ציפי וילצ'ינסקי. אשפית הפיננסים

האשפית בתחומי ביטוח פנסיה ופיננסים

ציפי וילצ'ינסקי, בעלת סוכנות הביטוח ״וילצ'ינסקי ביטוח, פנסיה ופיננסים״, עוסקת בתחום כבר מעל לשני עשורים. לציפי תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה ולוגיסטיקה מטעם אוניברסיטת "בר אילן", רישיון סוכן ביטוח פנסיוני, רישיון שיווק השקעות והיא סיימה קורס לתכנון פרישה במכללת BDO. לפני פתיחת הסוכנות עבדה ציפי בתפקידים שונים ובכירים בענף הביטוח והפיננסים.

מוגש מטעם ציפי וילצ'ינסקי
פורסם:
"בסוכנות אנחנו מטפלים בכל חתכי האוכלוסייה, מחברות הייטק גדולות ו״צווארון לבן״ ועד לעובדי תעשייה ואוכלוסיות עצמאיים. אנחנו יודעים לתת שירות מקצועי ואמין לכל לקוח, ובעיקר להיות אובייקטיבים מאוד, לעבוד עם כל החברות ולראות את הלקוח ואת הצרכים האישיים שלו ורק שלו".
לפני כמה ימים צוין בארץ ובעולם היום למניעת אלימות נגד נשים. איך זה משפיע עלייך או נוגע לך כאישה?
"כאישה, מתסכל מאוד שבשנת 2021 נשים רבות עדיין חיות בישראל תחת איום וחשש תמידי מבן זוגן, ובמקרים רבים, הן נשארות בשל החשש הכלכלי. חלק מהנשים שחיות תחת אלימות חוות בנוסף לאלימות פיזית, רגשית או מינית, גם אלימות כלכלית. כששילוב כזה קיים ולאישה אין די ביטחון בחוזק הנפשי ובביטחון הכלכלי שלה, גברים רבים מנצלים את זה ורואים בכך חולשה", מסבירה ציפי.
כיצד, לדעתך, ניתן לחזק נשים בתחום זה?
"הבעיה מתחילה עוד במערכת החינוך, מהגיל הרך, ובפירוש גם בחינוך שנשים מקבלות בבתים. נשים חייבות להבין כי העולם הפיננסי הוא עולם שווה לגברים ולנשים כאחד. הבנה וידע פיננסי הם חובה בעולם של היום - לדעת לנהל את חשבון הבנק, להבין את אלטרנטיבות ההשקעה, להכיר אפשרויות להלוואות ועוד. בנוסף, חשוב להבין גם בכל הנוגע לקרנות הפנסיה, לביטוחי המנהלים, לקרנות ההשתלמות ולתוכניות החיסכון של הילדים, כי הכל מושקע, בסופו של דבר, בשוק ההון. "יתר על כן, תוחלת החיים וגיל הפרישה של נשים עולה, וסטטיסטית אנחנו חיות יותר וממשיכות להיות פעילות גם בגילים מבוגרים יותר. כל אישה חייבת ללמוד את הבסיס, ללכת לקורסים או הרצאות ולקרוא עיתונות כלכלית״.
מה מייחד את הסוכנות שלך?
״אצלנו באמת שמים את הלקוח במרכז. זו לא רק סיסמה. אנחנו עובדים עם כל בתי ההשקעות וחברות הביטוח. כיוון שהשוק משתנה, לא כל הפתרונות נמצאים אצל יצרן אחד. חובתנו היא להתאים ללקוח בצורה אופטימלית מוצר פיננסי, פנסיוני או ביטוחי לפי הצורך, ובדרך כלל לשלב כמה מוצרים מכמה יצרנים שונים".אנחנו חושפים בפני הלקוח את כל האופציות הקיימות, ומציידים אותו בכלים תומכי החלטה לבניית תיק אופטימלי שיבטיח את ההווה והעתיד שלו".
האם לקוח יכול להתנהל כיום ללא ליווי של איש מקצוע בתחום הזה?
״חד־משמעית לא! אמנם קיים היום הרבה מידע, שנגיש לכלל הציבור, דבר שהוא לכשעצמו מבורך, כי כך הלקוח מגיע עם ידע מוקדם וממוקד יותר בדרישותיו, אבל יחד עם זאת, יש שינויים רגולטוריים תדירים המשפיעים באופן דרמטי על החוסכים. הכל משתנה; התוכניות, השוק, צורכי הלקוח ובעיקר הרגולציה. לכן יש צורך בשירות מתמשך ומענה ללקוחות. לקוח מנוע מלנהל תיק הוליסטי בראייה רחבה, כאשר אין בידיו את כל המידע".
מה התוכניות שלך לשנה הקרובה?
״להמשיך לגדול ולהתרחב עסקית. בנוסף, השנה התחלנו לצאת בהרצאות לנשים, כדי לתת להן ידע בסיסי במונחים הפיננסיים. ההרצאות יעניקו להן הרבה תבונה וטיפים חכמים על מנת שיבינו את מה שקיים אצלן, ידעו לשאול את הסוכן/ת שמטפל/ת בהן את השאלות החשובות וידעו לנווט בעולם הפיננסי״.
אנחנו מזמינים את כל הנשים לבוא להרצאות האלה, כי זו מתנה שכל אחת חייבת להעניק לעצמה בעולם של היום. לקבלת פרטים על ההרצאה הקרובה שלחי מייל ל: office@wi-ins.co.il ונשלח לך פרטים וטופס הרשמה.

עצות לקראת סוף השנה האזרחית המתקרב ובא:

1. שבו עם איש מקצוע ובדקו את הביטוחים, תוכניות החיסכון, תנאי ההלוואות והתוכניות הפנסיוניות, שכן אנו חיים בעולם דינמי, שבו התנאים משתנים כל הזמן ולכן בדיקה שנתית יכולה להיות שווה הרבה כסף ללקוח. קחו לכם איש מקצוע, שלמו לו, וכך תבטיחו באופן מוחלט את האובייקטיביות שלו.
2. עצמאים, אל תזלזלו בחיסכון הפנסיוני. החיסכון הזה מגלם בתוכו גם הטבות מס ובעיקר דאגה להווה הביטוחי ולעתיד הפנסיוני שלך ושל המשפחה.
3. התרגלו לחסוך, אפילו בקטנה. קיימות אינספור אפשרויות השקעה וגם לחיסכון קטן יש משמעות גדולה.
4. שכירים, בקשו מסוכן/ת הביטוח שלכם להגדיל את ההפקדות שלכם ל־7% בתוכניות הפנסיוניות, כמעט ולא תרגישו את זה בשוטף, אבל לעתיד יש לזה השפעה גדולה (15% ויותר).
5. לימדו את התחום. זה הכסף הכי גדול שרובכם ישקיע אי פעם במשהו. ״נשים חייבות להבין כי העולם הפיננסי הוא עולם שווה לגברים ולנשים כאחד. הבנה וידע פיננסי הם חובה בעולם של היום - לדעת לנהל את חשבון הבנק, להבין אלטרנטיבות השקעה, להכיר אפשרויות להלוואות ועוד״
פנו עוד היום וקבעו פגישה לבדיקת התיק הביטוחי/ פיננסי שלכם. הפנייה הינה לנשים ולגברים כאחד. שלחו למייל office@wi-ins.co.il או לווטסאפ לטלפון: 054-9001061
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button