הילה סעדה. "אני נהנית מההווה, מהחופש ומהחירות שלי"

הילה סעדה: "אני חיה את החלום"

2021 הייתה השנה של השחקנית הילה סעדה: היא גילמה את רוזה בסדרה "מלכת היופי של ירושלים" ואת ונסה ב"להיות איתה". אמנם מתחילים איתה בחורים צעירים, אבל בגיל 39 היא בשלה לגמרי לזוגיות ולהקמת משפחה

פורסם:
את השחקנית הילה סעדה (39) ראינו השנה מככבת בשתי סדרות נפלאות ששודרו במקביל וזכו לרייטינג גבוה. בעונה השלישית של "להיות איתה" (קשת 12) שיחקה את ונסה מימון המטורללת וב"מלכת היופי של ירושלים" (YES), על פי רב המכר של שרית ישי לוי, גילמה את רוזה ארמוזה, אישה שכלואה בכלוב של זהב ומנסה להשמיע את קולה.
"אני מרגישה שהייתה לי שנה נפלאה שכל שחקנית חולמת עליה. לקחתי חלק בשני פרויקטים עצומים שאני מאוד גאה בהם ושמחה עליהם", היא צוהלת. "רוזה היא הדמות הכי מורכבת ועמוקה שנפל בחלקי לשחק, אישה שבאה ממשפחה ענייה ובעקבות נישואיה לגבריאל (מיכאל אלוני, ד"ח) היא נכנסת למשפחת ארמוזה המיוחסת. התחברתי לכמיהה שלה לחום ואהבה, כי היא נשואה לבעל שלא אוהב אותה ולא רואה אותה".
מעניין שגם ונסה כמהה לאהבה מבן זוג שלא אוהב אותה. טייפקאסט?
"לא הייתי אומרת שהן דומות, אולי רק ברצון שלהן לקבל אהבה מבן זוגן. שתיהן לכאורה חלשות, אבל השתדלתי להוציא אותן חזקות ולוחמות: רוזה במקור מאוד כנועה, בעלה בוגד בה ויש לה חיים נורא קשים בתוך המשפחה המיוחסת, אבל הדבר הראשון שאמרתי לבמאי עודד דוידוף היה שאני הולכת לעשות ממנה לוחמת, אישה שנלחמת על המשפחה שלה".
5 צפייה בגלריה
הילה סעדה
הילה סעדה
עם הפנים לאירופה
(צילום: שי פרנקו, סגנון: ראובן כהן)

ומה סוד הקסם של ונסה?
"שהיא אותנטית. אצלה הכל בחוץ והיא לא בוחלת באמצעים. זו דמות שלקחה ממני המון אנרגיה, היא חיה גבוה, תמיד בסערת רגשות. הרבה שואלים אותי אם אני דומה לה, והתשובה היא לא. אני אמנם רגישה ובעלת תעוזה כמוה, אבל בניגוד אליה, אני עושה דברים בטעם".
מה אצלך בקנה לשנת 2022?
"הסרט 'מתחתנת' של הבמאי ערן ב.י אמור לצאת השנה, ואני משחקת בו תפקיד ראשי של בחורה שלקחה את עצמה בידיים והחליטה שהיא לא תלויה יותר באף אחד. אני שמחה לבשר גם שתהיה עונה שנייה ל'מלכת היופי של ירושלים', ובנוסף אני לומדת ספרדית כבר ארבע שנים, יש לי סוכנות במדריד ואני עם הפנים לאירופה. אני חולמת לשחק בסרט של אלמודובר שאני מאוהבת בו קשות. הוא במאי שעושה הרבה כבוד לנשים, בכל הסרטים שלו הוא מציג נשים חזקות, עצמאיות ועמוקות. רק בשבילו אני לומדת ספרדית ואני ממש מייחלת שזה יקרה השנה".
איך הרגשת בצילומים להפקת האופנה?
"שחרור מטורף וכיף לאללה. ניסינו לספר סיפור על אישה חזקה, משוחררת ושמחה, ואני מרגישה שהצלחנו להוציא אותי כזאת. החלטתי שאני מתמסרת וזורמת, ומה שיצא ממני על הסט זה בדיוק אני".
איזה בגד היית לוקחת הביתה אם היית יכולה?
"את החצאית האדומה והסריג בגזרת אוברסייז. קצת מזכיר לי את הצבעוניות של האייטיז, עשור שאני מאוד אוהבת".
5 צפייה בגלריה
הילה סעדה
הילה סעדה
מתחברת לאייטיז
(צילום: שי פרנקו, סגנון: ראובן כהן)

