נועה קירל

נועה קירל: "אני מחכה לרגע שבו מרגי ואני ניפגש ונדבר פנים מול פנים"

כבר כמה שנים שתחפושת נועה קירל היא בין הנחשקות ביותר בפורים. לכבוד החג פנינו לילדות שהתחפשו לזמרת הכי מצליחה בישראל, וביקשנו מהן לראיין אותה. ויש גם בונוס: קירל עצמה מתכוננת לחגיגות עם כמה מראות לוהטים במיוחד

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: ליה רגב פארן )
חודש אחרי שנועה קירל (אוטוטו בת 21) השתחררה מצה"ל, היא ממשיכה לדהור קדימה. בימים אלה היא מתכננת לנסוע לארצות הברית לפרק זמן ממושך (מאז שחתמה על חוזה עם עם "אטלנטיס רקורדס", חברת התקליטים הגדולה שם, הוציאה שלושה שירים באנגלית). חוץ מזה, יש לה ליין בשמים, ליין משקפיים (בשיתוף סופר־פארם), והיא פרזנטורית של "פקטורי 54" ו"פומה" (וגם שגרירה גלובלית של "פומה"). לאחרונה היא הצטרפה לצילומי העונה השלישית של סדרת הנוער "פלמ"ח", והשבוע עלה קמפיין חדש של yes+ בכיכובה.
7 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל בתחפושת סבנטיז. "נכון שרזיתי והתחטבתי, אבל זה לא שאני עושה דיאטה"
(צילום: שי פרנקו סגנון: איתי בצלאלי)

כבר כמה שנים שתחפושת "נועה קירל" מככבת במצעד התחפושות הנחשקות בפורים. לכבוד החג, פנינו לילדות שהתחפשו לנועה קירל בשנים האחרונות וביקשנו שיפנו אליה שאלות.
7 צפייה בגלריה
מחפושת לנועה קירל
מחפושת לנועה קירל
מימין: טיילור בר, נועה גלעד וגיא קדוש מחופשות לנועה קירל
(צילום: אלבום פרטי)
טיילור בר, בת שבע וחצי מחריש, רוצה לדעת: האם עברת חרם כשהיית ילדה?
"לא עברתי ממש חרם, אבל בתקופה שפרצתי, בכיתה ז', סבלתי מחוסר פרגון. החברות הטובות שלי התרחקו ממני, והתחילו כל מיני דיבורים עליי מאחורי הגב, כמו 'היא חיה בסרט', 'מה היא חושבת את עצמה?'. אחרי שהחברות מהכיתה התרחקו, הידקתי קשרים עם חברות מכיתות גבוהות יותר שהיו איתי בלהקת הריקוד, ועד היום הן חברות שלי. חלקן אפילו הפכו להיות רקדניות בהופעות שלי".
7 צפייה בגלריה
בתחפושת נערת חלל
בתחפושת נערת חלל
בתחפושת נערת חלל. "לא מתכוונת לעבור לארצות־הברית באופן קבוע"
(צילום: שי פרנקו סגנון: איתי בצלאלי)

גאיה קדוש, בת 15 מעכו, תוהה: איזו ביקורת רעה שקיבלת את זוכרת ואיך היא השפיעה עלייך?
"ב־2016, כשאביב גפן שפט ב'דה וויס', הוא אמר שאני 'ג'אנק'. הוא סיפר למירי מסיקה שהוא ראה כמה קטעים שלי ביוטיוב והזדעזע. הייתי אז בת 15 וחצי, ואביב גפן היה זמר שמאוד אהבתי והערכתי. אז כן, ברור שזה פגע בי מאוד".
זה גרם לך להפסיק לאהוב אותו?
"לא. אחרי זה אפילו העליתי ביצוע שלי לשיר שלו לאינסטגרם. כתבתי שהוא בין היוצרים שאני יותר אוהבת ומעריכה".
ואביב הגיב?
"אז לא. אבל לפני כמה חודשים הוא בא לפסטיגל עם הילדים שלו ועשה איתי סלפי מאחורי הקלעים. הוא העלה את התמונה לאינסטגרם וכתב שהוא מתנצל שזלזל בי. מבחינתי זה היה סוג של ניצחון".

7 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
הדבקת היהלומים נמשכה שעתיים
(צילום: שי פרנקו סגנון: שי בצלאלי)

