נערת ישראל ומלכת היופי בסדנה עם מלכת היופי במיל' רוית אסף

כל הטרנדים היפים בסדנה אחת: "רוית אמרה לי שכנראה לא אחווה חוויה כזו שוב"

מלכת היופי נועה כוכבא ונערת ישראל ירין בוזגלו נפגשו עם המלכה לשעבר ואשת העסקים המצליחה רוית אסף לשיחה על תחרות מיס יוניברס, איילינר ותעשיית היופי

מוגש מטעם רוית אסף
עודכן:
מלכת היופי, נועה כוכבא, ונערת ישראל, ירין בוזגלו, אמנם כבר זכו בתארים הנחשקים אך העבודה הקשה עוד לפניהן. כוכבא תייצג אותנו בתחרות הבינלאומית מיס יוניברס שתיערך לראשונה בהיסטוריה בישראל, בעיר אילת. ולבוזגלו יש משימות שתצטרך לבצע כחלק משנת כהונתה. לכן שלחנו אותן למלכת היופי לשנת 1992, רוית אסף, בעלת בית ספר מקצועי לאיפור וקו מוצרים משלה, שתלמד אותן על הטרנדים החמים באיפור ותסייע להן להבין איזה מראות הן אוהבות ואיך יוכלו לאמץ אותם בעצמן לשנת המלוכה, וכמובן המשך החיים.
6 צפייה בגלריה
נועה כוכבא
נועה כוכבא
נועה על רוית. "לקחתי ממנה המון השראה"
(צילום: עוז מועלם)

6 צפייה בגלריה
ירין בוזגלו
ירין בוזגלו
ירין בוזגלו. "לפני הסדנה של רוית בכלל לא השתמשתי באייליינר"
(צילום: עוז מועלם)
"הן מתוקות אמיתיות, שתיהן מייצגות גם את היופי הישראלי, האותנטי והחינני, כששאלתי אותן איך הן מרגישות, שתיהן אמרו שהן לא מאמינות שיזכו, זה מעיד על צניעות וזה מאוד יפה בעיניי. שתיהן משדרות קלאס, יש בנועה אצילות שאי אפשר להתעלם ממנה ובירין יש חינניות" מצהירה אסף.
איזה טיפ נתת לנועה לקראת מיס יוניברס?
"אמנם הייתי במיס עולם ולא יוניברס, אבל שתיהן תחרויות בינלאומיות גדולות לכן בהחלט שמחתי לתת לה טיפים. אמרתי לה קודם כל שתהיה מי שהיא שלא תנסה לצמצם את עצמה מצד אחד וגם שלא תתנהג בצורה שהיא לא מרגישה בנוח איתה. שתשתף בשיח ותתחבר עם הבנות ולא תהיה אאוטסיידרית, שלא תאחר. אבל בסופו של דבר באמת היא צריכה להיות היא, היא סופר אינטליגנטית ואני בטוחה שהיא תצליח. וצריך לזכור שהכי חשוב זה ליהנות, זה שזה בארץ בטוח יהיה לה מאוד עוצמתי לייצג את המדינה, זה סופר מרגש".
6 צפייה בגלריה
נועה כוכבא וירין בוזגלו
נועה כוכבא וירין בוזגלו
בסדנה עם רוית אסף. מתכוננות לשנת הכהונה שלהן
(צילום: עוז מועלם)

6 צפייה בגלריה
נועה כוכבא וירין בוזגלו
נועה כוכבא וירין בוזגלו
נועה וירין. יוצאות בידיים מלאות בתכשירים של המאפרת רוית אסף
(צילום: עוז מועלם)

לוק טבעי אך זוהר, ליום ולערב

במהלך סדנת האיפור הסבירה אסף לבנות על הטרנדים החמים בעולם האיפור, "כשאני מלמדת מישהי להתאפר, אני מתייחסת קודם כל לנתונים האישיים שלה, סגנון והעדפות תוך התכתבות עם טרנדים עכשוויים", מסבירה אסף. "על ירין הדגמתי לוק שהאייליינר במרכזו כפי שכל כך אופנתי עכשיו, אך בניגוד לטרנד הראתי לה איך היא הופכת אותו ללביש ופחות מוגזם ושיתאים למבנה העין שלה. לנועה לעומת זאת יצרתי לוק טבעי אך זוהר שיכול להתאים לערב ולבוקר. העיניים מאופרות בגוונים שקטים של חומים עם נגיעות של שימר במרכז העפעף ומסקרה דומיננטית. למראה יומיומי כדאי לצבוע את השפתיים בגוונים ניודים או ורדרדים ולמראה ערב אדום בוהק ועוצמתי שכל כך מחמיא לה. בנוסף ללוקים שלמדו הסברתי להן כמובן על החשיבות של ניקיון וטיפוח עור הפנים, שימוש במסירי איפור ייעודיים לאזור, שלבי הניקיון והזנת העור".
"לפני הסדנה של רוית בכלל לא השתמשתי באייליינר" מספרת בוזגלו, "רוית ממש הסבירה לנו הכל עליו, איך מורחים ואיך מגיעים לתוצאה יפה, היום אני יודעת איך להשתמש בו ובטוחה שאעשה זאת באירועי הערב שאלך אליהם. היא לימדה אותנו גם שאפשר למרוח בצורה יותר דקה ועדינה, אבל אני יותר מתחברת למראה בהקשר של אירועי ערב. בכללי ביום הזה למדתי המון מהניסיון שלה".

6 צפייה בגלריה
נועה כוכבא וירין בוזגלו
נועה כוכבא וירין בוזגלו
בתום הסדנה
(צילום: עוז מועלם)
ספרי מה למדת?
"היא הסבירה לנו המון דברים שלא ידענו על התעשייה ועל הפקות. היא סיפרה לנו שגם היא מאוד מאוד התרגשה בטקס ההכתרה, וגם אני הרגשתי כמוה, היא סיפרה לנו גם איך היא ניצלה את שנת המלוכה, והפכה אחרי זה לדוגמנית עסוקה, מצאה את התשוקה שלה והקימה בית ספר מצליח לאיפור ולקחתי ממנה המון השראה" שיתפה בוזלו.
"היא לימדה אותנו איך להבין מה מתאים למבנה הפנים שלנו ואיך להתאים מוצרים נכונים כדי ליצור את הלוק שהכי נכון לנו", מוסיפה כוכבא, "היא סיפרה לי גם איך להתכונן למיס יוניברס, אבל מכל הטיפים הדגש שלה היה על ליהנות מזה כי זאת חוויה חד פעמית".
פורסם לראשונה: 17:08, 11.11.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button