תהילה סימן טוב, אולריך רו ובנם דניאל. "אנחנו מדברים על חתונה ואני מקווה שהיא לא תסתיים בגירושים, כי לא אמצא עורך דין הורס כמוהו"

סיפור (לא) מהסרטים: התאהבתי בעורך הדין שטיפל לי בגירושים, ועכשיו אנחנו יחד

זה קרה לשרלוט מ"סקס והעיר הגדולה" וזה קורה, מתברר, גם בחיים עצמם. הנה שני הסיפורים של תהילה ואולירך ולימור ויבגני ושלגמרי אפשר לעשות מהם סרט

פורסם:
כמה פעמים יצא לכן לצפות בקומדיה רומנטית הוליוודית עם סיפור אהבה שנראה בלתי אפשרי ולהגיד מיד עם עליית הכתוביות "נו טוב, דברים כאלה קורים רק בסרטים"?
לתהילה סימן טוב זה קרה על אמת, כולל כל המרכיבים הדרושים: גיבור חכם, מוצלח ויפה תואר, אבל גם קר ומתנשא, גיבורה חיננית בעיצומו של משבר אישי, יחסי אהבה־שנאה, צלע שלישית, ואם זה לא מספיק - הסיפור שלה אפילו דובר אנגלית! מה שם הסרט, אתן שואלות? ובכן, שם אפשרי: "כך הפכתי לבת הזוג של עורך הדין שטיפל לי בגירושים".

האזינו לכתבה. הוקלט על ידי הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה – המרכז לתרבות מונגשת

סימן טוב (27), בעלת חברה לשיווק דיגיטלי, נולדה בניו־יורק לאב ישראלי ולאם אמריקאית. כשהייתה בת ארבע עלתה עם משפחתה לישראל. אחרי שסיימה תיכון, קיבלה פטור מהצבא ("עקב אלרגיה לביצים") ועברה לדרום אפריקה (שם גרה אחותה הגדולה עם בעלה). היא נרשמה ללימודי עיצוב אופנה ביוהנסבורג, התאהבה בגבר דרום אפריקאי ונישאה לו בגיל 21.
תהילה סימן טוב: "פתאום הגיע בחור חתיך עם חליפה, שיער בלונדיני ועיניים ירוקות ואמר לי: 'בואי איתי לחדר ישיבות'. הייתי בטוחה שההורס הזה הוא סטודנט שעוזר לאולריך המבוגר"
אחרי שנה וחצי עלו בה מחשבות להתגרש. "הגרוש שלי הוא בחור טוב", היא אומרת, "אבל הייתי מאוד צעירה כשהכרנו, וככל שעבר הזמן לא הרגשתי שיש לנו הרבה במשותף וגם לא שאני רוצה להביא איתו ילדים. אבל פחדתי להתגרש כי חייתי במדינה זרה, הייתי צעירה מאוד ולא ידעתי מה הזכויות שלי, ובמיוחד מה זה אומר לגבי ויזת השהיה שלי בדרום אפריקה. חברה טובה שלי התייעצה עם עורכת דין שעובדת איתה. היא אמרה לי: 'תקשיבי, דיברתי איתה והיא אמרה שתלכי לעורך דין בשם אולריך רו. אל תדאגי בעניין התשלום. הוא כרגע לא יגבה ממך כסף. היא דיברה איתו והוא יודע מי את'".
וככה מתחילה העלילה שלנו. המלצה: תכינו פופקורן...