מה את אוהבת ללבוש ביום יום?
"הכל, תלוי מתי. אין אצלי הבדל ממשי בין יום ללילה, מבחינתי אפשר ללבוש הכל כל הזמן. אני לובשת הרבה בייסיק, ג'ינסים, נעלי ספורט וסריגי אוברסייז, אבל אני יכולה פתאום ללבוש חולצת בטן או חליפה. אני מתה על חליפות בשלל צורות, זה פותר הרבה בעיות אאוטפיט. ואני גם מאוד אוהבת שמלות, בעיקר מיני. אני מתה על מיני".
יש מעצבים שאת אוהבת במיוחד?
"בגדול אני אוהבת רשתות וחולה על 'זארה', קונה שם את כל הבייסיק, אבל לובשת גם המון מעצבים ישראלים. אני אוהבת את אלן לוקאש, מעצבת ישראלית מדהימה שהיא גם חברה שלי, את אלון ליבנה, מכתיב אופנה בינלאומי, וגם את שני צימרמן. לפרמיירה של 'להיות איתה' לבשתי שמלה מהממת של רימה רומנו ולפרמיירה של 'מלכת היופי של ירושלים' לבשתי שמלה מושלמת של חנה מרילוס".
5 צפייה בגלריה
הילה סעדה
הילה סעדה
"אני רווקה לוהטת"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: ראובן כהן)

בשנה הבאה תחגגי 40. מלחיץ?
"אני לא מתעסקת בזה, מבחינתי אני רווקה לוהטת. אני נהנית מההווה, מהחופש ומהחירות שלי, ואולי בגלל שאני חיה את החיים שאני אוהבת זה מוסיף לשמחת החיים שלי. אני חיה את החלום, תודה לאל, מאושרת ומחוברת מאוד לעשייה שלי. חוץ מזה, גברים בני 27 מתחילים איתי ואז אני אומרת 'אתה ממש מתוק אבל אין לי מה לעשות איתך'. כולם חושבים שאני ממש צעירה".
ובכל זאת, השעון הביולוגי מתקתק.
"אני רוצה מאוד למצוא אהבה וזוגיות ולבנות בית ומשפחה, למצוא את הגבר הכי שווה בעולם, הכי נכון ומדויק בשבילי, שאוכל להגיד 'וואו, היה שווה לחכות כל כך הרבה זמן בשבילו'. אני רואה ילדים קטנים ונגנבת, אני מתה שיהיה לי ילד משלי ואני יודעת שזה יגיע. בעונה השלישית של 'להיות איתה' ונסה הייתה בהיריון בחודש תשיעי ועפתי על זה. הרגשתי מדהים, כולם אמרו לי שנורא יפה לי היריון. אני מקווה שזה יקרה בקרוב בעזרת השם".
מה את עושה בשביל זה?
"אני עושה השתדלות, מתחילים איתי ברשתות החברתיות או שחברים מכירים לי ומציעים לי, אני נפגשת וזה נחמד ומגניב. אומרים לי 'כשתהיי מוכנה זה יגיע'. בשנים האחרונות עשיתי דרך שאי־אפשר היה לקצר אותה, והיום אני במקום הכי טוב שהייתי עם עצמי אבר. הלב שלי פתוח, עכשיו אני מוכנה, רק שיבוא".

5 צפייה בגלריה
הילה סעדה
הילה סעדה
"הלב שלי פתוח, עכשיו אני מוכנה, רק שיבוא"
(צילום: שי פרנקו, סגנון: ראובן כהן)
מצולמת: הילה סעדה ל"זוהר יעקובסון". הפקה: שרון אלימלך. איפור: מורן מילקי סטויצקי. ע' איפור: ירדן אפלמן. שיער: גיא סמואל ל"לייבל אם". ע' שיער: דולב משה. ע' סטיילינג: דפנה רחום. ע' צלם: עוז שמש
איפה משיגים? בסניפי הרשתות/ אתרים. NUNII, ה' באייר 54 ת"א. ויוי בלאיש, תרצה 17 ת"א. סי קלייר, באתר cclair.com. אלישע אברז'ל, באתר elisha–abargel.com. MICHAL, באתר michalshop.com. מרק קיין, עמנואל – קניון רמת אביב ת"א. שי שלום, טל': 052–2812029
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button