השבת מראה צעיר ורענן, בקלות ובהתאמה אישית.

אמנות הפיסול: כל מה שצריך לדעת על מתיחת פנים

לא עוד שבועות של החלמה, כאבים וציפייה מורטת עצבים לתוצאות. ד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, מציגה חידושים טכנולוגיים להשבת מראה צעיר ורענן, בקלות ובהתאמה אישית. "אנחנו בפתחו של עידן חדש", היא אומרת

מוגש מטעם ד"ר הולנדר
מוגש מטעם ד"ר הולנדר
פורסם:


גם גנטיקה משובחת ככל שתהיה לא יכולה לעצור את סימני הגיל. אבל האם הפתרון הוא בהכרח ניתוח דרסטי? לגמרי לא.
"היום אנחנו בעידן חדש של ניתוחי פנים", אומרת ד"ר ליאורה הולנדר, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית. "מדובר בניתוחים ממוקדים וקטנים. הבשורה שהם בעצם מותאמים אישית לכל אדם. אלה לא אותם ניתוחים גדולים ורחבים שהיו בעבר עם חתכים גדולים וזמן החלמה משמעותי. ולא פחות חשוב - התוצאה טבעית לחלוטין ובעצם לא ניכר שהאדם עבר ניתוח. מבחינתי המחמאה הגדולה ביותר היא שנשים אומרות לי שאף אחד לא שם לב שהן עברו ניתוח.
5 צפייה בגלריה
ד"ר ליאורה הולנדר
ד"ר ליאורה הולנדר
"ד"ר הולנדר בראה אותי מחדש". רותי אסא, עברה ניתוח מיניליפט והזרקות
(צילום: ד"ר ליאורה הולנדר )
"ניתוח למתיחת פנים מיועד לנשים ולגברים הסובלים מעור עייף, רפוי ולא גמיש. הניתוח משיב לעור את הגמישות והחיות בלי לפגוע במימיקה ובמראה הטבעי. עד כמה מדובר בניתוח שונה מניתוחי הפנים שאנחנו זוכרים מהעבר ניתן ללמוד מכך שהניתוח מתבצע בהרדמה מקומית או מלאה לפי בחירת המטופלים. למחרת הניתוח משוחררים הביתה, וההחלמה יכולה להימשך בין שבוע לשבועיים. והתוצאה הסופית? מראה רענן, צעיר וטבעי ללא צלקות נראות לעין.
מה את אומרת לאישה שחוששת ממתיחת פנים?
"בעבר ניתוחי הפנים היו גדולים ורדיקליים. נדרשו חתכים עמוקים ונוצרו צלקות בעור. היום יש הרבה יותר אפשרויות. כדי להגיע לתוצאה אסתטית וטבעית יש להתאים את הניתוח לפנים, למבנה שלהם, לתהליך ההזדקנות שלהם ולמימיקות האופייניות. מטרת הניתוח להסיר עודפי עור, להשיב נפחים ולתקן את צניחת כיסי השומן. ניתוחי פנים היום יכולים להשיג תוצאה טבעית ורעננה שלא מסגירה שעשית משהו".
5 צפייה בגלריה
ד"ר ליאורה הולנדר
ד"ר ליאורה הולנדר
"זה אחד הניתוחים המוצלחים". סוזי כהן, עברה ניתוח עפעפיים עליונות והזרקות
(צילום: ד"ר ליאורה הולנדר )
על איזה ניתוח את ממליצה?
"הניתוח מותאם באופן אישי לכל אחד על פי מבנה פניו, ובהתאם לתהליך ההתבגרות שלו. ככלל, אני דוגלת בניתוחים מינימליים הממוקדים בפתרון הבעיה עצמה. ניתוחים אלה מאפשרים קבלת תוצאה טבעית המשמרת את מבנה הפנים של המטופל.
למשל: מטופל שסובל מדלדול באזור קו הלסת והצוואר יעבור ניתוח אך ורק באזור זה, עם חתך נסתר מאחורי האוזן. מדובר בניתוח שמשאיר צלקת מינימלית, כרוך בהחלמה מהירה ומשאיר את הפנים רעננים וטבעיים".

לא רוצה ניתוח? יש פתרון גם לך!