"דמיינתי עורך דין זקן ושמן"

סימן טוב שלחה לאותו אולריך הודעה בטלפון עם בקשה לתיאום פגישה. "לא הייתה תמונה שלו בווטסאפ, רק הלוגו של המשרד" היא מדווחת. "אבל לפי השם הגרמני הכבד דמיינתי שמדובר בעורך דין זקן ושמן. הגעתי למשרדים בלחץ, כי בעלי עוד לא ידע מזה כלום. כשנכנסתי, קיבלה אותי מזכירה חייכנית שאמרה לי להמתין עד שאולריך יגיע. פתאום הגיע בחור חתיך עם חליפה, שיער בלונדיני ועיניים ירוקות ואמר לי: 'בואי איתי לחדר ישיבות'. הייתי בטוחה שההורס הזה הוא סטודנט שעוזר לאולריך המבוגר. רק שאז הוא התיישב, פתח יומן ואמר, 'אוקיי, דברי'. אמרתי לו, 'אנחנו לא מחכים לאולריך?'. הוא אמר, 'אני אולריך'".
מצחיק.
"התחלתי להסמיק, התקשיתי לדבר. בראש שלי אמרתי, 'די תהילה, תתאפסי על עצמך. את כאן בעניין רציני! אסור לך לפלרטט, את אישה נשואה! תנסי לא לחשוב על הפנים המהממות שלו ועל הגוף ההורס שלו'. אבל עד כמה שניסיתי לדבר בצורה עניינית, רק עניין אותי לדעת בן כמה הוא ואם הוא רווק. תוך כדי גם ניסיתי להוציא ממנו פרטים. אמרתי לו, 'אתה יודע איך זה חיי נישואים, אתה נשוי?', ואז הוא ענה 'לא, אני לא נשוי' (אמרתי לעצמי בלב 'ייייה'). אחרי הפגישה נכנסתי מיד לפייסבוק שלו. ככה הבנתי שהוא בן 35. היום הוא בן 38".

5 צפייה בגלריה
תהילה סימן טוב, אולריך רו ובנם דניאל
תהילה סימן טוב, אולריך רו ובנם דניאל
"הוא לא התלהב ולא פלרטט איתי בכלל". תהילה, אולריך והבן דניאל
(צילום: אלבום פרטי)

