמן עבדתי כמפיקה בתוכנית הטלוויזיה 'הצינור', ובסופי השבוע התנדבתי בעמותה והאכלתי את בעלי החיים. שנה לאחר מכן התחלתי לעבוד כמנהלת המרפאה של העמותה ובמקביל סיימתי את הזוגיות שלי. אגב, הייתי כל כך עסוקה, שהורדתי תוך שנה 47 ק"ג.
"בלילות אביהוא ואני היינו נשארים לבד במשרדי העמותה ומשוחחים שיחות נפש. ערב אחד הגעתי למרפאה, אביהוא היה שם, ופתאום הווייב בינינו היה שונה לחלוטין. הצעתי לו מסאז' ואז התנשקנו. הנשיקה הייתה מרגשת ממש. מאז הגעתי לעמותה עם פרפרים בבטן".
אביהוא: "לא רציתי אז מערכת יחסים רצינית, אבל כשהתנשקנו הרגשתי כימיה גדולה. ניסינו להסתיר את הקשר מצוות המתנדבים והעובדים בעמותה, אבל כולם ידעו".

השינוי ביחסים

מאי: "אחרי שנה בערך, באחד הערבים, אביהוא שוב אמר שהוא לא רוצה זוגיות. אמרתי לו שזה מגוחך, כי מה ההבדל בין מה שיש לנו ובין זוגיות? התנהלנו כמו זוג לכל דבר ועניין. היינו אחד עם השנייה כל הזמן ולא היינו עם אף אחד אחר. אז הוא לקח רגע ואמר, 'נכון, את צודקת'. ואז החלטנו שאנחנו בוגיות באופן רשמי".
אביהוא: "אני מאושר שמאי מחוברת לבעלי חיים כמוני. לא הייתי יכול להיות בזוגיות עם מישהי שלא אוהבת בעלי חיים. אנחנו מגדלים יחד חתולים, כלבה ותוכי ובונים עכשיו כלוב לשני עורבים שיגיעו בקרוב. כשאני אוסף באמצע הלילה תן שנדרס, מאי היא זאת שנותנת לו טיפול ראשוני. אנחנו משלימים אחד את השנייה".

יש לכם סיפור היכרות מרגש ויוצא דופן? כתבו לנו: laisha@laisha.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button