קולקציית הספורט של רשת ליה לונדון

זה (לא) רק ספורט

החלטת לעשות ספורט? כמובן שאת זקוקה למלתחה חדשה שתאיץ לך את הדופק! אבל לפני שאת קונה, אפילו לפני הנעליים, את חייבת להצטייד בחזיית ספורט מעולה, שאותה תוכלי למצוא בליה לונדון, הרשת המומחית להלבשה תחתונה

מוגש מטעם רשת ליה לונדון
פורסם:
בואי נעשה לך את זה קצר: חזיית ספורט נכונה, המותאמת לך אישית בליה לונדון, יכולה לחסוך לך כאבי גב וסימני מתיחה ולעשות את ההבדל בין להתעמל בכיף שלך לבין לפרוש עוד לפני שהתחלת.
ועכשיו בואי נדבר על זה: יש דבר אחד שהעולם, לא משנה מה יקרה, לא יוכל לעצור אותנו מלעשות – וזה ספורט. אפילו בסגר המוקפד ביותר תוכלי לעשות ספורט.
וזה כדאי לך. מחקרים רבים מוכיחים שפעילות ספורטיבית היא התרופה להרבה דברים: לבריאות, לנפש ולזמן האיכות שלנו עם עצמנו. הפעילות שומרת עלינו נפשית וגופנית. כבר ראינו איך הספורט גרם לכל כך הרבה אנשים להבין את עצמם, לתעל את הכעסים שלהם למקומות טובים יותר, לשחרר אנרגיות ואגרסיות וליהנות מזמן איכות עם עצמם.

הרבה אנשים יחשבו שמטרת הספורט היא לעצב ולחטב את הגוף שלנו או לסייע בתהליך הרזיה, אך זה לא רק לשם כך. לפעילויות השונות יש יתרונות נוספים, גם אם את לא תרדי במשקל כמו שרצית. הספורט מתניע את המערכות שלנו, מזרים את הדם, מחזק את השרירים, מסייע במניעה או בשיפור של כולסטרול וסוכרת, ויש לו עוד הרבה יתרונות.
טוב, אז הבנת, כדאי לעשות ספורט. עכשיו בואי נדבר על החלק הכיפי: מה תלבשי בעודך עושה ספורט? זה לא רק בשביל היופי. לביגוד הספורט שלנו יש השפעה על אופן האימון ואפילו על הצד הבריאותי/פיזי שלנו.
חזיית ספורט טובה היא הדוגמה האולטימטיבית.
הרבה נשים מעדיפות להתאמן עם גוזיית ספורט, אך הן לא מבינות את המשמעות הנלווית ואת הנזק שנעשה לחזה שלהן. בזמן קפיצה, ריצה או אימון החזה יוצר עומס רב בין היתר על הגב. לאחר תקופה ממושכת ללא חזייה טובה ותומכת יופיעו כאבי גב ובמקביל סימני מתיחה בחזה (במיוחד אם נרד במשקל). לשימוש בחזייה לא נכונה ואי מתן תמיכה לחזה בזמן האימון יש "תרומה" לבעיה. אז מה עושים? הנה העצות שלנו שיעזרו לך לבחור את החזייה שהכי מתאימה לך.

4 צפייה בגלריה
קולקציית הספורט של רשת ליה לונדון
קולקציית הספורט של רשת ליה לונדון
קולקציית הספורט של רשת ליה לונדון

הטיפים שלנו לבחירת חזיית ספורט טובה


• חזיית ספורט טובה צריכה להחזיק את החזה קרוב לגוף, כך שגם בזמן תנועה הוא לא יזוז ובכך גם ישפר את הביצועים שלך וגם ימנע סימני מתיחה או כאבי גב מיותרים.
• שימי לב שהיקף החזייה יושב צמוד לגוף, אך לא צמוד מדי, כך שלא יחנוק אותך בזמן האימון. התמיכה לחזה צריכה לבוא מההיקף ולא מהכתפיות.
• כשאת רוכשת חזיית ספורט במטרה לרזות שימי לב שהיא ניתנת להקטנה במספר מידות בהיקף, כדי שלא תצטרכי לרכוש חזייה חדשה כל תקופה...
• שימי לב שהכתפיות מתכווננות, כדי שיתמכו בחזה שלך וירימו אותו למצב מתוח והדוק.
• הקפידי על קאפים ללא תיפורים כדי למנוע גירויים בפטמה בזמן האימון. אם תתעסקי כל הזמן בסידור החזייה, האימון שלך ייפגע ולא תשיגי את האפקטיביות שעליה את עמלה קשה.
• חשוב להקפיד, במיוחד בחום הישראלי, על בד מנדף זיעה, ואם הוא מכיל סיבי כסף אנטי בקטריאליים – עוד יותר טוב!
• אם יש לך חזה כבד ואת רוצה תמיכה נוספת, חפשי חזיית ספורט הניתנת לסגירת X בגב, כך שתשמור עלייך זקופה בזמן האימון ותפחית את העומס שנוצר בזמן כיפוף.


חזיית הספורט SONIC FREYA נחקרה באוניברסיטת פורטסמות' באנגליה והוכחה מדעית ככזאת המונעת סימני מתיחה בחזה גם בזמן פעילות אירובית. בנוסף, היא התמודדה בטקס פרסי הלנז'רי בלונדון בקטגוריית חזיית הספורט הטובה ביותר. לחזייה זו ניתן למצוא כ-40 מידות שונות, כדי שכל אחת תוכל למצוא את המידה המדויקת שלה לאימון הטוב ביותר בלי להתפשר.
מחירים: חזייה, 300-270 שקל; טייץ, 200 שקל
  • להשיג בלעדית ברשת ליה לונדון או באמצעות מחלקת הזמנות בווטסאפ: 052-7717165
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button