זה בטח הוסיף על הרצון שלך להתגרש.
"לא אשקר. אנשים לפני גירושים תמיד חוששים ותוהים 'מה יהיה הלאה? האם אמצא מישהו אחר? האם יש בכלל רווקים שווים?'. ואני זוכרת שאמרתי לעצמי, 'הנה, יש רווקים שהם גם מצליחים וגם נראים כמוהו!'. רציתי כבר לסיים את הפגישה כדי שאוכל לחפש עליו מידע ברשת. בעיקר לראות אם יש לו חברה".
וגם הוא התלהב ממך באותה מידה?
"זה הקאץ'. הוא לא התלהב ולא פלרטט איתי בכלל! היה לי מאוד קשה עם זה. לאורך כל הפגישה הוא היה מאוד קורקטי ובסוף סיכם אותה בצורה הכי קרה שיש. הוא אמר, 'אוקיי, רשמתי הכל. מבחינתי אני יכול לשלוח כבר מחר לבעלך את בקשת הגירושים. אבל נראה שאת עדיין לא סגורה במאה אחוז. יש לך את המספר שלי. ביום שאת מרגישה שאת מוכנה, תשלחי לי את המייל שלו. אבל עד אז אני לא רוצה לשמוע ממך. אני לא אוהב לבזבז זמן. אני לא עובד סוציאלי'".
קשוח.
"אבל כל כך חתיך. אחרי הפגישה חזרתי למשרד ואמרתי לחברות שלי: 'תקשיבו, אתן לא מאמינות עם מי נפגשתי עכשיו'. הן ראו אותי כולי קורנת ואמרו, 'מה קרה? היית מאוד עצובה לפני הפגישה. אמרת שהחיים מגיעים לסופם', אמרתי להן, 'בואו תראו', ואז נכנסתי לאינסטגרם ולפייסבוק והראיתי להן תמונות שלו. כולן נמסו. רק שאז גם ראיתי שיש לו חברה. ולא סתם: אחת סופר יפהפייה שהיא גם עיתונאית מפורסמת. אמרתי, 'באסה, הלך עליי. היה נחמד לחלום קצת'. ניחמתי את עצמי שהוא מקצועי מאוד, שהוא לא לקח ממני כסף ושיהיה לי במי להיעזר ברגע שאחליט סופית להתגרש'.
תהילה סימן טוב: "אנשים לפני גירושים תמיד חוששים 'האם אמצא מישהו אחר? האם יש בכלל רווקים שווים?'. ואני זוכרת שאמרתי לעצמי: 'הנה, יש רווקים שהם גם מצליחים וגם נראים כמוהו!"
"ככה חלפו עוד כמה חודשים, ויום אחד ראיתי אותו מופיע בחדשות בטלוויזיה. התברר שהוא מופיע בערוצי התקשורת בכל פעם שצריך לפרשן איזה תיק משפטי גדול. חשבתי: 'בכלל בליגה אחרת ממני. אין לי שום סיכוי'".
אז איך זה התקדם?
"כעבור חצי שנה החלטתי להתגרש סופית. התקשרתי אליו, אמרתי לו שאני בשלה ונתתי לו את המייל של בעלי. הליכי הגירושים נמשכו כחודשיים, עד שהגיע היום שאולריך אמר לי לבוא למשרד לחתום על המסמכים הסופיים. הפעם החלטתי לא לעשות את הטעות שעשיתי בפעם הראשונה, כשהגעתי עם ג'ינס וטי־שירט לכבוד אולריך הזקן. הפעם דפקתי שמלה, איפור, שיער".
וזה עבד? הוא סוף־סוף הוקסם ממך?
"ממש לא. הרגשתי פתטית. הוא שוב היה קר וענייני והגיש לי את המסמכים לחתימה. אחרי שחתמתי התחלתי לבכות והוא הסתכל עליי במבט של 'מה לעזאזל נסגר עם הבחורה הזאת?', ואני התחלתי לדבר בלי פילטר. אמרתי, 'אבל אולריך, מי ירצה לצאת איתי עכשיו שאני גרושה? לפני כן הייתי צעירה, רווקה, אבל עכשיו?'. הוספתי: 'אין לך חברים שנראים כמוך? רופאים או עורכי דין שירצו לצאת איתי?'. הוא הסתכל עליי בהלם ואמר, 'תהילה, קחי לך קצת זמן, ואני בטוח שיהיה בסדר'. אמרתי לו, 'טוב, לך קל להגיד. יש לך חברה ואתה מאושר'. וככה בעצם חשפתי בפניו שבדקתי את הסטטוס שלו. הוא אמר לי, 'תשמעי, אני לא פסיכולוג, אבל בסוף יהיה טוב', הוביל אותי לדלת ואמר לי 'ביי'".
וואו.
"כן, יצא מה זה זבל. כעבור כמה חודשים הייתה לי בעיה משפטית אחרת. בינתיים עוד לא שילמתי לו, כי סיכמנו שאשלם לו רק אחרי שאקבל סכום כסף שנקבע בהסכם הגירושים. התקשרתי אליו בבקשה שיעזור לי גם במקרה הזה. הוא היה ממש קצר רוח ולא נחמד. הוא אמר שהוא נורא עסוק, שפתח משרד משלו ואין לו זמן למשחקים ומעשי צדקה. הוא אמר לי, 'אם את זקוקה לעזרה שלי, את מוזמנת להתקשר למזכירה שלי, לקבוע איתה פגישת ייעוץ, לשלם את הסכום המבוקש עבור ייעוץ ואני אעזור לך. אבל אני לא עוזר סתם ככה'. אמרתי לעצמי, 'איזה מניאק'. ניחמתי את עצמי שטוב שזה קרה ושראיתי את הצד הזה שלו ואמרתי, 'הוא כבר לא כזה חתיך בעיניי. יאללה, שילך'".

