מה שבטוח - לפנינו עוד שנה מאתגרת

מהפכה? רפורמה? בחירות? האסטרולוגים משוכנעים שתשפ"ד תהיה עוד יותר סוערת

מי היא השרה שתוביל לרעידת אדמה פוליטית באפריל? האמנם נתניהו ייאלץ לפרוש? בפני איזו מלחמה יעמוד יאיר לפיד? בתום שנה מטלטלת ודרמטית הלכנו אל שני אסטרולוגים ונומרולוגית אחת, בתקווה לקבל מהם תחזית אופטימית ומרגיעה, וחזרנו עם צרור אזהרות והבטחות שנשמור ונבדוק לאורך השנה

פורסם:
אחרי כשנה של תהפוכות, מאבקים והתנגשויות שסופם לא נראה באופק, תשפ"ד מתחילה עם סימני שאלה רבים. כדי להפוך לפחות חלק מהם לסימני קריאה אנחנו נעזרים במי שיודעים לקרוא את המפה מנקודות מבט שונות משל האדם הרגיל: הנומרולוגית אופירה אבירם, האסטרולוג תומר מקורי והאסטרולוגית מיה פרץ.
שאלנו אותם על אנשים המככבים היום בפוליטיקה הישראלית ועל גורלה של ישראל. כל אחד מהם חקר בנסתרות: אבירם - במספרים ובתאריכי הלידה, מקורי ופרץ - בגרמי השמיים, בהסתמך על מפת הכוכבים והמזלות האישיים.

בנימין נתניהו

נולד ב־21 באוקטובר 1949, מזל מאזניים
7 צפייה בגלריה
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו
בנימין נתניהו. ייאלץ לפרוש?
(צילום: אלכס קולומויסקי)
תומר מקורי: "המצב הבריאותי שלו ימשיך להיות בעייתי, בייחוד לקראת אוקטובר־נובמבר ועד ינואר. לפי מצב הכוכבים, הוא נחלש פיזית ומכאן גם הכוח הפוליטי שלו נחלש בהדרגה. הקריירה הפוליטית שלו עלולה להסתיים עד אפריל. נתניהו מסמל את עידן המנהיגים הישנים, ואנחנו נראה שלאט ובהדרגה ההנהגה הישנה תעבור מהעולם - לא רק בישראל. דרך המחאות שיהיו בשנתיים הקרובות ייוולדו מנהיגים חדשים".
גם הנומרולוגיה, על פי אופירה אבירם, צופה לנתניהו קדנציה קצרה בגלל מצבו הבריאותי. "נתניהו ינסה להיטיב עם העם בנושא יוקר המחיה. המזל מלווה אותו תמיד, ובדרך כלל בדקה ה־90 הכול מסתדר לו. הפעם הוא ייאלץ לפרוש בגלל בעיות בריאותיות".

בנימין (בני) גנץ

נולד ב־9 ביוני 1959, מזל תאומים
7 צפייה בגלריה
בני גנץ
בני גנץ
בני גנץ. הכרזה פוליטית באוקטובר?
(צילום: יאיר שגיא)
מקורי: "הכוכבים של גנץ זוהרים מאוד בחודשים הקרובים. הכוח שלו ילך ויתחזק. יופיטר, כוכב ההצלחה, נמצא בבית הקריירה שלו. באפריל הוא יפגוש את אורנוס, כוכב המהפכות, האומץ וההפתעות. זו אנרגיה שתזניק אותו - הסיכויים שלו להיות ראש ממשלה יעלו. הוא מסמל את הפוליטיקה החדשה. באוקטובר הוא יֵצא בהכרזה פוליטית: או ממשלת אחדות עם נתניהו או שיעשה שינוי במפלגה שלו ויצרף דור צעיר של פוליטיקאים שנולדו דרך המחאות".
אבירם מחזקת: "גנץ מאמין בעשייה ובעצמו. יש לו סיכוי גדול להיות ראש הממשלה הבא".