"אני מציעה לך פיסול פנים, שזה למעשה מתיחת פנים ללא ניתוח. היום אנחנו מבינים את תהליך ההתבגרות, וזה לאו דווקא היווצרות של קמטים, אלא קריסה של הפנים מטה. בטכניקה הזאת ניתן להגדיר מחדש את מסגרת הפנים - לייצר הרמה של כל האלמנטים שצנחו, כאשר הדבר המשמעותי ביותר הוא הגדרה של קו הלסת. ברגע שאנחנו מחטבים את קו הלסת והסנטר, אוטומטית הבן אדם נראה טוב יותר. למעשה הגדרה של קו הלסת ומסגרת הפנים יותר משמעותית מטיפול בקמט, כי קצת קמט זה חוקי. אפילו טבעי ונכון שיש קצת קמטים".
5 צפייה בגלריה
ד"ר ליאורה הולנדר
ד"ר ליאורה הולנדר
"בטכניקה הזאת ניתן להגדיר מחדש את מסגרת הפנים"
(צילום: ד"ר ליאורה הולנדר )

לא להתפשר על טיב המילוי

ברגע שהחלטת על טיפול לפיסול הפנים והצערה באמצעות חומרי הזרקה חשוב גם לדעת לא להתפשר על טיב חומר המילוי: "יש לנו מגוון חומרי מילוי, ולכל אזור אני מתאימה את הסמיכות המתאימה לו. לדוגמה, כשאני רוצה להגדיר את קו הלסת בצורה טובה, אני אשתמש בחומר מילוי סמיך מאוד כמו סטילאז' XL או XXL ".
"זה חומר בעל יכולת הרמה", ד"ר הולנדר מוסיפה. "בנוסף, הוא לא סופח נוזלים ומעניק מראה טבעי ללא נפיחויות מיותרות".
אילו אזורים בפנים ניתנים לפיסול באמצעות חומצה היאלורונית?
"היופי בטיפול הזה הוא שניתן לטפל בכל אזור שמצריך טיפול, אך הכי משמעותי הוא קו הלסת. היום ניתן לפסל את קו הלסת ולייצר הגדרה מחודשת שלה, דבר המאפשר את דחיית הניתוח הפלסטי. גם אזור הגבות והשליש העליון של הפנים חשובים ומאבדים נפח בתהליך ההזדקנות, דבר המקנה לפנים מראה עייף ועצוב. באמצעות פיסול עם חומצה היאלורונית אנחנו מרימים אותם לגובה הנכון, ולאזור הרקות שבו נוצרים שקעים עם הזמן אנחנו משיבים את הנפח שאבד. זה למעשה מה שמחזיר את המראה החטוב, הצעיר והרענן".
5 צפייה בגלריה
ד"ר ליאורה הולנדר
ד"ר ליאורה הולנדר
"הטיפולים מייצרים שינוי פנימי דרמטי בבן האדם"
(צילום: ד"ר ליאורה הולנדר )
איך מתבצע ההליך?
"התהליך אינו 'זבנג וגמרנו', אלא מתבצע בשלבים. אמנם יש שמגיעים ובפעם אחת מסיימים את כל הנדרש, אבל יש שיגיעו פעמיים עד שלוש להשלמת התהליך. לאחר מכן, פעם בשנה נדרשת תחזוקה. גם חשוב מאוד שהתוצאה תהיה טבעית. לצערנו אנו רואים הגזמה בחלק מהטיפולים מהסוג הזה, וחשוב להדגיש שלפעמים פחות זה יותר. לי מאוד חשוב לשמור על מבנה הפנים של המטופל, ולכן חשובה מאוד התאמה אישית של פיסול הפנים למבנה פני המטופל"
מה משך ההחלמה מפיסול פנים?
"לפיסול פנים אין בעצם החלמה, זו פעולה שמתבצעת במרפאה. אנשים מגיעים אפילו בהפסקת הצהריים וחוזרים לפעילות.
"הטיפולים מייצרים שינוי פנימי דרמטי בבן האדם. כשאנחנו מרגישים טוב עם איך שאנחנו נראים, זה משליך על כל ההתנהגות שלנו, על מה שאנחנו מקרינים כלפי חוץ, והבטחון שלנו עולה. אני שומעת בלי סוף נשים ששואלות אותי: "'איך לא עשיתי את זה קודם?'"
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button