נועה פרייס ז"ל במפגש האחרון עם דודתה טובי.  "בינואר הקרוב אמורה הייתה להשתחרר, ותכננה לטרוף את עולם"

הבקרית נועה פרייס כתבה להוריה "אני אוהבת אתכם", והקשר אבד לעד

סמל נועה (20) הספיקה לדווח להוריה כי מחבלים פושטים על הבסיס וכי יורים עליהם. דודתה טובי מספרת על המפגש האחרון שלהן | תמונה וזיכרון

פורסם:
סמל נועה פרייס, בת 20, בקרית איסוף יבשתי, מהיישוב הקהילתי מבועים. נפלה בקרב
נועה פרייס, בתם של סיגל וארז, ואחות לאופיר ואייל, הייתה תלמידה מצטיינת ומדריכה בסניף "מרחבים" של תנועת הנוער ״האיחוד החקלאי״. נועה נפלה בקרב מול מחבלים בבסיס נחל עוז, שבו שירתה כבקרית איסוף יבשתי. במהלך ההתקפה הספיקה לדבר עם הוריה, דיווחה כי יש פשיטה של מחבלים על הבסיס, אמרה שיורים עליהם ושמעולם לא אירע שכזה דבר, שלחה הודעות "אני אוהבת אתכם", ואז אבד הקשר איתה.
על התמונה סיפרו חבריה: ״היא צולמה לא מזמן, ביום שישי, 1 בספטמבר. נועה הגיעה לאזור המרכז, כדי לבלות עם חברות. בדרכה חזרה טעתה בדרך, וסיגל, אמה, ביקשה שתיסע לדודה שלה, טובי, שמתגוררת במושב משמר השבעה.
נועה הגיעה לשם בדיוק כשטובי עסקה בהכנות לארוחת שבת. היא הצטרפה להכנות, סיפרה לטובי על מה שקורה לה בצבא, על כמה שחשוב לה התפקיד כבקרית, על האחים שלה ועל התוכניות שלה לעתיד. הן דיברו גם על הבת של טובי - שעומדת להתגייס. טובי הכינה לנועה קפה קר עם חלב סויה, כמו שהיא אהבה. "אלה היו שלוש שעות של ביחד, נועה הייתה כמו קרן של אור שהגיעה אליי הביתה", מספרת טובי. "היא הייתה קורנת ושזופה, מלאת חיים ומאושרת".
"כל מי שפגש את נועה יכול היה לדבר איתה במשך שעות על גבי שעות. היא הייתה אשת שיחה חכמה, שתמיד הצחיקה, שתמיד הייתה עם חיוך. בינואר הקרוב אמורה הייתה להשתחרר, ותכננה לטרוף את עולם: לטייל עם חברה בפריז, לצאת להופעות, לבלות עם חברים. היא ידעה שמתקרב הרגע לרוץ אחרי החלומות שלה. לנצח היא תישאר בלב שלנו".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button