יאיר לפיד

נולד ב־5 בנובמבר 1963, מזל עקרב
7 צפייה בגלריה
יאיר לפיד
יאיר לפיד
יאיר לפיד. לא יהיה שוב ראש הממשלה?
(צילום: אביגיל עוזי)


אבירם: "לפיד הוא אדם שמיישם כל רעיון שלו. הוא טוטלי, בעל ערכים גבוהים ונחוש. השנה נראה את לפיד מתון וזהיר יותר. הוא יצטרך להתגבר על מחסומים, אבל אני לא רואה אותו שוב כראש ממשלה. ניתנה לו הזדמנות והיא התמוססה. לעומת זאת, תהיה לו שמחה במישור המשפחתי: באביב הוא יהפוך לסבא".
מקורי מחזק: "לפיד לא יהיה שוב ראש ממשלה. הוא אדם עם תכונות של שליטה וכוח, אבל מונע מנקמנות ומרגשות עבר שאינו משחרר. הוא ממשיך להנהיג את מפלגתו, אבל מאוקטובר עד אפריל יהיו שם דרמות, אולי עם אישה שתתמודד נגדו. זה יביא לכאוס במפלגה".

יריב לוין

נולד ב־22 ביוני 1969, מזל סרטן
7 צפייה בגלריה
יריב לוין
יריב לוין
יריב לוין
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אבירם: "לוין מונע מהרצון להיות מנהיג. יש לו נטייה לפרויקטים גדולים, אבל הוא רואה את כל הפרטים הקטנים. הרפורמה שהוא מוביל תצא לפועל. ביוני הוא ייכנס לשנה של התחזקות וכוח, שבה יחליף זמנית את נתניהו, אבל רק עד הבחירות".
גם מקורי רואה את הרפורמה המשפטית מתממשת: "לוין הוא מהדור החדש של הפוליטיקאים שנוצרים עם המחאות. אם ילמד לשחרר את העבר, לשחרר דפוסי מחשבה ויהיה גמיש, הוא יכול להצליח בליכוד. בסוף מרץ־תחילת אפריל צפויה התחלה משמעותית בקריירה שלו והתהליך לוקח אותו עד פברואר 2026. אולי יקים מפלגה משלו ואולי יגיע להישג משמעותי מאוד בליכוד עקב אירועים שקורים לנתניהו או למפלגה. אם לא יתגמש, הדברים יתמוססו לו".

איתמר בן גביר

נולד ב־6 במאי 1976, מזל שור
7 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מקורי: "בן גביר הוא מסוג הפוליטיקאים החדשים אבל עם השקפת עולם ישנה. אם לא יבין שהעולם משתנה, הוא לא יצליח לקדם את החזון שלו. מצב הכוכבים שלו (ירח במרס, שבתאי בסרטן) מראה שמשימה כזו תקשה עליו, כי הוא תמיד יתגעגע למה שהיה פעם. בין אוקטובר לאפריל נראה שתהיה לו הפסקה מהפוליטיקה - אולי יפוטר כי גנץ יחבור לנתניהו או שהממשלה תיפול או שאנשים ממפלגתו יֵצאו נגדו. נראה שהוא לא יסיים את הקדנציה".
אבירם: "מפת לידתו של בן גביר מראה על אדם דרמטי עם נפש סוערת, שאינו מצליח למצוא את דרך האמצע ולחבר בין העולמות. ב־2024 ירגיש לבד במערכה. בספטמבר ואוקטובר 2024 ילך וייחלש ויסיים את תפקידו באכזבה. זו תהיה הכהונה האחרונה שלו בממשלה".