"הוא פנה אליי רק אחרי שהגירושים הושלמו"

אתן בטח שואלות את עצמכן: אז איך זה שהם ביחד? הנה מגיע הטוויסט. "ארבעה חודשים אחרי זה הגעתי לביקור בישראל והעליתי תמונות לאינסטגרם", מספרת תהילה. "פתאום קיבלתי ממנו הודעה באינסטגרם: 'מה, חזרת לישראל?', נכנסתי ללחץ. חשבתי, 'בטח הוא חושב שברחתי ולא שילמתי לו'. עניתי לו שאני רק בביקור וחוזרת לדרום אפריקה בעוד שבוע. הוא ענה לי, 'אוקיי, כשתחזרי שווה לך לבוא לביקור במשרדים החדשים שלי'. חשבתי שהוא מנסה לרמוז לי בצורה יפה שאביא לו את הכסף, ועניתי שכשאחזור אצור איתו קשר. כשחזרתי כתבתי לו לוואטסאפ שאני ביוהנסבורג ושיודיע לי מתי נוח שאבוא למשרד, ואז קיבלתי הודעה שזה כבר לא הטלפון של אולריך. בגלל שהוא עזב את המשרד הוא החליף נייד. שלחתי לו הודעה באיסנטגרם: 'אתה חייב לי בגדול. לא עדכנת שהחלפת מספר. עשיתי פדיחה ושלחתי הודעה למישהו אחר'. הוא ענה: 'אין בעיה, אני אפצה אותך. בואי תפגשי אותי מחר בשבע בערב במסעדה...'".
מה?
"גם אני לא הבנתי מאיפה זה בא ולא היה ברור לי מה הוא רוצה - את הכסף או דייט? אבל קבעתי איתו למסעדה. כשצעדתי לקראתו אני זוכרת שחשבתי שהוא רק נהיה עוד יותר חתיך. החלטתי שאני לא יכולה יותר לתהות. אמרתי לו, 'אולריך, זה דייט או שזה בגלל שאני חייבת לך כסף?'. הוא חייך ואמר, 'לא, לא. זה ממש לא הכסף. עליו כבר ויתרתי. תמיד חשבתי שאת יפה, מקסימה וחמודה'. אמרתי לו, 'אבל לפי האינסטגרם יש לך חברה'. הוא אמר, 'נפרדנו לפני חודשיים'. וזהו, מאז אנחנו כמעט שלוש שנים ביחד. חצי שנה אחרי זה עברנו לגור ביחד, והיום אנחנו הורים לתינוק בן שנה וחצי".
רגע, אז למה הוא היה כל כך לא נחמד?
"כמובן ששאלתי אותו על זה אחרי שהתחלנו לצאת. הוא אמר שהייתה לו חברה וכשהוא במערכת יחסים הוא לא מפלרטט עם אף אחת ושבגלל שהייתי לקוחה שלו, היה לו חשוב להישאר מקצועי. הוא פנה אליי רק אחרי שהזוגיות שלו נגמרה והגירושים שלי כבר הושלמו והוא לא ייצג אותי יותר".
"אנחנו מדברים על חתונה ואני מקווה שהיא לא תסתיים בגירושים, כי לא אמצא עורך דין הורס כמוהו"
למה לא התחתנתם?
"עשינו הסכם זוגי, ובזכות הילד המשותף אנחנו מרגישים נשואים לכל דבר. אנחנו מדברים על חתונה ואני מאוד מקווה שהיא לא תסתיים בגירושים. אני די בטוחה שלא אמצא עוד עורך דין הורס כמוהו".

"חשבתי: מה זה הדבר היפה שנכנס לי למשרד?"

