מכונת כביסה קונסטרוקטה

תכירו את מכונת הכביסה הגדולה והחכמה

מכונת הכביסה החדשה של קונסטרוקטה מצוידת בנפח תוף XXL וקיבולת גדולה, אבל זה ממש לא הכול. היא מציעה מערכות אוטומטיות להסרת כתמים קשים במיוחד, תוכנית אדים להפחתת קמטים על הבגד, אפשרות להוסיף פריטים תוך כדי הפעולה ועוד פיצ'רים מתקדמים שעומדים לשדרג פלאים את חוויית הכביסה שלכם

מוגש מטעם קבוצת BSH
פורסם:
ישראלים רבים מחפשים היום מכונות כביסה עם קיבולת גדולה במיוחד. BSH, היבואנית הרשמית של מותג קונסטרוקטה בישראל, זיהתה את הצורך הזה, ובימים אלה משיקה לראשונה מכונת כביסה חדשנית עם טכנולוגיות ופיצ’רים המותאמים לצורכי הקהל הישראלי ומציעים חוויית כביסה מתקדמת ונוחה יותר ועם קיבולת של לא פחות מעשרה קילוגרמים.
למכונת הכביסה החדשה של קונסטרוקטה נפח תוף של 70 ליטר, מהירות סחיטה מרבית של 1,400 סל”ד וצריכת אנרגיה A בתקן האירופי החדש, אבל זה לא הכול.
המכונה מציעה מגוון טכנולוגיות מתקדמות של ניקיון, מהירות והיגיינה מקסימלית, ביניהן:
* Refresh – תוכנית ייעודית לטיפול באדים המפחיתה קמטים בבגדים יבשים ב־23 דקות בלבד וחוסכת זמן יקר של גיהוץ. הטכנולוגיה, שנבדקה והוכחה על ידי אוניברסיטת בון בגרמניה, מפחיתה קמטים בעד חמישה פריטי לבוש יבשים בו זמנית, והם מוכנים ללבישה עם סיום ההפעלה, זאת באמצעות חיישן בקרה מיוחד המחדיר כמות מים אופטימלית לתוף מכונת הכביסה ומייצר תהליך של אידוי. המכונה פועלת באמצעות אדים המרככים את הטקסטיל באופן טבעי, מחליקים ומיישרים את סיבי הבד ומביאים להפחתה של עד 50% מהקמטים.
* Hygiene – תוכנית היגיינית המיועדת להסרה מקסימלית של שאריות סבון לבעלי רגישות מיוחדת. עם המכונה החדשה אין צורך לחשוש מפני גירודים ואדמומיות על העור. המכונה מסירה את שאריות הסבון וכך מונעת גירויים על העור של בני המשפחה.
* באמצעות טכנולוגיית antiStain אפשר להסיר כתמים קשים במיוחד. למשל, אם נסעתם לטיול משפחתי, טיילתם בפארק והילדים שיחקו בדשא ובבוץ וכשחזרתם הביתה גיליתם שיש כתמי דשא על בגדי הילדים מהטיול, בעזרת לחיצה על antiStain תוכלו להסיר בקלות ובפשטות את הכתמים, ללא צורך בחומר מסיר כתמים.
* באמצעות Anti-Vibration המכונה שומרת על יציבות וכך נמנעות הרעידות בזמן הסחיטה. זאת באמצעות מבנה הדפנות המיוחד של המכונה שמגדיל את היציבות ומפחית רעש ורעידות בזמן הפעולה או הסחיטה.
* מכירים את התחושה המתסכלת שהפעלתם את המכונה אבל בסוף מתברר ששכחתם בחוץ בדיוק את החולצה שהילדה צריכה לקרב מגע או את החולצה הכי מרשימה שלכם לפני פגישת עבודה חשובה? עם Reload – מנגנון להוספה או להוצאה של פריטים גם לאחר הפעלת המכונה – תוכלו לפתור את הבעיה בקלות. אז אם החולצה שאתם צריכים בכל זאת נשארה בחוץ, פשוט תוסיפו אותה במהלך פעולת המכונה.
* במכונת הכביסה קיימות גם תוכניות ייעודיות נוספות לבגדי טיולים, תוכנית לניקוי התוף ותוכנית מהירה של כביסה ב־15 או 30 דקות. היא מעוצבת עם לחצני מגע ותצוגת LED ומגיעה עם מנוע BLDC דיגיטלי בעל אחריות מורחבת לעשר שנים. אז תתכוננו, כי חוויית הכביסה שלכם עומדת להשתדרג פלאים.
דוד חקק, מנכ”ל BSH, היבואנית הרשמית של מותגי בוש, סימנס וקונסטרוקטה בישראל, אומר: “אנו גאים להיות החברה שמובילה היום את ענף מוצרי החשמל בישראל עם מוצרים טכנולוגיים, חדשנים ומעוצבים. אחד ממוצרי החשמל הכי מבוקשים ונמכרים בישראל הוא מכונת הכביסה, ואנו מציעים ללקוחותינו מגוון סדרות המתאימות לצרכים של הצרכן הישראלי, החל מקיבולת המכונה ועד פיצ’רים מתקדמים להקלה על מטלות הבית כדי לפנות זמן לדברים החשובים באמת. נמשיך להביא ללקוחותינו את מבחר המוצרים הטוב ביותר בשוק מוצרי החשמל תוך מתן שירות בסטנדרט הגבוה ביותר”.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 שקל, להשיג אצל המשווקים המורשים
באדיבות קונסטרוקטה ישראל

2 צפייה בגלריה
קונסטרוקטה מבצע
קונסטרוקטה מבצע
(צילום: יח"צ חו"ל)


ועכשיו עם הטבה של 5 שנות אחריות ב 99 ₪ בלבד!
4* שנות אחריות ב- 99 ₪, בנוסף לשנת אחריות ע"פ חוק.
בתוקף עד 15.10.23 התשלום יתבצע אצל חברת השירות 2220*.
בכפוף לתקנון באתר קונסטרוקטה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button