נועה גלעד, בת עשר מגני תקווה, מתעניינת: למה את ומרגי נפרדתם, ומה את יכולה לספר על החבר החדש שלך?
"אני יודעת שהפרידה שלי ושל מרגי העציבה המון ילדות. ראיתי סרטונים של ילדות קטנות שממש בכו מזה. מבחינת הקהל הצעיר שלי היינו כמו שני גיבורים של אגדה, אבל ברור לי שהן יבינו למה נפרדנו כשהן יגדלו. פרידה בגיל הזה היא לא באמת דבר מפתיע, אין הרבה נערות שנשארות עם החבר שלהן מגיל 17".
מרגי סיפר שהוא נפגע מהפרסומת שעשית ל־yes עם הכפיל שלו והוסיף שגם לא התקשרת לעדכן אותו לפני כן, וגם אחרי - כשהיה ברור לך שהוא נפגע – לא התקשרת להתנצל.
"אסור היה לי להתקשר ולעדכן לפני כן, כי הייתי חתומה על הסכם סודיות. מובן שלא תיארתי לעצמי שאלה יהיו ההשלכות. בעיניי זו בסך הכל הייתה פרסומת מצחיקה. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע. אם זה היה מצב הפוך, אני באופן אישי הייתי צוחקת על זה. מצד שני, זה בסדר שכל אחד לוקח דברים לכיוון שלו".
אבל למה לא התקשרת להתנצל בפניו אחרי זה? כשהוא כבר הודה שנפגע?
"כי את הדברים שהייתי רוצה להגיד לו אני מעדיפה לא להגיד בטלפון או בהודעה. יש דברים שאני יכולה ומתכוונת להגיד לו באופן אישי. אני מחכה לרגע שבו ניפגש ונדבר פנים מול פנים. השורה התחתונה היא שאני אוהבת אותו ואכפת לי ממנו".
מה את יכולה לספר על החבר החדש שלך, תומר הכהן?
"דבר ראשון, שהוא מקסים. בנוסף, שהוא בן 22, מתפרנס מדוגמנות ולומד משחק. הכרתי אותו לפני כמה שנים, כשהוא עשה אודישן לסדרה 'כפולה' (שבה השתתפה קירל, י"מ). הוא לא התקבל, אבל כבר אז חשבתי שיש לו המון פוטנציאל. כשעבדתי על Bad Little Thing, הקליפ הבינלאומי השני שלי, חשבתי שהוא יכול להתאים. הצעתי אותו לבמאי, והוא הסכים איתי. מאז, זה לאט־לאט התפתח בינינו. היום אנחנו כבר ארבעה חודשים יחד, אני נורא אוהבת אותו, הוא אוהב אותי, ומאוד כיף לנו ביחד".
איך הקריירה שלך בארצות־הברית תשפיע על הקשר?
"אני לא מתכוונת לעבור לארצות־הברית באופן קבוע. התוכנית היא לשהות חצי מהזמן שם וחצי פה. כשאהיה שם, הוא יבוא לבקר אותי. אני בטוחה שנסתדר".
"אני לא רואה את עצמי עוזבת את הבית של ההורים בקרוב. גם בעתיד אני חושבת שאבנה יחידת דיור ואגור לידם"
תומר גר לבד ואת עדיין גרה אצל ההורים. את חושבת לעבור לגור איתו?
"אני ממש לא רואה את עצמי עוזבת את הבית של ההורים בקרוב. קשה לי לדמיין את עצמי בלעדיהם. גם בעתיד אני חושבת שפשוט אבנה יחידת דיור ואמשיך לגור לידם. אמא שלי יודעת את זה. כשיהיו לי ילדים אני בונה עליה שתעזור לי".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
בתחפושת בוקרת. "מתאמנת בין ארבע לחמש פעמים בשבוע"
(צילום: שי פרנקו צילום: איתי בצלאלי)
ושאלה מהמערכת: בדיוק לפני שנה קיבלת את פרס "שינוי אידיאל היופי" ונראה שעכשיו את דווקא מנסה להתאים את עצמך לאידיאל המוכר.
"נכון שרזיתי והתחטבתי, אבל זה לא שאני עושה דיאטה. חלק מזה נובע משינוי תזונה. אני מקפידה לאכול בריא יותר, להפחית בג'אנק פוד. אבל מה שבעיקר תרם לשינוי הוא כושר גופני. זה קרה אחרי שהעליתי הילוך בקריירה והרגשתי שזה חיוני מאוד לעבודה שלי. אני צריכה להחזיק הופעות שלמות שבהן אני רוקדת ושרה, וזה דורש הרבה כוח פיזי וסבולת לב־ריאה. לפני שנתיים התחלתי אימונים אינטנסיביים. אני מתאמנת בין ארבע לחמש פעמים בשבוע, משלבת אימוני כוח, אירובי ופילאטיס מכשירים".
7 צפייה בגלריה
נועה קירל בקמפייין yes
נועה קירל בקמפייין yes
קירל בקמפיין החדש ל- yes+
(צילום: אייל נבו)
וכל זה לא קשור לעובדה שאת מכוונת לקריירה בינלאומית ומעוניינת בלוק מסוים?
"ברור שזה קשור. בחו"ל אין זמרת שלא מתאמנת. מן הסתם זה קשור גם לנראות. אבל מה שחשוב הוא שהשינוי נעשה באופן בריא. לשמחתי, אני גם מאוד נהנית מזה, כי אני מאוד אוהבת ספורט. חוץ מזה, צריך לזכור שהתחלתי כשהייתי ילדה ולכן החזות שלי הייתה בהתאם. היו לי בייבי פייס, היו חילופי הורמונים. היום אני כבר לא ילדה".
הריאיון המלא עם נועה קירל מתפרסם בגיליון "לאשה", השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button