הסיפור של תהילה ואולריך התרחש בדרום אפריקה, אבל גם אצלנו זה קורה. סיפור מפורסם כזה הוא של אורנה גאון, אשתו לשעבר של יהורם גאון. ב־1986 היא התגרשה מהזמר המפורסם וזמן מה לאחר מכן נישאה לעורך דין זרח רוזנבלום, שייצג אותה במשפט הגירושים. השניים נישאו והביאו לעולם ילד משותף (היום בן 27). אמנם בפברואר האחרון הם הודיעו על גירושים, אבל 35 שנה ביחד בהחלט לא הולכות ברגל.
ויש גם מקרים שבהם האישה היא עורכת הדין שייצגה את הגבר. זה למשל המקרה של לימור פסטרנאק (39), מנהריה, עורכת דין לדיני משפחה ממשרד עו"ד פסטרנאק את סבחה. זה שלוש שנים שהיא נמצאת בזוגיות עם יבגני פוליאקוב (38), איש היי־טק ואב לילד בן תשע, שאותו הכירה אחרי ששכר את שירותיה בהליך גירושיו.

5 צפייה בגלריה
לימור פסטרנאק ויבגני פוליאקוב
לימור פסטרנאק ויבגני פוליאקוב
לימור פסטרנאק ויבגני פוליאקוב. "לא נתתי לעצמי להגיע למקומות שהיו עשויים לייצר בעיות"
(צילום: גיל נחושתן)

פסטרנאק, אמא לשתיים (שמונה, חמש), התגרשה בעצמה לפני ארבע שנים. "אחרי שהתגרשתי בכלל לא רציתי זוגיות", היא מתוודה. "הייתי 15 שנה עם בעלי לשעבר. הגירושים הותירו בי משקעים ולא חיפשתי קשר רציני, וקשר עם לקוח פוטנציאלי לא עלה על הפרק. אנשים שבאים אליי למשרד מגיעים במצב מאוד עדין. הכל נורא טרי ולא מגובש אצלם. ובעיקר זה לא אתי".
אז איך זה בכל זאת קרה?
"יום אחד ישב אצלי לקוח. הוא כבר היה יחסית ותיק והרגיש חופשי לדבר איתי בצורה חברית. פתאום הוא אמר, 'וואי לימור, יש לי בול מישהו שיושב עלייך. קוראים לו יבגני. הוא מותק של בחור, אתם ממש מתאימים. כמוך, הוא גר בנהריה. הוא בדיוק מתחיל תהליך גירושים, אז נתתי לו את הטלפון שלך'. בצורה הכי מנומסת שלי אמרתי לו, 'תשחרר ממני', כשבראש חשבתי, 'מה נסגר? מאיפה לך בכלל לדעת מה הטעם שלי בגברים? רוצה להביא לי לקוח, תביא. אבל מה נראה לך שפתחת פה משרד שידוכים?'".
אבל לפחות הביא לקוח.
"כן. כמה ימים אחרי זה השותפה שלי אמרה לי שאותו יבגני התקשר, והיא קבעה לו פגישה עם שתינו ביום ראשון. רצה הגורל שביום חמישי פגשתי אמא של חברה שעובדת בבנק. ומה אותה אמא אומרת לי? 'תגידי לימור, את לא יוצאת עם גברים שמתגרשים אצלך? פגשתי היום בחור מה זה חמוד בבנק, הוא מתגרש ובא לסגור חשבונות'. ואז היא אמרה את השם שלו. אמרתי לה: 'איזה קטע. יש לי פגישה איתו ביום ראשון'".
בשלב הזה יבגני מצטרף לשיחה ואומר בשעשוע, "כנראה שיש רק יבגני אחד בנהריה".
יבגני, איך אתה שמעת לראשונה על לימור?
"סיפרתי לחבר טוב שאני עומד להתגרש. הוא הכיר לי את גיסו, שהיה גם בהליכים. הגיס היה הלקוח של לימור והוא המליץ עליה בחום. אבל איתי הוא לא שיחק את השדכן. הוא רק אמר שהיא עורכת דין תותחית".
ספרו על הרגע שבו נפגשתם.
לימור: "הדבר הראשון שחשבתי היה, 'וואו, מה זה הדבר היפה הזה שנכנס לי עכשיו למשרד'. הוא היה גבוה, מסוקס, צעד בהליכה מלאת ביטחון. כשהוא יצא שנייה מהחדר אמרתי לשותפה שלי, 'תחזיקי אותי חזק'".
אבל היית צריכה להישאר מקצועית.
"בדיוק. מהר הדחקתי את כל המחשבות. לא חשפתי לרגע מה אני מרגישה. סיכמנו שכר טרחה, החתמנו אותו על חוזה ויצאנו לדרך. למרות שזה לא היה פשוט, ככל שהמשכנו בהליך, יבגני עוד יותר מצא חן בעיניי. נורא אהבתי את הדברים שהוא בחר לשים עליהם דגש. כשאת רואה איך בן אדם מתגרש, את למעשה רואה את כל הצדדים באישיות שלו. למרות שהוא היה פגוע, הוא לא נתן לעצמו לפעול מכעס. הכי חשוב היה לו לשמור על הילד שלו והכי פחות עניין אותו כסף. גם כשפרסתי בפניו את האופציות שלו מבחינת מזונות הוא בחר לשלם מזונות מאוד גבוהים שלא משקפים את מה שמקובל בפסיקה. זה משהו שדיבר אליי כאדם, כאישה וכגרושה".
יבגני פוליאקוב: "כשראיתי את לימור חשבתי 'איזו פצצה'. כשהתחלנו לדבר, מאוד התרשמתי מהמקצועיות שלה וזה בכלל הדליק אותי. מה שכן, בעוד שהיא ידעה מה הסטטוס שלי, אני הנחתי שהיא נשואה"
יבגני: "כשראיתי את לימור חשבתי, 'איזו פצצה'. כשהתחלנו לדבר, מאוד התרשמתי מהמקצועיות שלה, וזה בכלל הדליק אותי. מה שכן, בעוד שהיא ידעה מה הסטטוס שלי, אני לא ידעתי מה הסטטוס שלה. הנחתי שהיא נשואה. אני זוכר שאפילו חשבתי, 'איפשהו ישנו גבר בר מזל'".

