Pharmup. רשת הפארם חדשה והמהפכנית

רעידת אדמה בעולם רשתות הפארם

בימים אלה נכנסת לישראל רשת פארם חדשה ומהפכנית, Pharmup, שתעניק לקהל לקוחותיה את סל הקניות הזול ביותר בתחום. לרשת יש אתר שבו ניתן לרכוש מוצרי טיפוח ויופי מקצועיים לצד מוצרי פארם לצריכה משפחתית. חנות הקונספט הראשונה תיפתח בפתח תקווה, וזו רק ההתחלה

מוגש מטעם Pharmup
פורסם:
בימים אלה נכנסת לישראל רשת פארם חדשה ומהפכנית, Pharmup, שתעניק לקהל לקוחותיה את סל הקניות הזול ביותר בתחום. לרשת יש אתר אונליין בשם Pharmup Online שבו ניתן לרכוש מוצרי טיפוח ויופי מקצועיים – שעד היום נמכרו רק במספרות, אצל הקוסמטיקאיות ובמכונים מקצועיים – לצד מוצרי פארם לצריכה משפחתית בשוטף. חנות הקונספט הראשונה של Pharmup תיפתח בפתח תקווה, שתהיה המבשרת הראשונה לרשת מרכזי טיפוח ויופי עם חוויית קנייה ותמהיל טיפולים שונים מכל מה שהכרנו עד כה. מרכזי היופי יהיו בפריסה ארצית, ומעבר לרכישת המוצרים ינגישו לכל אישה את כל מה שהיא צריכה כדי להיות יפה ומטופחת תמיד.


מי עומד מאחורי המיזם החדש הזה?
אביאל עמאר, איש עסקים ירושלמי וזכיין של ארבע חנויות "זול סטוק", שלוש מתוכן בירושלים.
אילו מוצרים נמכרים באתר ובחנויות?
5,000 מוצרי פארם לצריכה שוטפת לכל המשפחה – לנשים, גברים, ילדים, ותינוקות, וזה כולל קוסמטיקה, בישום, טואלטיקה, חומרי צריכה וניקיון, עם דגש על מוצרי תינוקות וחיתולים. בעצם הכל, אפילו מוצרים לגיל השלישי. החברה מבטיחה כי מגוון המוצרים רק ילך ויגדל עם הזמן.
לאחרונה אנו עדים לכניסתן של כמה רשתות פארם חדשות המכריזות שהן הזולות ביותר. במה Pharmup שונה מהמתחרים?
Pharmup אינה עוד רשת למכירת מוצרי פארם, ו־Pharmup Online אינו עוד אתר מכירתי, כי אם ביחד הם מייצרים קונספט חדש המהווה מהפכה בתחום, קונספט ייחודי שסובב כולו סביב הלקוח.
המטרה אינה להתחרות ברשתות הפארם הקיימות, כי אם להביא חוויית קנייה חדשה ובמחירים הזולים ביותר. זאת בנוסף למבצעים נקודתיים והטבות ללקוחות VIP.
התחייבות הרשת היא לסל המוצרים הזול ביותר לא בכל רגע נתון, כי אם באופן קבוע ולאורך כל השנה, ולא להתחרות ברשתות האחרות במבצעים נקודתיים. רכישה קבועה של משפחה לאורך זמן תוכיח כי סל המוצרים של Pharmup הוא הזול ביותר.
4 צפייה בגלריה
Pharmup
Pharmup
חוויית קנייה חדשה ובמחירים הזולים ביותר
(צילום: יח"צ)

אילו מוצרים לדוגמה הם במחירים זולים במיוחד?
משחת שיניים "קולגייט" עולה רק 5 שקלים. בקבוקים לתינוק של המותג "מאם" עולים 26.90 שקלים לעומת 39.90 שקלים אצל המתחרים. הבשמים המובילים והנחשקים ביותר, כמו הבושם של המעצב נרסיסו רודריגז עלה ב־ Pharmup 230 שקלים לעומת 400 שקלים ברשתות האחרות ואף יותר וכמובן, יש עוד דוגמאות רבות.
איך מתבצע תהליך הרכישה באונליין?
תהליך הרכישה באונליין בקישור הזה הוא קל ויעיל. אין צורך להירשם, אין תנאים מקדימים כלשהם, כל שצריך לעשות הוא שלוש פעולות וזהו: כניסה לאתר, הזמנה וקבלת המוצרים כמה שיותר מהר.
מה עלות המשלוח?
קיימת אפשרות למשלוח לכל חלקי הארץ, ורכישה של מוצרים בסך כולל של 299.90 שקלים מעניקה משלוח חינם. אם לא מגיעים לסכום, המשלוח יעלה 19 שקלים בלבד, מחיר נמוך במיוחד עבור שליחות עד פתח הבית.
האם יהיה אפשר להחזיר מוצרים שנקנו באתר?
מוצרי פארם שונים מהזמנות של נעליים או ביגוד למשל, שבהם יכולות להיות בעיות של גדלים או סוגי בד. אנשים מכירים ויודעים בדיוק אילו מוצרים הם מזמינים. ובכל זאת, אם תהיה בעיה, היא תיפתר לשביעות רצונו של הלקוח.
האתר הוא שילוב מנצח של מחיר אטרקטיבי, שירות אדיב וקבלה מהירה של המוצרים.

