אז והיום: רותי בר בשער לאשה

"לא התבלבלתי מעולם הזוהר": "פארה פוסט הישראלית" חוגגת 65

רותי בר מתגוררת כבר עשרים שנה במיאמי, עוסקת בנדל"ן וסבתא לחמישה נכדים. אבל לרגע אחד בגיל 23, הפכה לפארה פוסט הישראלית וכיכבה על שער לאשה. כמו שאומרים, בעזרת השיער

פורסם:
1980: רותי בר, בת 23, נשואה ואם לילדה קטנה, זוכה בתחרות "פארה פוסט הישראלית". אמנם רק במשך עונה אחת מתוך חמש, ב־1976־1977, הופיעה השחקנית פארה פוסט בסדרה "המלאכיות של צ'רלי", אבל זה (ועוד כמה הופעות אורח בהמשך) הספיק כדי להפוך את התסרוקת שלה למבוקשת בעולם כולו. ברוח הטרנד נערכה גם אצלנו תחרות לבחירת "פארה פוסט הישראלית".
היום: רותי, בת 65, מתגוררת כבר 20 שנה במיאמי, נשואה ("לאותו אחד"), אם לשלושה וסבתא לחמישה. הכוכבוּת, מתברר, לא זרה לה: בר שירתה בלהקת פיקוד דרום לצד נתן דטנר, נתן נתנזון ואחרים ("מוזיקה הייתה אצלי תמיד בדם, כשאני מגיעה ארצה, אנחנו נפגשים"). אחרי השחרור נישאה וניהלה עם בעלה עסקים שונים. כיום הם עוסקים בנדל"ן.
מה את זוכרת מהתחרות?
"הייתה פרסומת של 'אשל קוסמטיקס', יבואן המותג 'פברז'ה', והם חיפשו מישהי שדומה לפארה פוסט. כולם אמרו לי שאני חייבת ללכת. התחרות התקיימה במלון הילטון בתל־אביב, והגיע אליה במאי אמריקאי שעבד עם פארה פוסט. כשאני נכנסתי הוא זרק את העט ואמר: 'לא יעזור לאף אחד מכם, זו תהיה רק היא', וזה למרות שהיו שם כמה מפורסמות שחשבו שהן ייבחרו. אחרי הזכייה נפגשתי עם פארה פוסט עצמה ויש לנו תמונות יחד. כפרס, לקחו אותי לשבוע בפריז במלון משגע ועשו לי טיול מהמם, היה ממש כיף. אחרי שחזרתי ארצה חזרתי לשגרה".
את מתגעגעת לימים ההם?
"לא, זו הייתה תקופה יפה, וכאמא לילדה קטנה זה היה שינוי מרענן. לא התבלבלתי מעולם הזוהר. המשכתי הלאה. אני רואה הכל בצורה חיובית ושמחה תמיד עם מה שיש".
2 צפייה בגלריה
רותי בר עם פארה פוסט המקורית, בטקס ההכתרה בישראל
רותי בר עם פארה פוסט המקורית, בטקס ההכתרה בישראל
רותי בר עם פארה פוסט המקורית, בטקס ההכתרה בישראל
(צילום: יוסי רוט)
שמרת את השער?
"כן, השער ממוסגר ועומד על שידה בבית. זה זיכרון יפה. אם מישהו שואל, אני שמחה לספר. אני מתגאה בכל מה שעשיתי".
גלי לנו מהסוד שלך לשיער כה חזק ויפה?
"אני אוכלת בריא ומשתדלת לשמור על עצמי, אבל אני חושבת שזה פשוט גנטיקה. גם לילדים שלי יש שיער עבה. בזמנו היו לי ערימות של שיער. כשהייתי עושה פן במספרה, שניים־שלושה ספרים היו מייבשים לי את השיער יחד".

רוצות עוד שערים מרתקים?
היכנסו לאתר החדש תוכלו למצוא בו אלפי שערים שיצאו מאז 1947, להיזכר בצילומים בלתי נשכחים, לראות איך נראו כוכבות אהובות לאורך השנים ולגלות מי הופיעה על השער בשבוע שבו נולדתן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button