"היה לי ברור שהיא הולכת לפי הספר"

זה לקח עוד חודש וחצי עד שיבגני הבין שהיא גרושה. "התכתבנו בווטסאפ", הוא מספר. "היא עזרה לי בכל מיני עניינים מבחינה מקצועית, ואז היא כתבה: 'מהניסיון שלי כדאי ש...'. חייכתי לעצמי אבל לא עשיתי שום צעד. כבר לפי ההתרשמות הראשונית שלי ממנה הבנתי שהיא מאוד מקצועית. היה לי ברור שהיא הולכת לפי הספר, שהיא לא הייתה נותנת לדבר כזה לקרות".
לימור, לעורך דין אסור לצאת עם לקוח?
"זה אסור מבחינה אתית, ועל אחת וכמה כשמדובר בייצוג של דיני משפחה, כי כשאת צריכה לפרוס בפניו את האופציות המשפטיות, את עלולה לעשות זאת ממניעים לא נקיים. כלומר, למשוך לכיוון מסוים שאולי ישרת אותך הלאה אם את רואה עתיד ביניכם. בגלל זה לא נתתי לעצמי להגיע למקומות שהיו עשויים ליצור בעיות. למשל, חודשיים אחרי שהכרנו, יבגני טס לאמסטרדם. כשהוא חזר הוא אמר לי שהוא קנה לי מתנה והציע שאבוא אליו הביתה לקחת אותה. סירבתי מיד".
יבגני: "אני חייב לציין שלא עמדה מאחורי זה כוונה רומנטית. זה היה לגמרי לאות תודה. בדיוק כמו שקניתי מתנה לרופא שניתח אותי. הצעתי לה לבוא אליי הביתה, כי שנינו גרים בנהריה ונראה לי יותר פשוט מלנסוע במיוחד למשרד שלה, שנמצא בקריות".