4 צפייה בגלריה
Pharmup
Pharmup
הבשמים המובילים והנחשקים ביותר
(צילום: יח"צ)

מה מיוחד בחנויות הקונספט החדשות? האם יהיה אפשר למצוא שם פעילויות נוספות מעבר לרכישת מוצרים בזול?
תמהיל המוצרים מקורו מעולם הפארם, אולם רשת Pharmup שונה מהרשתות האחרות בשלוש נקודות מרכזיות:
• בניגוד לרשתות הקיימות בשוק, ב־Pharmup, בנוסף למוצרים השוטפים, ניתן לרכוש מוצרים מקצועיים שבדרך כלל היה אפשר להשיגם רק אצל קוסמטיקאיות, מעצבי שיער ואנשי מקצוע – לדוגמה, מוצרי שיער מקצועיים שנמכרים רק במספרות, מוצרי טיפוח וקרמים איכותיים שנמכרים אצל קוסמטיקאיות ועוד. נשים יוכלו לרכוש אפילו מוצרי לק ג'ל לציפורניים, ובנוסף ללקים הסטנדרטיים יוכלו לרכוש מוצרים איכותיים הנמצאים בשימוש בסלונים המקצועיים לטיפוח הציפורניים. ליבת החנות היא המוצרים המקצועיים, בנוסף לאלה הנרכשים בשוטף.
• וזה לא הכל, החנויות הן למעשה "מרכזי טיפוח לאישה". כל אחת תמצא שם את כל מה שהיא צריכה לשגרת הטיפוח שלה. המרכז הראשון ייפתח בקרוב מאוד בפתח תקווה, ובו יהיה אפשר לקבל מגוון רחב של טיפולים, החל בתאי שיזוף הגוף בעזרת מכונות מקצועיות עם נורות לד, טיפוח הידיים וסידור ציפורניים, כולל לק ג'ל מקצועי וקליניקה לרפואה אסתטית שתכלול מגוון רחב של טיפולים, לרבות הזרקות בוטוקס ועוד.
• Pharmup נבדלת גם בשירות הלקוחות האדיב שעומד לרשות הצרכנים, שמטרתו לעשות את המקסימום עבור הלקוח. הלקוחות נהנים ממועדון לקוחות, וכל לקוח חדש מקבל 10% הנחה בקנייה הבאה, מתנות לימי הולדת, הטבות באירועים מיוחדים כמו יום האהבה או יום האישה ועוד. לרשת קו פתוח וישיר ללקוחות, והם קשובים לצרכים ולרצונות שלהם ומשתדלים למלא כל בקשה.

4 צפייה בגלריה
Pharmup
Pharmup
הרשת מוצרים מקצועיים שבדרך כלל היה אפשר להשיגם רק אצל אנשי מקצועי
(צילום: יח"צ)

האם יהיה אפשר למצוא גם מוצרים אורגניים ברשת?
הרשת מוכרת את המוצרים האיכותיים של חברת "אלטמן" שהם מהמובילים בשוק, תוספי תזונה ומוצרים אורגניים, כולל ייעוץ מדיילות מקצועיות. שימו לב! ברשת יהיה מסך לבדיקה של מרכיבים עבור חלק גדול מהמוצרים. כל שצריך יהיה לעשות הוא להקיש את קוד המוצר ולקבל הסבר על המוצר ועל מרכיביו.
ומה השלב הבא?
האתר היה השלב הראשון, ועכשיו Pharmup מתמקדת בפתיחת מרכזי היופי לנשים בפריסה ארצית. המטרה היא להגדיל את מנעד המוצרים, להיות המובילים בתחום, ותמיד להישאר עם סל המוצרים הזול והידידותי ביותר ללקוחותינו.
יש למה לצפות, חכו בסבלנות ותופתעו לטובה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button