מדינת ישראל

נולדה ב־14 במאי 1948, מזל שור
לפי אבירם, הממשלה הנוכחית לא תחזיק קדנציה שלמה. "הרבה מאבקים יערערו את העם. בעקבות המתח יחולו שינויים בין אוקטובר לפברואר שאחריו. צפויות בעיות מכל כיוון".
מקורי: "בחודשים הקרובים ייצמד אל השמש של מדינת ישראל לראשונה אורנוס - כוכב המהפכות, השינויים המהירים וההפתעות. זה יקרה שוב רק בעוד 86 שנה. השינוי שישראל תעבור עצום ומשמעותי - גם בהנהגה וגם בנו כעם. באפריל יהיה שינוי גדול בהנהגה - אולי הממשלה תיפול בגלל אישה מהליכוד.
"צורתנו כעם תשתנה כבר מינואר. בשנים הקרובות נראה את צה"ל משתנה ועובר מצבא העם לצבא של שכירי חרב. המחאות יתעצמו בינואר ויפצלו את העם לשניים".
תחזית לא פשוטה, אך עם אופק אופטימי יותר מספקת לנו האסטרולוגית מיה פרץ: "קשה להתעלם משילוב הכוכבים הבעייתי. מבחינה אסטרולוגית זה שילוב טראומטי שמטלטל את המפה האישית של המדינה - שילוב של כוכבים קיצוניים שמכניס סיטואציות קיצוניות להתמודדות היומיומית שלנו. עיקר ההתרחשויות כאן הן בינינו ובין עצמנו. זה יוצר תחושה של משבר אמון, אובדן תחושת הביטחון, עימותים, הסתה ופילוג. המסגרות שאמורות לספק ביטחון מתערערות. עולה השאלה - איך ממשיכים מכאן?
"הרצון והניסיון ליצור מערכת ערכית השונה מהנורמה הקיימת נתקלים בהתנגדויות ובקשיים להגיע לקונצנזוס, וזה יימשך עד 2024. אנרגיית הכוכבים במפה האישית של מדינת ישראל מדגישה שקיים סיכוי לחימום הגזרה הביטחונית ולמבצעים נוספים עד אפריל. האלימות והפיגועים יימשכו עד 2026. מבחינה כלכלית, האנרגיה הקיימת שהובילה לאינפלציה, לעליית הריבית ולהאמרת המחירים תימשך עד אפריל־מאי - אז תיכנס אנרגיה חיובית שתמתן את המצב הקיים.
"כוכב אורנוס שמשפיע על שינויים קרדינליים, התחלות חדשות ויצירת מבנה ארגוני חדש, נכנס למפה האישית של המדינה באפריל ויתחזק מיוני לתוך אוגוסט.
בעקבות זאת צפוי ארגון מחדש במבנה הממשלה העכשווית על ידי בחירות או שינוי במבנה הממשלה הקיימת. בהשפעתו יחל תהליך של שינוי המצב הנוכחי: ממאבק של כל צד לשמור על האמת הפנימית שלו בכל מחיר, נעבור לדינמיקה של התפכחות והבנה שאין דרך אחרת מלבד הסכמה. יבינו שהמצב הנוכחי מוביל לדרך ללא מוצא, וזה יוביל לחישוב מסלול מחדש, שייצר סובלנות הדדית לקבלת ההבדלים וויתור על המאבק. למציאות תיכנס אווירת שיתוף פעולה ותקווה. לפנינו עוד שנה מאתגרת לפני החזרה לשפיות המיוחלת".

ארצות־הברית

נולדה ב־4 ביולי 1776, מזל סרטן
שאלנו את תומר מקורי, שניבא אצלנו בעבר את ניצחונו המפתיע של דונלד טראמפ על הילרי קלינטון, מי יהיה הנשיא הבא של ארצות־הברית. לדבריו, "הנושא המשפטי יעסיק מאוד את טראמפ. אוקטובר יביא גילויים חדשים, ובמשפט שלו יתגלו סודות עליו ועל משפחתו. אם ירוץ לנשיאות לא ינצח ויירד מהמפה הפוליטית לצמיתות.
7 צפייה בגלריה
קמלה האריס
קמלה האריס
קמלה האריס
(צילום: Jacquelyn Martin ,AP)
"אצל ג'ו ביידן, בן מזל עקרב, רב הנסתר על הגלוי. הכוכבים מצביעים על מצב בריאותי לא פשוט באוקטובר. אבל אם יצליח לשמור על רמה בריאותית נאותה עד אפריל, ימשיך לכהונה נוספת. הוא ינצח בבחירות לנשיאות, אבל לא יסיים את הכהונה. סגניתו, קמלה האריס, תהיה הנשיאה החדשה. ארצות־הברית תקבל לראשונה נשיאה אישה, מה שיתחיל תקופה שבה נשים ינהלו את העולם".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button