איך בכל זאת הפכתם לזוג?
לימור: "הליכי הגירושים של יבגני נמשכו חצי שנה. לקראת הסוף, אחרי שההסכם כבר היה מוכן וסגור, הוא שאל, 'מתי אני מזמין אותך לבירה או לקפה?'. אמרתי לו שכשהכל יסתיים. בשלב הזה, אחרי שכבר היה הסכם חתום, נתתי לרגשות שלי קצת להשתחרר. מעבר למשיכה, כבר פיתחתי כלפיו חיבה. כמובן שהרגשתי שגם הוא מרגיש משהו, אבל ידעתי שחייבים לחכות עוד קצת כדי לבדוק אם באמת יכול להיות משהו בינינו".
לימור פסטרנאק: "לקראת הסוף, אחרי שההסכם כבר היה מוכן וסגור, הוא שאל 'מתי אני מזמין אותך לבירה או לקפה?'. אמרתי לו שכשהכל יסתיים. בשלב הזה, אחרי שכבר היה הסכם חתום, נתתי לרגשות שלי קצת להשתחרר"
יבגני: "אחרי שקיבלתי את הגט כתבתי לה ערב אחד: 'את באה לבירה?' ולשמחתי היא הסכימה. עדיין לא הייתי בטוח אם זה הולך להיות דייט או משהו חברי. אבל בהחלט קיוויתי".
לימור: "גם אני לא ידעתי מה יקרה אבל מיד היה בינינו קליק מטורף. ככל שדיברנו ונפתחנו, גילינו עוד ועוד מכנים משותפים. שלושה שבועות אחרי זה כבר יצאנו לסוף שבוע באילת. לפני שנה וחצי עברנו לגור ביחד".
מה עם חתונה?
"אין לנו כוונות כאלה. אבל עשינו הסכם מסודר".
מה תייעצי לעורכי דין שמפתחים רגשות כלפי הלקוח?
"לשמור על אתיקה. לזכור שלפני הכל הוא לקוח ולא בן זוג פוטנציאלי. אם תוך כדי התהליך היא או הוא מרגישים שהם לא יכולים להדחיק את הרגשות ומעוניינים להוציא אותם לפועל, הם לגמרי רשאים לעבור לפן הרומנטי. אבל לפני כן עליהם למסור את הטיפול בתיק למישהו אחר".

סיפור מהסרטים

מעריצי "סקס והעיר הגדולה" ודאי יזכרו שהנישואים של שרלוט יורק והארי גולדנבלט נולדו כתוצאה מהנישואים הקודמים שלה: הארי היה עורך הדין שייצג אותה בתביעת הגירושים שלה נגד בעלה הראשון טריי מקדוגל.

5 צפייה בגלריה
קריסטין דייוויס ואיוון הנדלר בסרט "סקס והעיר הגדולה 2"
קריסטין דייוויס ואיוון הנדלר בסרט "סקס והעיר הגדולה 2"
קריסטין דייוויס ואיוון הנדלר בסרט "סקס והעיר הגדולה 2"
(יח"צ)

בקומדיה הקולנועית "אכזריות בלתי נסבלת" ג'ורג' קלוני מגלם עורך דין שמייצג את בעלה העשיר של קתרין זיטה־ג'ונס ומשאיר אותה בחוסר כל. בסוף השניים, כמובן, מתאהבים.

5 צפייה בגלריה
ג'ורג' קלוני וקתרין זיטה-ג'ונס ב"אכזריות בלתי נסבלת"
ג'ורג' קלוני וקתרין זיטה-ג'ונס ב"אכזריות בלתי נסבלת"
קלוני וזיטה־ג'ונס ב"אכזריות בלתי נסבלת"
(צילום: Melinda Sue Gordon, Universal Studios)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button