עמית ביטון. "אני לא משתמשת בפילטרים ומבקשת שלא ירטשו אותי"

"תלתלים זה עולם ויש להם רצון משלהם"

לרגל יום התלתלים הישראל שחל היום (כן, יש כזה יום) בדקנו עם הדוגמנית ויוצרת התוכן עמית ביטון איזה יחס בדיוק השיער שלה מקבל

פורסם:
"תלתלים זה עולם ויש להם רצון משלהם", אומרת הדוגמנית ויוצרת התוכן עמית ביטון. "קודם כול חשוב שתהיה תספורת טובה. אני משתדלת לחפוף גג פעמיים בשבוע ולא משתמשת במרכך. אני מחליפה שמפו כל הזמן וגם מסכה ורצוי שתהיה טבעית. מסתרקת רק במקלחת כשהשיער רטוב עם מסכה. סוחטת מים מהשיער ומכווצת את התלתלים. בדרך כלל אני לא שמה חומר בכלל, וכשיש לי כוח מייבשת בדיפיוזר. אם אני שמה חומר זה חמר לשיער שהבאתי מ-CVS כשהייתי בארצות־הברית. כשהוא "נופל" במהלך היום אני משתמשת במסרק נפח להחיות אותו.
עוד כתבות טיפוח בלאשה

איפה את עושה את קניות הביוטי שלך?
בדרך כלל כשאני טסה לאבא שלי בארצות־הברית אני עוצרת בספורה ועושה קנייה גדולה של המותגים שאני אוהבת. אני לא מזמינה באינטרנט, כי אני אוהבת ללכת לחנות ולבחור את המוצרים כמו בחנות ממתקים.

איך את מתאפרת ביומיום ואיך לאירועים מיוחדים?
ביומיום אני לא תמיד מתאפרת, תלוי כמה זמן יש לי בבוקר. אני עושה את שגרת הטיפוח שלי וזה מספיק לי. לאירועים מיוחדים הנשק הסודי שלי הוא מברשת קטנה עם זווית וצללית כהה שאני עושה איתה אייליינר קטן.
איפור לפני השינה - מסירה תמיד או למי יש כוח?
אני רוצה לומר שתמיד כי זה באמת ממש חשוב והעור שלי מאותת לי כשאני לא מנקה את הפנים לפני השינה. אבל יש לילות שאני מתרסקת במיטה וקמה בבוקר ומפצה עם פילינג ומסכת חמר.
מהי עצת הטיפוח הכי גרועה שקיבלת?
אמרו לי שבגלל שיש לי עור שומני אני לא יכולה להשתמש בשמנים לפנים. אני יכולה, הם פשוט צריכים להיות איכותיים ורצוי שיהיו טבעיים.
מה המוצר הכי מיותר שקנית?
פריימרים למיניהם. זו עוד שכבה של חומר על הפנים שאף פעם לא ראיתי בזכותה הבדל משמעותי באיפור.
את מרטשת תמונות או משאירה נטורל?
אני לא משתמשת בפילטרים או בריטוש אף פעם ומבקשת שלא ירטשו אותי בימי צילום כשזה מתאפשר.
אילו שלושה מוצרים תמיד זרוקים לך בתיק?
מברשת לניפוח תלתלים של FIFI, ליפסטיק של מאק ופודרה של שארלוט טילבורי.
איך נראית שגרת הטיפוח שלך?
בבוקר אני שמה סרום טבעי לאיזון העור, קרם פנים, ושותה הרבה מים. בערב אני משתמשת בשמן להסרת איפור, סבון פנים טבעי וסרום לילה אנטי־אייג'ינג. אני משתדלת בכל ערב לעבור על הפנים עם אבן גוואשה (זה יותר לנפש מאשר לגוף) והכי כיף כשהיא קרה.
עם איזה גון לק את כרגע?
בדרך כלל אני בלי לק. אני חלק פעיל מהמאבק לשחרור הציפורן, והפסקתי לעשות ג'ל לפני כמה חודשים. אני מורחת את הקרמים שלי מסביב לקוטיקולה במהלך שגרת הטיפוח, וזה שומר על הציפורניים רעננות.
מהו טיפ הביוטי הכי שווה שלך?
ניקוי כפול. להוריד את האיפור עם שמן/מסיר איפור ולשטוף פנים אחר כך עם סבון. זה שינה לי את העור.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button